ccceco 0 #1 Публикувано 25 Октомври, 2009 Здравейте колеги!Имам Хонда Сивик 1,7 CTDi 2002 год.Трета година я карам и досега абсолютно никакви проблеми не ми е създавала.Само се хвалех колко е добра колата,колко е здрава и накрая май я урочасах Проблема е следния:Миналата зима зареждам на петрол,излизам на магистралата и колата на 2000 оборота забива муцуна и повече неще да ги вдигне.Отивам на майстор сменя ми горивния филтър и се оправя,каза че е от замръзнала нафта......след няколко месеца започна да го прави все по-често и по-често и така до момента в който започна направо да гасне в движение.Отидох на сервиз и там ми смениха три датчика-един на разпределителния вал и още два/трябва да питам какви бяха/.Хвърлихме сума си пари и колата се оправи.....до днес Някой има ли идея за какво става на въпрос или поне да препоръчате подходящ сервиз около Варна ,че ми писна да ме псуват по светофарите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
powerhonda 0 #2 Отговорено 25 Октомври, 2009 Колега според мен проблемът може да е и в някоя запушена дюза! напоследък доста приятели с I-CTDI, се оплакват от запушени дюзи! това се дължи на хубавите ни горива! проблемът е същия както го описа забива муцуна и край! пробвай безболезнено с некоя добавка за прочистване най добре с LIQUI MOLY Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S.Nikolaev 2 #3 Отговорено 25 Октомври, 2009 И според мен ще е дюза. Случвало ми се е такова нещо и аз доста време търсих какъв е проблема, но накрая се оказа запушена дюза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ccceco 0 #4 Отговорено 26 Октомври, 2009 Благодаря за мненията,значи ще трябва дюзите да проверя/досега не съм го правил/,дано да е от там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_bul 1 #5 Отговорено 26 Октомври, 2009 Записва ли някаква грешка на ЕДЦето? Влез за диагностика в Бултрако за да видят има ли проблеми с помпата за ниско и високо налягане. Да проверят и да няма някакво частично запушване на регулатора на помпата за високо наблягане и мисля, че могат да хванат работата на дюзите. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове