Jump to content
Guest slus4o

В какво се изразява разликата м/у

Recommended Posts

Guest slus4o

Освен пълната спринцовка и различен ЕЦУ имали други разлики :fun: , в смисъл ако аз собственик на D15B2 си намеря смачкано D15B7 мога ли без упойка да и присадя горе споменатите части + ако има допълнителни и да стана 101 коня :) П.С. Сигурно отговора е не, но да попитам за алтернативи, четох че 1net прави нещо по въпроса за чип тунинга на D15B2-то, но все пак кое ли ще да е по удачния избор от тези решения в смисъл парично-практичен :beer: справка:Civic Hatchback V / 1.5 i 16V (90Hp) 1991 - 1995Объем двигателя 1493 см3 Ход поршня 84.5 мм Диаметр цилиндра 75 Мощность 90/6000 л.с Крутящий момент 119/4700 н.м.Время разгона (0-100 с) 9.7 c. Максимальная скорость 177 км/ч Расход топлива Смешанный цикл 7.2 Снаряженная масса автомобиля 970 кг Civic Coupe V / 1.5 i 16V (101Hp) 1994 - 1996Объем двигателя 1493 см3 Ход поршня 84.5 мм Диаметр цилиндра 75 Мощность 101/5900 л.с Крутящий момент 132/5000 н.м. Время разгона (0-100 с) сигурно около 9.0 c. Максимальная скорость 190 км/ч Расход топлива Смешанный цикл 7.1 Снаряженная масса автомобиля 1000 кг От справката става ясно че ако сивик хечбек въде захранен с двигател от D15B7 ще стане един малак изстребител - ще се качи ускорението от по-малкото килограми в сравнение с купето от там също и разхода ще намалее, сигурно ще стане към 7л. на 100. Най-странното е обаче че и двете машини са с барабани отзад но спирад перфектно поне моята макра че няма ABS.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ognyan

Я питай 1net какъв му е ДВГ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

:D

отзад - напред.... мерено с Г-тек и пълен резервоар, успях да дам ускорение 0-100: 8.44 сек

400м ( на божурище, без олекотяване): 17.08

макс скорост (по километраж): 200

летен градски разход: 8 ( и не я галя)

зимен градски разход ( с мноооооого галене): 8.6 :fun:

 

Разликите.... Мезнам със сигурност какви са разликите, но подозирам че освен вече споменатите има още само две. Разпределителен вал и скоросттна кутия. При условие че след слагане на пълен инжекцион, мощността на Б2-ката става около 100 на вала, съм склонен да мисля че разпределителните валове са еднакви.

 

Малка скоба: Вече измерих валовете на Д16А6 и Д15Б2 и са еднакви. Ако някой има вал от Д15Б7, ще се радвам да ми го даде за ден-два... Така ще разберем дали и той е същия.

 

Скоростната кутия можеби е различна, но това за момента няма как да го проверя.

 

Относно слагане на Б7... Първо ще ти е трудно да намериш такъв двигател. Второ, слагането му ще ти излезе 1.5 до 2 пъти по скъпо от слагането на инжекциона ( говоря за труда)

Трето, двигател под 800лв едвали ще намериш.

Инжекционът на Б2 пък ще ти излезе максимум 600лв със части и труд. и ефектът е (според мен) същия.

 

Чип за Д15Б2: Ако трябва да ти направя чип специално за твоя двигател, ще се оръсиш доста... а няма да мога да вдигна повече от 5-7 коня.

Скоро се надявам да имам чип за Б2 който да е с приличени настройки и цената му няма да е над 80лв с монтажа ( или 60 без монтаж) Кога ще стане това, още незнам.... мисля че на пролет ще съм готов че тоя ограничител бая ме узори :D

 

още малко за пълен инжекцион на Д2:

Хубавото вече е че след като настроихме на Демона колата имам много читав чип за Д15Б2 с пълен инжекцион. Така че, оттук нататък, на когото и да правя трансплантацията, той ще го получи този чип, а няма да се бори със стандартния компютър от Д16А6 който буха гориво като луд :beer: Чипът е с доста прилична настройка на горивото. С него, демона даде 109 кс на колелата :)

Компютъра от Д15Б7 НЕ става за Д15Б2.

 

Макар че звучи като реклама: частите ги имам, не си казал, не сме те конвертирали :)

 

Ако има нещо друго, питай, ще се радвам ако мога да отговоря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

Малка скоба: Вече измерих валовете на Д16А6 и Д15Б2 и са еднакви. Ако някой има вал от Д15Б7, ще се радвам да ми го даде за ден-два... Така ще разберем дали и той е същия.със сигурност знам че валовете на Д16А6 и Д15Б2 са различни в момента не мога да измеря но преди 2 години правих такива смени с разпределителните валове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Сподели малко опит.

На сайта ми има графики и на двата вала в Ексел. разликата в повдигането е някакви части от милиметъра и спокойно може да е от износване или меренето. Разликата в градуси е че единия вал е леко напред спрямо другия... разлика 19 градуса. Това е зверска разлика, но пък и двата вала се зацепват различно ( по различни белези) и излиза че ако единия вал го зацепиш по процедурата за другия, ще докараш ако не същото, то поне мнооооого близко газоразпределение.

