Jump to content
rusiq_81

Маховик Xtd

Recommended Posts

Мога ли да се доверя на този маховик http://cgi.ebay.com/ebaymotors/XTD-12LBS-F...sQ5fAccessories Някой пробвал ли е такъв,чувал съм че съединителите на XTD не ги бива много ама за маховиците им не съм чувал мнения.Добре ми изглежда но цената малко ме плаши,колата ще върти до 9500об/мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едва ли ще намериш някой тук с такъв. по чуждите форуми чувам добри неща за тях, никой не се е оплакал от изхвърчал такъв маховик12лбс е към 5 кг, което е общоприетия минимум за ежедневна колаако наистина смяташ да го развърташ до 10к оборота, направи му един динамичен баланс, или поне проверка. но не ме питай къде, не знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам вече месец с целия комплект -лагер,притискател,феродоф и маховик засега няма ядове ,пък ще видим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зачетох се из чужди форуми и всички казват че са учудващо добри за парите си и никой не е изревавал досега.Аз даже не мога да намеря инфо какво производство са ама предполагам китай както обикновенно. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е ли млако тежък?5,45кг ? Той май оригиналния беше към 8кг .Аз на мойта карам с фиданза 3,1кг и е адски добре ,просто се развърта доста добре колата ,според мен се замисли за по лек .ПП: Ако искаш да се застраховаш купи си и арп болтове за маховика по добро нема :cool: Развъртай после и до 12 ако искаш :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтекоха ми очите от четене и превеждане и сигнах до там че наистина е малко тежичък и разликата ще е много минимална а и тази фирма нещо не я харесват всички.Има и доволни и недоволни затова засега се заглеждам по този http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-CHROMOLY...emZ350266179271 на GRIPFORCE.Май е по добър вариант 4,4кг и е по качествен май (според съфорумници от други сайтове),малко по скъп но разликата е малка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

XTD са един от основните производители на съединители за първоначално вграждане на Южно Корейските коли.Сложихме един цял такъв комплектна D15 и нямаше проблеми.Аэ карам с F1 стейж3 и до 8800 нямам проблеми.Ефекта при това олекотяване е минимален.В16-ката я карам до 9500със оригиналният съединител и нямам проблеми.Който и от двата да вземеш не мисля ,че ще имаш проблеми, едиствено препоръчвам да залепишболтовете с лепило за резби и да ги стегнеш на килограми съгласно менуала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом толкова се натискаш да пазариш през ибей да беше написал фиданза и щеше да разбереш че 7,5 лбс /3.4кг и цената му е само 210$ ама като му платиш и таксите по митници+25% става 263$ 355лв но е най лек от всички които показа а и разликата е 10$ в Ф1 и фиданза .Но тук идва другия основен проблем колко е фиданза колко е качествен и дали въобще ще престигне ! Един път си бях поръчал от ибей един комп и си останах само до там :) Наложи се да пускам връзки в Англия /добре че и така стана де купих си прекрасен на добра цена/ Така че съвет от мен ,ако поръчваш каквото ида било през нета и искаш качество през сайта на производител !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бях с комплект,XTD и да кажа че маховика е точно 3,4 кг осетих го много на мойта кола,но съединителя е боза пълна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За доставки и тн. не се притеснявам,не искам алуминиев маховик и мисля да се спра на тез 4.4кг. Съединителя няма да е на XTD 100% но за маховика се чудя дали да е F1 или XTD но засега нещата вървят в полза на F1 поне от тях недоволни все още няма а и ги правят (уж) в щатите а за XTD нямам инфо още.Знам че истината е ACT и EXEDY но цените им са доста високи и освен съединител няма да мога и маховик да си взема техен,затова търся някакъв по евтин вариант поне за маховика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако те претеснява че алуминиевия се износва бързо този модел на фиданза е много приятен защото си има стоманена подложка къдто си ляга съединителя и все едно си караш със стоков но по лек ! Другото което е че си е захваната с болтове и винъги можеш да си я смениш ! Аз карам със съединител Спец стейдж 5 който е железен и го дават да се кара само със нормален маховик защото адски бързо изяжда тез олекотените ,но като си има подложка проблеми нямаш ето за какво ти говоря :Посетете любимата ми страница а съединителя е образно казано като накладки за спирачки и пак няма изяване ! .Все пак ти си решаваш успех с колата :cool:

Редактирано от JeepersИЗГОНЕН от форума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ве братле не ме притеснява това че е алуминиев даже е предимство щото си сменяш стоманената част ако се износи случайно,просто не искам най лекият вариант а нещо средно и затова се спрях на 4,4кг На FIDANZA са 3,4кг за Бсерията прекалено леко е при условие че стоковия е 8кг не че 1кг разлика ще се усети ама за мое успокоение нека е този а и има време като ме радва нищо не ми пречи да го сменя с по лек по нататака :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо въобще не разглеждаш като вариант exedy ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо въобще не разглеждаш като вариант exedy ?

Защото е с 100$ по скъп :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ве братле не ме притеснява това че е алуминиев даже е предимство щото си сменяш стоманената част ако се износи случайно,просто не искам най лекият вариант а нещо средно и затова се спрях на 4,4кг На FIDANZA са 3,4кг за Бсерията прекалено леко е при условие че стоковия е 8кг не че 1кг разлика ще се усети ама за мое успокоение нека е този а и има време като ме радва нищо не ми пречи да го сменя с по лек по нататака :D

ясно ,въпреки че бегачка атмосферка ако аз я правя щеше да и ръгна по лекия /аз на турбото даже се престарах сложих най лекия после сложих и олекотена шайба 800грама /стоковата е 2,2/ и леки джанти с гуми ,и хем е турбо ама да и е възможно по-лекичко :D Както и да е тук с мойте мнения се изчерпвам аз ;) успех с колата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз бих заложил на по лекото, пък така или иначе ако сложиш 4,4 по-нататъка както сам каза ще го смениш за по лек; няма смисъл два пъти да си даваш парите успех с проектчето и гарантирано с 3,3 ще има доста разлика във развъртането :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от маховика голям смисал няма, камоли разлика в ускорението м/у 3,3 и 4,4 кг ;) слагай нещо колкото да има се тая :D:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери се някой да го каже най накрая :Д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше ,що говориш глупости бе??? Нямало смисъл от лек махови,то сигурно няма смисъл и от бутала за висока компресия,за кво са му на момчето,еля пък от тия колектори молектори и разни тръболяци! А сиктир ,Ице карай си я стокова кво те е.е! Я ми кажи ти като един виден разбирач,кой маховик ще му е по лесно да развърти мотора тоя дето тежи 8 кила или тоя дето тежи 3,3кг? Да си чувал за загуба на мощност поради многото механични детайли на които се прадава движението на коляновия вал? със кой маховик ще намали тия загуби,със по тежкия може би?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a какво ли става след като вече се е развъртял :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да знам .че инерцията на двигателя намалява значително със по лекия маховик,но пък респонса м/у скоростите и въобще как ще реагира мотора на педалните команди ще е далеч по чуствителен спрямо сток! Той и товая търси от него,респонс! Силата иде от другаде! :huh:

Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си мислете ,че инерцията на колата се губи от един олекотен маховик. Може и да има нещо такова ,но едвали го усещате -то е супер минимално. Аз специално не намирам кои знае каква разлика във вървежа с по- лекия маховик ,да има разлика ,но тя пак е много малка.Колата има по-добър респонс и може би наи -добрия плюс е ,че в ниските поема мааалко по добре. Хубаво е да се сложи олекотен маховик,но само тои няма да направи колата да върви, както на всички ни се иска . Просто олекотения маховик е малка част от големия филм в които се вкарваме ,за да постигнем по добър вървеж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно както каза колегата ENIGMA олекотения маховик е малка част от големия филм в които се вкарваме ,за да постигнем по добър вървеж.МАкар че аз вървеж от маховик си мисля че няма как да се получи както и някакви си загуби трансмисия двигател то ако е така на дино с махик щеше да показва повече коне което е невъзможно.Реших вече да взема 4,4кгмовия на F1 и тези дни го поръчвам :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с такъв и до момента съм доволен от него, но и при мен не став въпрос за атмосферка!Успех с проекта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично заложих на FIDANZA мисля че не е кой знае колко по-скъпа, но като качество смятам че е доста над ибейските..... въпреки че не става дума за атмосферен мотор заложих на най-лекия може би вариант.... Впечатления ще изкажа скоро надявам се като докараме до някъде проекта. Според мен не се скъпи за 50-100лв и си вземи нещо с родословно дърво :plane:

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М/у другото Саше да ти кжа аз съм виждал допълнително олекотена фиданза на 2,1кг ! Имах и някъде снимка ама незнам къде съм я затрил ,момчето така яко развърташе че не е истина беше адски доволен което отново ме кара да съм сигърен че колкото по леко толкова по добре,било то и за турбо :plane: Хората не напразно олекотяват всякакви въртящи и движещи се части по двигателя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...