Jump to content

Recommended Posts

Привет !

Колеги имам сериозне проблем и незнам дали съм издухал гарнитура или някаде другаде е проблема.

Преди 2 месеца ми изгоря бушона на охлаждащата перка и ми вдигна градуса почети до червеното.

И от тогава ми хварля водата в резервното казанче и не я връща обратно в системата,като истине.Трябва ръчно да я връщам.

До тука може би 10-12 пъти ми е стигала стрелката до червено докато се науча да я следя,но въпреки това пак я изтървам.

Поздрави!

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно си искривил глава от прегряване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е вероятноста да е главата :cool: или без да се разопакова няма какда се каже с точност :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом трагва да загрява повече от нормалното при положение, че ти отваря когато трябва термостата и перката ти се пуска когато трябва значи си за гарнитура на главата, може и да е крива, но и без това при всички случай ако я свалиш ще шлаифаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ще кажа какво е станало след като я отворя :cool: ако я отворя Благодаря ви !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега смени капачката на радиатора струва 8 лева.И аз имах подобен проблем смених термостат, датчик и накрая се оказа капачката.Стига всеки да скача първо на гарнитурата :cool: . Като идите на лекар с болки да не ви оперират веднага :) ? Не казвам че неможе гарнитурата да замине ако си я прегрял но не почваи от нея :) .Смени къпачката обезвъздоши системата и то ще си покаже ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега смени капачката на радиатора струва 8 лева.И аз имах подобен проблем смених термостат, датчик и накрая се оказа капачката.Стига всеки да скача първо на гарнитурата :) . Като идите на лекар с болки да не ви оперират веднага ;) ? Не казвам че неможе гарнитурата да замине ако си я прегрял но не почваи от нея ;) .Смени къпачката обезвъздоши системата и то ще си покаже ;)

утре ще го направя :cool: и ще споделя :)дано да си прав Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами има и друг вариант да се тества: доливаш си с вода и т.н , палиш колата изчакваш да загрее. Развиваш капачката на разширителя, като маркуча да остане потопен във водата/антифриза ! Като загрее нормално подай газ на място , удари 2-3 прекъсвача и око вземе да ти връща вода и да бълбука (да прави балончета ) сам се сещаш какво е :cool:

 

п.п. това се прави при изпрана останала уредба. ако примерно не ти включва перка пак може да забълбука след като кипне водата вътре. Ако не се качва стрелката докато утряш прекъсвачи , а връща вода и въздух ......

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз хвърлих БОБ и ми се вижда капачка на радиадора и водна помпа .написал си от два месеца насам .почнала е и си загрява.тая перка работили??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

teror1sta е прав ,пробваи за успокоение :) Ако не прояви симптома на джакузито :cool: сменяи къпачката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре сутринта ще пробвам с джакузито :cool: и ще кажа , какво е станало с експеримента :)fenabg: перката си работи :) перфекноБлагодаря ви много !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега заглавието ти е че губиш антифриз?Ако е наистина така и наистина останалото което описваш е така сваляй главата и не се чуди!Гарнитурата със сигурност е духната,а дали главата е крива ще разбереш в последствие!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами има и друг вариант да се тества: доливаш си с вода и т.н , палиш колата изчакваш да загрее. Развиваш капачката на разширителя, като маркуча да остане потопен във водата/антифриза ! Като загрее нормално подай газ на място , удари 2-3 прекъсвача и око вземе да ти връща вода и да бълбука (да прави балончета ) сам се сещаш какво е :(

 

п.п. това се прави при изпрана останала уредба. ако примерно не ти включва перка пак може да забълбука след като кипне водата вътре. Ако не се качва стрелката докато утряш прекъсвачи , а връща вода и въздух ......

Аз миналата седмица от долния край на радиатора си источих старата течност и налях антифриз с малко вода и без да затворя капачката запалих колата и я оставих даработи като си мислех че така ше се обезвъздуши и като загря бълбукаше и връщаше вода.

Какво ще рече това колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще рече че е връщала вода и въздух защото не е била обезвъздушена. След като отвори термостата трябва да спре да го прави. Преди включването на перката също трябва да се покачи нивото , но след пускането и пак се нормализира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще рече че е връщала вода и въздух защото не е била обезвъздушена. След като отвори термостата трябва да спре да го прави. Преди включването на перката също трябва да се покачи нивото , но след пускането и пак се нормализира.

Значи когато отвори термостата системата и перката спре да работи тогава да отворя капачката и да долея ако се наложи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и тогава АКО отвориш капачката може да ти се наложи спешно посещение до най-близкото здравно заведени ! НЕ ОТВАРАЙТЕ КАПАЧКАТА ПРИ ЗАГРЯЛА КОЛА !!!

 

това което ти написах е когато капачката е махната още когато колата е била студена ! колата трябва да загрее с махната капачка , и след като отвори термостата и пусне перка се долива ако е нужно и чак тогава се слага капачката ! после караш и си свиркаш ....

 

п.п. парното трябва да е врърнато на "топло" !

 

п.п.п. само да отвори термостата на пълно пак е достатъчно :thumbs:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и тогава АКО отвориш капачката може да ти се наложи спешно посещение до най-близкото здравно заведени ! НЕ ОТВАРАЙТЕ КАПАЧКАТА ПРИ ЗАГРЯЛА КОЛА !!!

 

това което ти написах е когато капачката е махната още когато колата е била студена ! колата трябва да загрее с махната капачка , и след като отвори термостата и пусне перка се долива ако е нужно и чак тогава се слага капачката ! после караш и си свиркаш ....

 

п.п. парното трябва да е врърнато на "топло" !

ОК колега аз така направих но не исчаках да включи перката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз в темата един лек въпрос да задам моята веднъж прегря и разширителния ми съд беше запушен не е друпнало и антифриза мисля ,че от термостата изтекал щото болта го бях скъсал като съм го стягал после разбрах и нали всичко и направих обезвъздуших я почистих и сега от съда изчезва по малко възможно ли е да съм издухал гарнитурата :thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

експеримента :загря сичко точно.отворих разширителното казанче,като оставих маркуча потопен форсаж 2-3 балончета . незнам дали е сериозно ама отивам да обезваздуша и пак ще пробвам :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...