Просто няма смисъл човек с Б2 да купува вал от Д16А6. Това беше главната ми идея с горното изказване.

 

Ако знаеш нещо повече по въпроса, много ще се радвам да споделиш.

иначе информацията която имам за фабрични валове е тук:http://www.psytronix.org/xo/modules/wfsect....php?category=3

някои данни все още не съм ги сметнал, затова и някои ъгли си пише да не им вярвате :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Чип за Д15Б2: Ако трябва да ти направя чип специално за твоя двигател, ще се оръсиш доста... а няма да мога да вдигна повече от 5-7 коня.Скоро се надявам да имам чип за Б2 който да е с приличени настройки и цената му няма да е над 80лв с монтажа ( или 60 без монтаж) Кога ще стане това, още незнам.... мисля че на пролет ще съм готов че тоя ограничител бая ме узори :beer:

Значи за 80 кинта ми слагаш чип и ..... се качват 5-7 коня или ......... а аз понеже съм с газ ще имали ефект или трябва да се правят още настройки. А нали говореше за превключвател между чиповете та колко ще струва:1) чип за бензин + един за АГУ-то + превключвател2) чип за бензина + превключател и стандартния чип

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

Макар че звучи като реклама: частите ги имам, не си казал, не сме те конвертирали

Я че и аз се заинтерисувах ;) Кажи колко излиза един такъв трансформ с частите и правията? Какви предимства и недостатъци има тва чудо и за колко време се прави? Кви са всички части които трябва да се набавят, че имам позиции тук там и бих могъл да си набавя туй-онуй? Меси предварително за инфото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

Сподели малко опит.

На сайта ми има графики и на двата вала в Ексел. разликата в повдигането е някакви части от милиметъра и спокойно може да е от износване или меренето. Разликата в градуси е че единия вал е леко напред спрямо другия... разлика 19 градуса. Това е зверска разлика, но пък и двата вала се зацепват различно ( по различни белези) и излиза че ако единия вал го зацепиш по процедурата за другия, ще докараш ако не същото, то поне мнооооого близко газоразпределение.

Просто няма смисъл човек с Б2 да купува вал от Д16А6. Това беше главната ми идея с горното изказване.

 

Ако знаеш нещо повече по въпроса, много ще се радвам да споделиш.

иначе информацията която имам за фабрични валове е тук:http://www.psytronix.org/xo/modules/wfsect....php?category=3

някои данни все още не съм ги сметнал, затова и някои ъгли си пише да не им вярвате ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Когато смених вала не съм го мерил нямах търпение изкарах единия и сложих другия, след това разбрах че има разлика в зацепването, колата първо беше по бавна на ниските и след 4000обр. хуква

при корекция в зацепването имаше огромна разлика

не знам дали съм си въобразявал но и звука със сигурност се смени значи смуче повече въздух - от там повече се отварят клапаните и т.н.

 

Разбира се при смяната не са получават 100кс+ но така колата става малко по бърза и може да се кара всеки ден без да има изцеждане на мотора

 

в този саит които си ми изпратил показва че двата вала са различни

 

Д15В2

Intake center-line: 256 <- this is WRONG, I have an unknown angle offset.

Exhaust center-line: 137 <- this is WRONG, I have an unknown angle offset.

Lobe Separation: 119

Gross intake lobe lift: 5.512

Gross exhaust lobe lift: 4.66

 

Д16А6

Intake center-line: 267 <- this is WRONG, I have an unknown angle offset.

Exhaust center-line: 149 <- this is WRONG, I have an unknown angle offset.

Lobe Separation: 118

Gross intake lobe lift: 5.487

Gross exhaust lobe lift: 4.537

 

ефект има със съгирност не мога да кажа с колко коня но е по голям при промяна и в горивната система

в момента този сивик се движи някъде из София но не знам кои го кара изгубих координатите

Редактирано от Dechko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Дечко, наистина ралики има, но както сам виждаш са малки.... НЕ гледай централните линии...... тях със сигурност не съм ги сметнал още вярно. Освен това валовете съм ги мерил през 2.5 градуса, така че този 1 градус я го има, я не.... а може и да е повече ;) Както и да е, приемам, че може да греша. Ще имам опита ти предвид.... докато някой ден не го изпробвам сам ;)Мерси много за информацията.ХондаФен, мисля че бях писал вече..... всичко излиза 5-600 лв. Ако го правим аз и омбре. иначе частите могат да ти излязат между 200 и 450лв, зависи как и от кого ги намериш. Ако си навит, пиши на лични, ще гледаме цената да е по-към 500-550 за всичко ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Xora az si vzex nonda civic he4bek s dvigatel D15B7 palen injekcion Canadsko izpalnenie.Mojeli malco info za ma6inata.I da mi prepora4ate kakvo maslo da i sloja.

Редактирано от l666

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Xora az si vzex nonda civic he4bek s dvigatel D15B7 palen injekcion Canadsko izpalnenie.Mojeli malco info za ma6inata.I da mi prepora4ate kakvo maslo da i sloja.

:worthy:;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...