SH3M37A 5 #1 Публикувано 30 Октомври, 2009 Привет ! Колеги имам сериозне проблем и незнам дали съм издухал гарнитура или някаде другаде е проблема. Преди 2 месеца ми изгоря бушона на охлаждащата перка и ми вдигна градуса почети до червеното. И от тогава ми хварля водата в резервното казанче и не я връща обратно в системата,като истине.Трябва ръчно да я връщам. До тука може би 10-12 пъти ми е стигала стрелката до червено докато се науча да я следя,но въпреки това пак я изтървам. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 30 Октомври, 2009 Вероятно си искривил глава от прегряване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #3 Отговорено 30 Октомври, 2009 каква е вероятноста да е главата или без да се разопакова няма какда се каже с точност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 30 Октомври, 2009 щом трагва да загрява повече от нормалното при положение, че ти отваря когато трябва термостата и перката ти се пуска когато трябва значи си за гарнитура на главата, може и да е крива, но и без това при всички случай ако я свалиш ще шлаифаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #5 Отговорено 30 Октомври, 2009 Благодаря ще кажа какво е станало след като я отворя ако я отворя Благодаря ви ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #6 Отговорено 30 Октомври, 2009 Колега смени капачката на радиатора струва 8 лева.И аз имах подобен проблем смених термостат, датчик и накрая се оказа капачката.Стига всеки да скача първо на гарнитурата . Като идите на лекар с болки да не ви оперират веднага ? Не казвам че неможе гарнитурата да замине ако си я прегрял но не почваи от нея .Смени къпачката обезвъздоши системата и то ще си покаже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #7 Отговорено 30 Октомври, 2009 Колега смени капачката на радиатора струва 8 лева.И аз имах подобен проблем смених термостат, датчик и накрая се оказа капачката.Стига всеки да скача първо на гарнитурата . Като идите на лекар с болки да не ви оперират веднага ? Не казвам че неможе гарнитурата да замине ако си я прегрял но не почваи от нея .Смени къпачката обезвъздоши системата и то ще си покаже утре ще го направя и ще споделя дано да си прав Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 30 Октомври, 2009 (Редактирано) ами има и друг вариант да се тества: доливаш си с вода и т.н , палиш колата изчакваш да загрее. Развиваш капачката на разширителя, като маркуча да остане потопен във водата/антифриза ! Като загрее нормално подай газ на място , удари 2-3 прекъсвача и око вземе да ти връща вода и да бълбука (да прави балончета ) сам се сещаш какво е п.п. това се прави при изпрана останала уредба. ако примерно не ти включва перка пак може да забълбука след като кипне водата вътре. Ако не се качва стрелката докато утряш прекъсвачи , а връща вода и въздух ...... Редактирано 30 Октомври, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 30 Октомври, 2009 Аз хвърлих БОБ и ми се вижда капачка на радиадора и водна помпа .написал си от два месеца насам .почнала е и си загрява.тая перка работили?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #10 Отговорено 30 Октомври, 2009 teror1sta е прав ,пробваи за успокоение Ако не прояви симптома на джакузито сменяи къпачката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #11 Отговорено 30 Октомври, 2009 утре сутринта ще пробвам с джакузито и ще кажа , какво е станало с експеримента :)fenabg: перката си работи перфекноБлагодаря ви много ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icaka 2 #12 Отговорено 30 Октомври, 2009 Колега заглавието ти е че губиш антифриз?Ако е наистина така и наистина останалото което описваш е така сваляй главата и не се чуди!Гарнитурата със сигурност е духната,а дали главата е крива ще разбереш в последствие! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
X-a 0 #13 Отговорено 31 Октомври, 2009 ами има и друг вариант да се тества: доливаш си с вода и т.н , палиш колата изчакваш да загрее. Развиваш капачката на разширителя, като маркуча да остане потопен във водата/антифриза ! Като загрее нормално подай газ на място , удари 2-3 прекъсвача и око вземе да ти връща вода и да бълбука (да прави балончета ) сам се сещаш какво е п.п. това се прави при изпрана останала уредба. ако примерно не ти включва перка пак може да забълбука след като кипне водата вътре. Ако не се качва стрелката докато утряш прекъсвачи , а връща вода и въздух ...... Аз миналата седмица от долния край на радиатора си источих старата течност и налях антифриз с малко вода и без да затворя капачката запалих колата и я оставих даработи като си мислех че така ше се обезвъздуши и като загря бълбукаше и връщаше вода.Какво ще рече това колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #14 Отговорено 31 Октомври, 2009 ще рече че е връщала вода и въздух защото не е била обезвъздушена. След като отвори термостата трябва да спре да го прави. Преди включването на перката също трябва да се покачи нивото , но след пускането и пак се нормализира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
X-a 0 #15 Отговорено 31 Октомври, 2009 ще рече че е връщала вода и въздух защото не е била обезвъздушена. След като отвори термостата трябва да спре да го прави. Преди включването на перката също трябва да се покачи нивото , но след пускането и пак се нормализира.Значи когато отвори термостата системата и перката спре да работи тогава да отворя капачката и да долея ако се наложи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #16 Отговорено 31 Октомври, 2009 (Редактирано) и тогава АКО отвориш капачката може да ти се наложи спешно посещение до най-близкото здравно заведени ! НЕ ОТВАРАЙТЕ КАПАЧКАТА ПРИ ЗАГРЯЛА КОЛА това което ти написах е когато капачката е махната още когато колата е била студена ! колата трябва да загрее с махната капачка , и след като отвори термостата и пусне перка се долива ако е нужно и чак тогава се слага капачката ! после караш и си свиркаш .... п.п. парното трябва да е врърнато на "топло" ! п.п.п. само да отвори термостата на пълно пак е достатъчно Редактирано 31 Октомври, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
X-a 0 #17 Отговорено 31 Октомври, 2009 и тогава АКО отвориш капачката може да ти се наложи спешно посещение до най-близкото здравно заведени ! НЕ ОТВАРАЙТЕ КАПАЧКАТА ПРИ ЗАГРЯЛА КОЛА това което ти написах е когато капачката е махната още когато колата е била студена ! колата трябва да загрее с махната капачка , и след като отвори термостата и пусне перка се долива ако е нужно и чак тогава се слага капачката ! после караш и си свиркаш .... п.п. парното трябва да е врърнато на "топло" ! ОК колега аз така направих но не исчаках да включи перката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #18 Отговорено 31 Октомври, 2009 И аз в темата един лек въпрос да задам моята веднъж прегря и разширителния ми съд беше запушен не е друпнало и антифриза мисля ,че от термостата изтекал щото болта го бях скъсал като съм го стягал после разбрах и нали всичко и направих обезвъздуших я почистих и сега от съда изчезва по малко възможно ли е да съм издухал гарнитурата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #19 Отговорено 31 Октомври, 2009 експеримента :загря сичко точно.отворих разширителното казанче,като оставих маркуча потопен форсаж 2-3 балончета . незнам дали е сериозно ама отивам да обезваздуша и пак ще пробвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове