borko 30 465 #1 Публикувано 24 Октомври, 2009 Значи преди седмица смених задни амортисьори и по съвет на майстора отидох на реглаж!Прати ме при сериз МИРО в Добрич ако го знаете !Та значи колата я имам от почти 2 години и гуми съм и сменял но винаги като пусна кормилото е вървяла само напред!Понеже майстора каза че е добре да мина реглаж за всеки случай и аз го послушах и след реглажа като пусна волана и след 5 метра кривва в дясно волана и завива колата !Пробвах я на всякакви настилки и на абсолютно прав път ама пак дърпа надясно!Мислех да ида пак в сервиза ама като знам как ще ме метнат че пътя бил неравен и с дупки имало и се отказах ,ама днес като ускоря до 120 и става страшно!Как да процедирам че да си свършат работата пък даже и да платя пак Аз не ми ми е за парите ами досега който пипне по колата и си оставя ръцете и един ден ще пречукам някой ама а да видим кой ще е късметлията За форда си измисляха оправдание че бил трошка и тем подобни обаче хондата е буквално бижу и тъпкано ще им го връщам за некадърноста,само да ме посъветвате как да процедирам така че да не се стига до сакатлъци и до полиция щото съм 145кг и от нагляри ми кипва кръвта иии........!Как да накарам един майстор или сервиз да си довърши както трябва работата без скандали колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 24 Октомври, 2009 Ами като нормален човек отиваш и им казваш каква е ситуацията. Ако ти се направят на интересни тогава го мисли п.п. ако не те бъркат парите отиди в някой сервиз дето знаят какво става . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #3 Отговорено 24 Октомври, 2009 Провери й също и гумите и джантите - често се случва да са напомпани едно към гьотере или да им се е случило нешо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 24 Октомври, 2009 (Редактирано) Ако отида пак може и да се направят че правят нещо и нищо да не направят и тогава какво правя!Пък и аз като съм ядосан се разтрепервам и ми личи отдалеч а пък не изкам да ги тероризирам хората -изкам просто да ми е колата като преди и да запалягумите и да забравякъде се намира този сервиз Възможно ли е нещо по колата да не не наред и да дърпа на дясно-щото те я прегледаха преди това и не казаха че има нещо за смяна.Гумите и четирите са на 2,2 и са балансирани така че не е от тях Редактирано 24 Октомври, 2009 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #5 Отговорено 24 Октомври, 2009 Отиваш и им казваш културно и ако нищо не стане удряй с лопатата кадето свариш!п.п. аман от специалисти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #6 Отговорено 24 Октомври, 2009 ако всичко е наред по окачването - пробвай с размяна на предните гуми - лявата от дясно - ако почне да дърпа на лево - сменяй гумите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #7 Отговорено 25 Октомври, 2009 (Редактирано) Значи ако разменя гумите и пак дърпа надясно е сигурно че не са настроили нещо както трябва.От начало като я качиха задните гуми бяха червени а предните зелени на мониторчето,забелязах че въртяха и по двата моста нещо и после всички станаха зелени .На форда преди години бях ходил в друг сервиз и тогава сложиха нещо като бастун на волана и го наместиха точно в средата да не мърда ,пък сега беше свободен .Пък на друг сервиз не ми се ходи щото този ми го препоръчаха като добър и при друг ако отида може хептен да осерат нещо и тогава става една Редактирано 25 Октомври, 2009 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 25 Октомври, 2009 ами размени гумите както казаха колегите тогава ще си сигурен къде е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristi09 206 #9 Отговорено 25 Октомври, 2009 колега отиваш и товариш маистора в колата да види какво е направил.........и им висиш на главите че иначе нищо не правят.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chipko 11 #10 Отговорено 25 Октомври, 2009 Колега, наистина аман от "майстори", дето им викат така щото не им заят името. Пролетта и аз сменях задни амортисьори тъйкато при по-предни ременти по окачването бях правил стенд - изрично попитах монтьора: "Сега при смяната на амортисьорите пак ли ще трябва да правя раглаж" (трябва да уточня, че аз много рядко съм надничал какво става под колата и си нямам и понятие), а момчето ме увери, че ще го направи така, че това което той разкача за смяната на амортисьорите не изисква последващ реглаж. И наистина не забелязах разлика в поведението на автомобила след ремонта. Може би по-компетентните тук ще кажат кога и в какви случаи е наложителен реглажа. А твоя майстор е редно да ти обясни какво и как е барал и защо те е пратил на стенд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #11 Отговорено 25 Октомври, 2009 размени си гумите, за да си сигурен на 100% дали е от тях. ако е все същото отивай да ти правят на ново реглаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #12 Отговорено 25 Октомври, 2009 Имах го тоя проблем на Рендето - почна да дърпа наляво точно след един реглаж или по-скоро тогава го усетих. Разменях, сменях гумите - ефекта беше малък (може би и те са допринасяли), но колата все си теглеше натам. Ходих на други реглажи (2 пъти) - ефект 0.Проблема се реши със смяна на кормилен накрайник и то съвсем неволна - за да ми сменят скъсан маншон на рейката не могли да свалят накрайника (толкова бил запекъл), че го срязали и сложили нов. Изненадващо след тая "инцидентна" смяна волана ми леко се повтвърди, но спря да тегли накъдето и да е и колата се движеше без проблеми в права линия. Рейката беше механична.Странни проблеми със странни решения идват понякога. Пробвай гумите както казаха колегите, ако не - друг реглаж на машина, на която със сигурност имат точния модел на колата в софтуера и най-вече да е често посещаван сервиз, от който има предимно добри отзиви! Ако и това не помогне, според мен следва щателна проверка на окачването и кормилната система. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове