X-a 0 #1 Публикувано 28 Октомври, 2009 Имам срх 1 ген. и днес я водих да и сменя лявия носач и накраиник като ми казаха,че от това ми тропало вътре,но разлика не усетих никаква.Амортисиорите ми са Монро и както се знае първа генерация отпред е без прожини,та се замислих дали не ми са заминали амортисиорите или почукването може да идва от горните тампони с които са закрепени амортисиорите.Какво е вашето мнение колеги и колежки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
X-a 0 #2 Отговорено 28 Октомври, 2009 Имам срх 1 ген. и днес я водих да и сменя лявия носач и накраиник като ми казаха,че от това ми тропало вътре,но разлика не усетих никаква.Амортисиорите ми са Монро и както се знае първа генерация отпред е без прожини,та се замислих дали не ми са заминали амортисиорите или почукването може да идва от горните тампони с които са закрепени амортисиорите. Какво е вашето мнение колеги и колежки само да допълня че колата е 87 год Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6036 #3 Отговорено 28 Октомври, 2009 Сивика от подписа ми е със същото окачване и моето потропване го оправих като смених тампонвтулките в задната част на торсионите. Пробвай първо да ги притегнеш, ако не - нови. Ако е оттам трябва при по-рязко отпускане на съединителя да усещаш в пода вибрация като хлабина и приглушено пукване. Като си под колата гледай задната част на торсионите (където те са хванати към купето) а не предната която е стегната в самите носачи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
X-a 0 #4 Отговорено 28 Октомври, 2009 ясно колега мисля ,че те разбрах напълно,но според мен това почукване идва от към горния край на амортисиора.Благодаря за идеята утре ако намеря време ще мина да я погледна и там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 28 Октомври, 2009 (Редактирано) къде точно се осеща това тропане, или почукване? при неравен път, дупки или?моите амортисиори нямаха ударни(шокови)тампони и докато не и сложих беше ужас.огледай си задния тампон на носача(новия). ако са ти го стегнали накривоили най-честата грешка-стягане когато колата е вдигната може да не е наместен добре или вече да е скъсан.ако е отгоре на амортисиора огледай лагера. ама то голяма набутвация, да смениш носач за 80-90 лв заради лагер на аморт. не си ли я огледал предварително? Редактирано 28 Октомври, 2009 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
X-a 0 #6 Отговорено 29 Октомври, 2009 ами още когато я взех я закарах на едни доверени маистори и те я погледнаха напаваха на левия шарнир и ми казаха да си сменя целия носач и накраиника ми бил омаслен и него да си сменя така ми казаха така и направих.трагвам си един весел от гаража с мисалта че това чукане няма да го има но греда.Още на най-малката неравност и се чува чукане желязо в желязо и мисля че е в предния краи отгоро където се държат амортисиорите,Иначе като сменяхме носача от задната страна имаше 2 втулки като гъби и там нямаше никъв тампон.Та се самнявам от там да не е както каза предишния колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
X-a 0 #7 Отговорено 5 Ноември, 2009 Вчера си взех въпросните тампони(благодарение на МС АУТО) и сега мисля да си взема шокови тампони и лагерите който придържат амортисиора кум купето и ще сменя всичко на веднъж лошото е че по този начин няма конкретно да разбера къде е бил проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #8 Отговорено 5 Ноември, 2009 като отидеш в сервиза задължително да ти проверят кормилните щанги, че никой не ги гледа. сега и аз имам такова почукване и е от там. под маншона на кор щанга има шарнирна връзка, която се разбива и чука желязо в желязо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове