Jump to content
Dimteam

Схема на бушоните на Акорд 2000г.

Recommended Posts

Здравейте колеги! От вчера съм горд собственик на Акорд 2000г. Ф18Б2 двигател. Колата е просто страхотна! Но вчера преди да тръгна да я регистрирам в КАТ се качвам и се беше заскрежила цъкам си аз копчето за релтаните на задното стъкло и чакам 5 мин. ама нищо не се случва. И си мисля че може бушончето да е заминало ама не го знам кое е. Та ако може някои да даде линк към схема на бушоните понеже вече 2ч. търся из гоогъл ама нищо не намерих.

Редактирано от Dimteam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле то си пише на капака на бушоните кое какво е. Наи лесно можеш да видиш, кой е изгориял. Ако съм в чак такава грешка и не ги пише на капака явно ги пише във книжлето на колата ( един път и аз търсих един бушон ) ако го нямаш и не можеш да се ориентираш пиши да ти го снимам като свърша работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не греша капака на бушоните е от лявата страна на таблото? Ама там няма схема. А за книжката не се бях сетил ама по-късно ще проверя.

Редактирано от Dimteam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова тема искъм също да попитам колегите с такива Акорди някаде бях чел че на дневния километраж предопреждавало примерно за наближаваща смяна на маслото. Има ли такова нещо найстина ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да не пускам нова тема.Някои има ли схемата на бушоните за сивик црх 1 87година.Намерих си ръководство но там я няма.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така виждам колегата ти е дал схема на бушоните отвън. Все пак ако ти трябва схема на тези в купето ето снимах ги с телефон но се четат, при мен са си залепени на капака.

Публикувано изображение

 

Затова което питаш за маслото аз при мен не съм видял специялно място. По прицип си го следя и между 8000мин и 10000мах си го сменям. обикновенно в този интервал почва да ми премигва лампата при запалване на колата. Това премигване е дискутирано доста във форума, поразрови се, някой казват че е от кофти филтър, други от масло за мен това, е индикатор че трябва смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи до колкото виждам от схемата няма там бушон за нагревателите. Аз иначе го намерих в кутията която е под предния капак един голям 30 амперов бушон ама като го гледам изглежда здрав. Сега вече май трябва да мисля каде другаде може да е проблема че в тия студове не си е работа без нагряване на задното стъкло. Иначе като натисна бутона за включването им тои светва ама те не греят. Каде се намира буксата към която се включват нагревателите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко колегата ми премери бушона и каза че е здрав , но давал между 10 и 12 ома съпротивление. Така ли трябва да бъде ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко колегата ми премери бушона и каза че е здрав , но давал между 10 и 12 ома съпротивление. Така ли трябва да бъде ?

Бре, това е изключително трудно да се постигне :cool:Най-вероятно уреда с който мери не е в ред. Т.е. ако просто даде на късо двете му сонди пак ще му покаже толкова.Иначе купи си нов бушон или просто извади някой от другите и пробвай с него.Много вероятно е самият нагревател да е прекъснат. Щом светва лампата, а той не грее. Да измери него с уреда. Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В двата края на нагревателите на задното стъкло има кабелни обувки за които са закачени токовите кабели. Провери на тях има ли напрежение, ако има - нямаш нагревател, ако няма напрежение или маса, проверявай бушони, релета, кабели и т. н.Значи гледаш от лявата страна таблото. Ако не се лъжа отдясно (пасажерското място) на твоя модел също има табло и там има реле за подгревателя, провери дали работи. Нарича се Rear window defogger relay, в дясно на панела отгоре. Бушона трябва да ти е в лявото табло, третият от дясно наляво, 7,5АУспех!

Редактирано от musset

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много Колега! Ще ги проверя пък дано да стане. А ако стигнем до извода не работещи нагреватели те подменят ли се или не ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам честно дали могат да се сменят. Варианта смяна на цялото стъкло не вярвам да те устройва. Ако гори нагревател (а те са десетина), малко е вероятно да са дали фира всичките. По-скоро е другаде проблема, може и в ключа да е, нищо че му свети лампата. Можеш да пробваш да разкачиш ключа и на кабелите отиващи към реотана да замериш съпротивлението. Не знам каква мощност е нагревателя, но ако е 20-40 Вата би трябвало да има съпротивление поне 3-8 Ома.Късмет и дано съм помогнал!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Колега са съветите! Проблема вече е установен каде е. След разглобяване на корите на задната врата установих че някой "майстор" е отлепил от едната страна контактната пластина която е залепена за прозореца. Нагревателите работят премерихме ги. Въпроса е сега с какво да залепя новата пластина така че да стане здраво и да си нямам проблеми след това? Някой ако има идей ще се радвам да ги чуя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никои ли няма идей? Помагаите че идват студовете и като се запоти стъклото нищо не се вижда. Някои колега може да изпищи че му е спукана бронята след като съм паркирал пред него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...