Jump to content
X-a

След ремонт почукването си остана

Recommended Posts

Имам срх 1 ген. и днес я водих да и сменя лявия носач и накраиник като ми казаха,че от това ми тропало вътре,но разлика не усетих никаква.Амортисиорите ми са Монро и както се знае първа генерация отпред е без прожини,та се замислих дали не ми са заминали амортисиорите или почукването може да идва от горните тампони с които са закрепени амортисиорите.Какво е вашето мнение колеги и колежки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам срх 1 ген. и днес я водих да и сменя лявия носач и накраиник като ми казаха,че от това ми тропало вътре,но разлика не усетих никаква.Амортисиорите ми са Монро и както се знае първа генерация отпред е без прожини,та се замислих дали не ми са заминали амортисиорите или почукването може да идва от горните тампони с които са закрепени амортисиорите.

Какво е вашето мнение колеги и колежки

само да допълня че колата е 87 год

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивика от подписа ми е със същото окачване и моето потропване го оправих като смених тампонвтулките в задната част на торсионите. Пробвай първо да ги притегнеш, ако не - нови. Ако е оттам трябва при по-рязко отпускане на съединителя да усещаш в пода вибрация като хлабина и приглушено пукване. Като си под колата гледай задната част на торсионите (където те са хванати към купето) а не предната която е стегната в самите носачи. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно колега мисля ,че те разбрах напълно,но според мен това почукване идва от към горния край на амортисиора.Благодаря за идеята утре ако намеря време ще мина да я погледна и там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде точно се осеща това тропане, или почукване? при неравен път, дупки или?моите амортисиори нямаха ударни(шокови)тампони и докато не и сложих беше ужас.огледай си задния тампон на носача(новия). ако са ти го стегнали накривоили най-честата грешка-стягане когато колата е вдигната може да не е наместен добре или вече да е скъсан.ако е отгоре на амортисиора огледай лагера. ама то голяма набутвация, да смениш носач за 80-90 лв заради лагер на аморт. не си ли я огледал предварително?

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами още когато я взех я закарах на едни доверени маистори и те я погледнаха напаваха на левия шарнир и ми казаха да си сменя целия носач и накраиника ми бил омаслен и него да си сменя така ми казаха така и направих.трагвам си един весел от гаража с мисалта че това чукане няма да го има но греда.Още на най-малката неравност и се чува чукане желязо в желязо и мисля че е в предния краи отгоро където се държат амортисиорите,Иначе като сменяхме носача от задната страна имаше 2 втулки като гъби и там нямаше никъв тампон.Та се самнявам от там да не е както каза предишния колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си взех въпросните тампони(благодарение на МС АУТО) и сега мисля да си взема шокови тампони и лагерите който придържат амортисиора кум купето и ще сменя всичко на веднъж лошото е че по този начин няма конкретно да разбера къде е бил проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като отидеш в сервиза задължително да ти проверят кормилните щанги, че никой не ги гледа. сега и аз имам такова почукване и е от там. под маншона на кор щанга има шарнирна връзка, която се разбива и чука желязо в желязо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...