rusiq_81 25 #1 Публикувано 29 Октомври, 2009 Мога ли да се доверя на този маховик http://cgi.ebay.com/ebaymotors/XTD-12LBS-F...sQ5fAccessories Някой пробвал ли е такъв,чувал съм че съединителите на XTD не ги бива много ама за маховиците им не съм чувал мнения.Добре ми изглежда но цената малко ме плаши,колата ще върти до 9500об/мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #2 Отговорено 29 Октомври, 2009 едва ли ще намериш някой тук с такъв. по чуждите форуми чувам добри неща за тях, никой не се е оплакал от изхвърчал такъв маховик12лбс е към 5 кг, което е общоприетия минимум за ежедневна колаако наистина смяташ да го развърташ до 10к оборота, направи му един динамичен баланс, или поне проверка. но не ме питай къде, не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #3 Отговорено 29 Октомври, 2009 Карам вече месец с целия комплект -лагер,притискател,феродоф и маховик засега няма ядове ,пък ще видим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #4 Отговорено 29 Октомври, 2009 Зачетох се из чужди форуми и всички казват че са учудващо добри за парите си и никой не е изревавал досега.Аз даже не мога да намеря инфо какво производство са ама предполагам китай както обикновенно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #5 Отговорено 29 Октомври, 2009 не е ли млако тежък?5,45кг ? Той май оригиналния беше към 8кг .Аз на мойта карам с фиданза 3,1кг и е адски добре ,просто се развърта доста добре колата ,според мен се замисли за по лек .ПП: Ако искаш да се застраховаш купи си и арп болтове за маховика по добро нема Развъртай после и до 12 ако искаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #6 Отговорено 29 Октомври, 2009 Изтекоха ми очите от четене и превеждане и сигнах до там че наистина е малко тежичък и разликата ще е много минимална а и тази фирма нещо не я харесват всички.Има и доволни и недоволни затова засега се заглеждам по този http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-CHROMOLY...emZ350266179271 на GRIPFORCE.Май е по добър вариант 4,4кг и е по качествен май (според съфорумници от други сайтове),малко по скъп но разликата е малка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #7 Отговорено 29 Октомври, 2009 XTD са един от основните производители на съединители за първоначално вграждане на Южно Корейските коли.Сложихме един цял такъв комплектна D15 и нямаше проблеми.Аэ карам с F1 стейж3 и до 8800 нямам проблеми.Ефекта при това олекотяване е минимален.В16-ката я карам до 9500със оригиналният съединител и нямам проблеми.Който и от двата да вземеш не мисля ,че ще имаш проблеми, едиствено препоръчвам да залепишболтовете с лепило за резби и да ги стегнеш на килограми съгласно менуала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #8 Отговорено 29 Октомври, 2009 щом толкова се натискаш да пазариш през ибей да беше написал фиданза и щеше да разбереш че 7,5 лбс /3.4кг и цената му е само 210$ ама като му платиш и таксите по митници+25% става 263$ 355лв но е най лек от всички които показа а и разликата е 10$ в Ф1 и фиданза .Но тук идва другия основен проблем колко е фиданза колко е качествен и дали въобще ще престигне ! Един път си бях поръчал от ибей един комп и си останах само до там Наложи се да пускам връзки в Англия /добре че и така стана де купих си прекрасен на добра цена/ Така че съвет от мен ,ако поръчваш каквото ида било през нета и искаш качество през сайта на производител ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmeq 37 #9 Отговорено 30 Октомври, 2009 аз бях с комплект,XTD и да кажа че маховика е точно 3,4 кг осетих го много на мойта кола,но съединителя е боза пълна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #10 Отговорено 30 Октомври, 2009 За доставки и тн. не се притеснявам,не искам алуминиев маховик и мисля да се спра на тез 4.4кг. Съединителя няма да е на XTD 100% но за маховика се чудя дали да е F1 или XTD но засега нещата вървят в полза на F1 поне от тях недоволни все още няма а и ги правят (уж) в щатите а за XTD нямам инфо още.Знам че истината е ACT и EXEDY но цените им са доста високи и освен съединител няма да мога и маховик да си взема техен,затова търся някакъв по евтин вариант поне за маховика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #11 Отговорено 30 Октомври, 2009 (Редактирано) Ако те претеснява че алуминиевия се износва бързо този модел на фиданза е много приятен защото си има стоманена подложка къдто си ляга съединителя и все едно си караш със стоков но по лек ! Другото което е че си е захваната с болтове и винъги можеш да си я смениш ! Аз карам със съединител Спец стейдж 5 който е железен и го дават да се кара само със нормален маховик защото адски бързо изяжда тез олекотените ,но като си има подложка проблеми нямаш ето за какво ти говоря :Посетете любимата ми страница а съединителя е образно казано като накладки за спирачки и пак няма изяване ! .Все пак ти си решаваш успех с колата Редактирано 30 Октомври, 2009 от JeepersИЗГОНЕН от форума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #12 Отговорено 30 Октомври, 2009 Не ве братле не ме притеснява това че е алуминиев даже е предимство щото си сменяш стоманената част ако се износи случайно,просто не искам най лекият вариант а нещо средно и затова се спрях на 4,4кг На FIDANZA са 3,4кг за Бсерията прекалено леко е при условие че стоковия е 8кг не че 1кг разлика ще се усети ама за мое успокоение нека е този а и има време като ме радва нищо не ми пречи да го сменя с по лек по нататака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #13 Отговорено 30 Октомври, 2009 а защо въобще не разглеждаш като вариант exedy ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #14 Отговорено 30 Октомври, 2009 а защо въобще не разглеждаш като вариант exedy ?Защото е с 100$ по скъп Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #15 Отговорено 30 Октомври, 2009 Не ве братле не ме притеснява това че е алуминиев даже е предимство щото си сменяш стоманената част ако се износи случайно,просто не искам най лекият вариант а нещо средно и затова се спрях на 4,4кг На FIDANZA са 3,4кг за Бсерията прекалено леко е при условие че стоковия е 8кг не че 1кг разлика ще се усети ама за мое успокоение нека е този а и има време като ме радва нищо не ми пречи да го сменя с по лек по нататака ясно ,въпреки че бегачка атмосферка ако аз я правя щеше да и ръгна по лекия /аз на турбото даже се престарах сложих най лекия после сложих и олекотена шайба 800грама /стоковата е 2,2/ и леки джанти с гуми ,и хем е турбо ама да и е възможно по-лекичко Както и да е тук с мойте мнения се изчерпвам аз успех с колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #16 Отговорено 31 Октомври, 2009 и аз бих заложил на по лекото, пък така или иначе ако сложиш 4,4 по-нататъка както сам каза ще го смениш за по лек; няма смисъл два пъти да си даваш парите успех с проектчето и гарантирано с 3,3 ще има доста разлика във развъртането Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #17 Отговорено 31 Октомври, 2009 от маховика голям смисал няма, камоли разлика в ускорението м/у 3,3 и 4,4 кг слагай нещо колкото да има се тая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #18 Отговорено 1 Ноември, 2009 Намери се някой да го каже най накрая :Д Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #19 Отговорено 3 Ноември, 2009 Саше ,що говориш глупости бе??? Нямало смисъл от лек махови,то сигурно няма смисъл и от бутала за висока компресия,за кво са му на момчето,еля пък от тия колектори молектори и разни тръболяци! А сиктир ,Ице карай си я стокова кво те е.е! Я ми кажи ти като един виден разбирач,кой маховик ще му е по лесно да развърти мотора тоя дето тежи 8 кила или тоя дето тежи 3,3кг? Да си чувал за загуба на мощност поради многото механични детайли на които се прадава движението на коляновия вал? със кой маховик ще намали тия загуби,със по тежкия може би? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #20 Отговорено 3 Ноември, 2009 a какво ли става след като вече се е развъртял Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #21 Отговорено 3 Ноември, 2009 (Редактирано) да знам .че инерцията на двигателя намалява значително със по лекия маховик,но пък респонса м/у скоростите и въобще как ще реагира мотора на педалните команди ще е далеч по чуствителен спрямо сток! Той и товая търси от него,респонс! Силата иде от другаде! Редактирано 3 Ноември, 2009 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #22 Отговорено 4 Ноември, 2009 Не си мислете ,че инерцията на колата се губи от един олекотен маховик. Може и да има нещо такова ,но едвали го усещате -то е супер минимално. Аз специално не намирам кои знае каква разлика във вървежа с по- лекия маховик ,да има разлика ,но тя пак е много малка.Колата има по-добър респонс и може би наи -добрия плюс е ,че в ниските поема мааалко по добре. Хубаво е да се сложи олекотен маховик,но само тои няма да направи колата да върви, както на всички ни се иска . Просто олекотения маховик е малка част от големия филм в които се вкарваме ,за да постигнем по добър вървеж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #23 Отговорено 4 Ноември, 2009 Точно както каза колегата ENIGMA олекотения маховик е малка част от големия филм в които се вкарваме ,за да постигнем по добър вървеж.МАкар че аз вървеж от маховик си мисля че няма как да се получи както и някакви си загуби трансмисия двигател то ако е така на дино с махик щеше да показва повече коне което е невъзможно.Реших вече да взема 4,4кгмовия на F1 и тези дни го поръчвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #24 Отговорено 5 Ноември, 2009 Колега аз съм с такъв и до момента съм доволен от него, но и при мен не став въпрос за атмосферка!Успех с проекта! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #25 Отговорено 5 Ноември, 2009 (Редактирано) Аз лично заложих на FIDANZA мисля че не е кой знае колко по-скъпа, но като качество смятам че е доста над ибейските..... въпреки че не става дума за атмосферен мотор заложих на най-лекия може би вариант.... Впечатления ще изкажа скоро надявам се като докараме до някъде проекта. Според мен не се скъпи за 50-100лв и си вземи нещо с родословно дърво Редактирано 5 Ноември, 2009 от Sako_DJ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #26 Отговорено 5 Ноември, 2009 М/у другото Саше да ти кжа аз съм виждал допълнително олекотена фиданза на 2,1кг ! Имах и някъде снимка ама незнам къде съм я затрил ,момчето така яко развърташе че не е истина беше адски доволен което отново ме кара да съм сигърен че колкото по леко толкова по добре,било то и за турбо Хората не напразно олекотяват всякакви въртящи и движещи се части по двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове