Jump to content
borko 30

реглаж на окачване

Recommended Posts

Значи преди седмица смених задни амортисьори и по съвет на майстора отидох на реглаж!Прати ме при сериз МИРО в Добрич ако го знаете !Та значи колата я имам от почти 2 години и гуми съм и сменял но винаги като пусна кормилото е вървяла само напред!Понеже майстора каза че е добре да мина реглаж за всеки случай и аз го послушах и след реглажа като пусна волана и след 5 метра кривва в дясно волана и завива колата !Пробвах я на всякакви настилки и на абсолютно прав път ама пак дърпа надясно!Мислех да ида пак в сервиза ама като знам как ще ме метнат че пътя бил неравен и с дупки имало и се отказах ,ама днес като ускоря до 120 и става страшно!Как да процедирам че да си свършат работата пък даже и да платя пак :( Аз не ми ми е за парите ами досега който пипне по колата и си оставя ръцете и един ден ще пречукам някой ама а да видим кой ще е късметлията :angry: За форда си измисляха оправдание че бил трошка и тем подобни обаче хондата е буквално бижу и тъпкано ще им го връщам за некадърноста,само да ме посъветвате как да процедирам така че да не се стига до сакатлъци и до полиция щото съм 145кг и от нагляри ми кипва кръвта иии........!Как да накарам един майстор или сервиз да си довърши както трябва работата без скандали колеги :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като нормален човек отиваш и им казваш каква е ситуацията. Ако ти се направят на интересни тогава го мисли :angry: п.п. ако не те бъркат парите отиди в някой сервиз дето знаят какво става .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери й също и гумите и джантите - често се случва да са напомпани едно към гьотере или да им се е случило нешо :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако отида пак може и да се направят че правят нещо и нищо да не направят и тогава какво правя!Пък и аз като съм ядосан се разтрепервам и ми личи отдалеч а пък не изкам да ги тероризирам хората -изкам просто да ми е колата като преди и да запалягумите и да забравякъде се намира този сервиз :angry: Възможно ли е нещо по колата да не не наред и да дърпа на дясно-щото те я прегледаха преди това и не казаха че има нещо за смяна.Гумите и четирите са на 2,2 и са балансирани така че не е от тях

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Отиваш и им казваш културно и ако нищо не стане удряй с лопатата кадето свариш:angry:!п.п. аман от специалисти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако всичко е наред по окачването - пробвай с размяна на предните гуми - лявата от дясно - ако почне да дърпа на лево - сменяй гумите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако разменя гумите и пак дърпа надясно е сигурно че не са настроили нещо както трябва.От начало като я качиха задните гуми бяха червени а предните зелени на мониторчето,забелязах че въртяха и по двата моста нещо и после всички станаха зелени .На форда преди години бях ходил в друг сервиз и тогава сложиха нещо като бастун на волана и го наместиха точно в средата да не мърда ,пък сега беше свободен .Пък на друг сервиз не ми се ходи щото този ми го препоръчаха като добър и при друг ако отида може хептен да осерат нещо и тогава става една :angry:

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами размени гумите както казаха колегите :angry: тогава ще си сигурен къде е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега отиваш и товариш маистора в колата да види какво е направил.........и им висиш на главите че иначе нищо не правят.... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, наистина аман от "майстори", дето им викат така щото не им заят името. Пролетта и аз сменях задни амортисьори тъйкато при по-предни ременти по окачването бях правил стенд - изрично попитах монтьора: "Сега при смяната на амортисьорите пак ли ще трябва да правя раглаж" (трябва да уточня, че аз много рядко съм надничал какво става под колата и си нямам и понятие), а момчето ме увери, че ще го направи така, че това което той разкача за смяната на амортисьорите не изисква последващ реглаж. И наистина не забелязах разлика в поведението на автомобила след ремонта. Може би по-компетентните тук ще кажат кога и в какви случаи е наложителен реглажа. А твоя майстор е редно да ти обясни какво и как е барал и защо те е пратил на стенд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

размени си гумите, за да си сигурен на 100% дали е от тях. ако е все същото отивай да ти правят на ново реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах го тоя проблем на Рендето - почна да дърпа наляво точно след един реглаж или по-скоро тогава го усетих. Разменях, сменях гумите - ефекта беше малък (може би и те са допринасяли), но колата все си теглеше натам. Ходих на други реглажи (2 пъти) - ефект 0.Проблема се реши със смяна на кормилен накрайник и то съвсем неволна - за да ми сменят скъсан маншон на рейката не могли да свалят накрайника (толкова бил запекъл), че го срязали и сложили нов. Изненадващо след тая "инцидентна" смяна волана ми леко се повтвърди, но спря да тегли накъдето и да е и колата се движеше без проблеми в права линия. Рейката беше механична.Странни проблеми със странни решения идват понякога. Пробвай гумите както казаха колегите, ако не - друг реглаж на машина, на която със сигурност имат точния модел на колата в софтуера и най-вече да е често посещаван сервиз, от който има предимно добри отзиви! Ако и това не помогне, според мен следва щателна проверка на окачването и кормилната система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...