WILDMAN 1 #1 Публикувано 1 Ноември, 2009 Здравейте колеги ,преди няколко дни реших да си сменя свещите,три от тях се развиха без проблем но едната непомръдва,трисчотката започна да прескача и затова спрях да напъвам за де не оакаме напълно полежението .Въпроса ми е някой можели да ме посъветва за някакъв начин на действие в такива случей.Опасявамсе че ако пробвам със сила както казва един колега "филма ще стане много скъп" или ще разваля резбата или ще счупя свеща вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #2 Отговорено 1 Ноември, 2009 И аз съм така, колега, от както съм си взел хондата! Бях писал тук във форума, но така или иначе си карам все още със 3 нови и една стара свещ, която кой зна в какво състояние е! Некак си не ми се сваля глава за да си оправа проблема ... ама некой ден като "клекне" ща-неща ше я свалям ..http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B8%D1%82%D0%B0http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B8%D1%82%D0%B0Погледни тези две теми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #3 Отговорено 1 Ноември, 2009 Хич не ми се иска да е така но май натам отива работата.Преди вереме имах едно проблемче над 4к оборота колата започваше да прекъсва и мислих че е от свещите седмица след това ми изпляска бобината и я смених с това изчезна и пробелема.Но сега като ми се е забило в таквата че свещите са ми за смяна и няма спиране макар и колата да си върви.Аз съм и врътнал 40 000 а предишния собственик в братска Дания дали ги е сменял Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pro_filer 0 #4 Отговорено 1 Ноември, 2009 И на мен ми се случи наскоро като сменях свещите едната да е много затегната. Един приятел ги сменя и със страх я разви, но все пак стана. После пръсна малко WD вътре и се зави след някоолко развивания и навивания, вярно малко по-трудно но стана . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #5 Отговорено 1 Ноември, 2009 Как се опитваш да ги развиеш на студен или топъл двигател? Това също е важно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #6 Отговорено 1 Ноември, 2009 На студен двигател иначе на топъл ми се струва чеще завлече резбата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pro_filer 0 #7 Отговорено 1 Ноември, 2009 При мен беше на топъл процедурата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #8 Отговорено 1 Ноември, 2009 И аз я извършвам на топъл двигател процедурата Не горещ , да кажем след около час след като съм я изгасил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #9 Отговорено 1 Ноември, 2009 АМи аз изхождам от това че метала се разширява че загряване ,би трябвало на студен двигател да е по лесно но...... знам ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel Panayotov 4 #10 Отговорено 1 Ноември, 2009 Здравейте колеги ,преди няколко дни реших да си сменя свещите,три от тях се развиха без проблем но едната непомръдва,трисчотката започна да прескача и затова спрях да напъвам за де не оакаме напълно полежението .Въпроса ми е някой можели да ме посъветва за някакъв начин на действие в такива случей.Опасявамсе че ако пробвам със сила както казва един колега "филма ще стане много скъп" или ще разваля резбата или ще счупя свеща вътре.опитаи на загрял двигател,но не напаваи много силно.В краина сметка трябва да се развие все някога за да се смени.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #11 Отговорено 1 Ноември, 2009 само на горещ двигател-алуминия отдава по лесно от метала на свща и се предполага, че се разширява повече от свща, така, че загряваш и развиваш. и не с тресчотка ми с твърдо рамо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #12 Отговорено 1 Ноември, 2009 Благодаря колеги и този вариянт ще изпробвам Така или иначе все някога трябва да се направи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #13 Отговорено 1 Ноември, 2009 Не съм съвсем убеден , но Свеща е с конус след резбата - той уплътнява , а не резбата или дефтунката. Контакта на конуса е в алуминиевата глава , като е притиснат към леглото си от натяга на резбата. Ако подберем тръбичка , с диаметър в който влиза керамичната част на свеща и право чело , което да легне върху металната част / която въртим с ключа за свещи/ и нанасяме леки удари с чук по тръбичката гнездото на конуса на главата ще потъне още няколко стотни до десета и ще освободи натяга от резбата. Съответно ще смачка и витките на резбата с толкова, но в посоката , която не се ползва при затягането на свеща. Метода съм го тествал при отвиване на метални болтове и работи - два - три пъти с чука и отвиваш. Алуминият обаче има склонност към "повличане" при задиране - по добре ще е да се ползва WD , за да "разкисне" нагара / ако успее да проникне до резбата/ и със смазващото действие на молибденовият сулфид да предоврати повличането на резбата при развиване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #14 Отговорено 1 Ноември, 2009 Ето за това говорих благодаря колега точно от това имах нужда като съвет.Мисля че добре техническо обосновано,Дано да стане че не ми се отваря глава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #15 Отговорено 1 Ноември, 2009 то ако пръсне с вд-40 на завита свещ и той влезе вътре тогава няма ли да изпуска компресия от там когато колата работи?????? загрявай двигателя и развивай-изпитано. не бий с никви чукове, а и да пръскаш файда няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel Panayotov 4 #16 Отговорено 2 Ноември, 2009 Не съм съвсем убеден , ноСвеща е с конус след резбата - той уплътнява , а не резбата или дефтунката. Контакта на конуса е в алуминиевата глава , като е притиснат към леглото си от натяга на резбата. Ако подберем тръбичка , с диаметър в който влиза керамичната част на свеща и право чело , което да легне върху металната част / която въртим с ключа за свещи/ и нанасяме леки удари с чук по тръбичката гнездото на конуса на главата ще потъне още няколко стотни до десета и ще освободи натяга от резбата. Съответно ще смачка и витките на резбата с толкова, но в посоката , която не се ползва при затягането на свеща. Метода съм го тествал при отвиване на метални болтове и работи - два - три пъти с чука и отвиваш.Алуминият обаче има склонност към "повличане" при задиране - по добре ще е да се ползва WD , за да "разкисне" нагара / ако успее да проникне до резбата/ и със смазващото действие на молибденовият сулфид да предоврати повличането на резбата при развиване.ПРИ БОЛТОВЕ ТОЗИ МЕТОД РАБОТИ ,НО ТУК НЯМА КАК ДА СТАНЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #17 Отговорено 2 Ноември, 2009 И не трябва Послушай pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #18 Отговорено 2 Ноември, 2009 Благодаря на всички за мненията ,но май май ще си карам така докато смяната на свещи стане неотложна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #19 Отговорено 3 Ноември, 2009 (Редактирано) Мене ако питаш тфа е от лошо навита свещ, тя трябва да се усеща като се навива и да и се сложи малко от двигателното масло при навиването. Вземи по хубав ключ с по-дълго рамо и само леко го чукни, според мене ще отвори...Дори сега да караш само с 3 нови свещи и тая да я оставиш, след 20-тина хиляди пак ще си пред тая дилема...освен ако по-рано някъде не го закъсаш и останеш без един цилиндър Тогава хем снег, хем сини ръце залепнали за тресчотката...хем пак нова тема Аз 5 минути нямаше да я трая тая свещ да е там...загрявам мотора, гасим, чакам малко, вадим хубавия ключ и развивам.... Редактирано 3 Ноември, 2009 от Petar Petrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #20 Отговорено 3 Ноември, 2009 И като прецакаш резбата кво праим? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #21 Отговорено 3 Ноември, 2009 Здравейте!С повечето колеги съм съгласен,че ДВ трябва да е топъл,а не студен или горещ, ключ с твърдо рамо и със малка доза злоба развиваш!Въпроса ми е защо не ще да се развие!?Според мен причините може да са няколко:завита свещ накриво,цилиндъра гори антифриз,дефекна свещ,завита преди 1000години свещ!"Които рискува,пие шампанско" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #22 Отговорено 3 Ноември, 2009 Мене ако питаш тфа е от лошо навита свещ, тя трябва да се усеща като се навива и да и се сложи малко от двигателното масло при навиването. Вземи по хубав ключ с по-дълго рамо и само леко го чукни, според мене ще отвори...Дори сега да караш само с 3 нови свещи и тая да я оставиш, след 20-тина хиляди пак ще си пред тая дилема...освен ако по-рано някъде не го закъсаш и останеш без един цилиндър Тогава хем снег, хем сини ръце залепнали за тресчотката...хем пак нова тема Аз 5 минути нямаше да я трая тая свещ да е там...загрявам мотора, гасим, чакам малко, вадим хубавия ключ и развивам....Ехх Пешо ,Пешо стига с тези лоши сценарий ,повярвайми знам ги прекрасно .Затова се въртя като шиле око ДВГ и се мотам.А за колегата от по долния пост.Найстина незнам каква е причината за проблема може да е всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #23 Отговорено 5 Ноември, 2009 Слушай колегата-рано или късно ще се изправиш пред дилемата за неработещ цилиндър и по закона на мърфи това ще бъде най-неподходящия момент за теб!Аз си купих лятото специален ключ за свещи със стабилен върток за 30лв!Купи си и ти такова нещо и бой докато се отвърти -не ми се вярва да се скъса свеща.Даже и да се усложнят нещата ще владееш положението и ще оправиш нещата пък било то и в най-лошия случай да сваляш глава -но ще бъде в гаража ти а не пред хотела в албена през лятната ти почивка догодина примерно нали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове