marian toshkov 0 #1 Публикувано 24 Октомври, 2009 здравеите колеги имам най-необяснимия проблем който може да съществува:почвам да обяснявам карам хонда прелюд всичко е супер но получих едно тракане като на каре самоче по тънко това тракане се проявява като почна да завивам на дясно поради тези симптови веднага на маистор едното вутрешно каре (ляво) скъсан маншон и ми казват че е отишло от там търсене на ново 230лв китайско моето решение беше да го дам на рециклиране там пак ми казаха че незнаят дали могат да го направят(за пръв път виждали такова каре) след това ми се обадиха и ми казаха че карето е бетон(здраво) и от там почна чуденето малко като покарах с дразнещия шум осазнам че го прави само на втора скорост като няма значение дали съм на съединител или съм го пуснал на никоя друга скорост него прави а по предницата всичко е бетон някой ако знае или предполага предварително му благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRASI_HONDA 2 #2 Отговорено 24 Октомври, 2009 проблема е ясен такъв проблем имах и аз и беше от диференцияла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marian toshkov 0 #3 Отговорено 24 Октомври, 2009 ама и на теб ли ти го правеше само на втора и като завиваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRASI_HONDA 2 #4 Отговорено 24 Октомври, 2009 не точно при мен цялата предница беше здрава а,пък като тръгвах и нещо ми тропаше и на десен волан в дупки още повече.При ниска скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОШКАТА 21 #5 Отговорено 24 Октомври, 2009 реика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marian toshkov 0 #6 Отговорено 25 Октомври, 2009 мисля че ако беше реика щеше да го прави постоянно а не само на втора при завиване на дясноаз си мисля по скоро за нещо като крива лостова сиситема и опира някаде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrugada 12 #7 Отговорено 26 Октомври, 2009 кво стана разбра ли нещо по твоя вапрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marian toshkov 0 #8 Отговорено 26 Октомври, 2009 все още несъм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrugada 12 #9 Отговорено 27 Октомври, 2009 пиши като разбереш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TaNo 7 #10 Отговорено 27 Октомври, 2009 ми аз имам май същия проблем но като свивам на ляво, защото някой път ми потропва нещо малко някой пат не, ся ще се заслушам дали само на втора го прави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrugada 12 #11 Отговорено 31 Октомври, 2009 хора разбрахте ли от кво ечукането а? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marian toshkov 0 #12 Отговорено 1 Ноември, 2009 все още несам разбрал от какво е тва тропане направо ме влудява Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gnggen 4 #13 Отговорено 2 Ноември, 2009 И при мен го има този проблем.Като завивам на ляво при малка скорост.Дали не е амортесъор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marian toshkov 0 #14 Отговорено 2 Ноември, 2009 виж дали ти го прави на определена скорос иначе може да е вътрешно каре тогава вече е лошо 230лв китаиско Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velko1 2 #15 Отговорено 3 Ноември, 2009 (Редактирано) и аз амам подобен проблем самоче при мен тропането е почти посояно няма значение от скороста когато потеглям се чува едно пукане и след това когато ускорявам се чува едно чегъртане но е някакво такоа тънко дори когато карам бавно попавета или когато минавам през релси се чува и немога да го хвана от каде е много е страноАко ниакои има идеиа да сподели Редактирано 3 Ноември, 2009 от velko1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marian toshkov 0 #16 Отговорено 3 Ноември, 2009 на мен ми казаха да си проверя тампоните на двигателя защото имало накакав градос на вътрешните карета и като е виснал двигателя почвали да тропат на неса развитинезнам още несам ги проверил незнам как?като разбера нещо обезателно ще пиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velko1 2 #17 Отговорено 3 Ноември, 2009 мисля да ходя до хонда да видя там какво ще ми кажат пък ще водим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marian toshkov 0 #18 Отговорено 4 Ноември, 2009 и аз мисля да направя сащото ама в момента нямам никакво времепиши като разбереш нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velko1 2 #19 Отговорено 4 Ноември, 2009 в събота ако работят че само тогава ще имам време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrugada 12 #20 Отговорено 7 Ноември, 2009 кво стана ве хора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velko1 2 #21 Отговорено 7 Ноември, 2009 ходих до сервиза на омбре и установиха че тропането което е при мен е от пантите на шофиорската вратата те та катова е от мен ако некои друг има резултати да казва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marian toshkov 0 #22 Отговорено 7 Ноември, 2009 баси аз още немога да остановя от каде ми идва проблемамай ще трябва да ходя и аз до хонда сервиза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marian toshkov 0 #23 Отговорено 13 Ноември, 2009 тва маисторите на колите са много прости:отивам при маистора и следва следния диалогаз -маиторе колата ми тропа като завивам на вторатои ме поглежда малумно и ми викамаистора -кареаз -а защо само на втора маистора -ъъъъъаз - качи се да видишмаистора - окслед огледа пакмаистора - кареаз - слез на канала и вижслед влизането в каналамаистора - ебаси те са бетонколеги незнам кво да правя навсякаде с всеки маистор е така няма никои да разбира от японципомогнете ми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velko1 2 #24 Отговорено 13 Ноември, 2009 бате незнам каде си ходил но мога да ти кажа да отидеш до сервиза на омбре и да видиш тои какво ще ти кажена мен не ми взе пари за огледа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marian toshkov 0 #25 Отговорено 13 Ноември, 2009 каде по точно се намира този сервиз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barba 21 #26 Отговорено 14 Ноември, 2009 Хора вместо да си губите времето и парите да ходите при "мАЙ-стори" земете отидете при ОМБРЕНЦЕНЦЕТО Линк към поста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velko1 2 #27 Отговорено 23 Ноември, 2009 да бе да на мен ми беше от пантите на врататаа се оказа че втулката на реиката ми е заминалавдигнете си колата махате лявата гума махате маншона но не напълно само колкото да се открие реиката навивате волана "пълен ляв" и гледате ако има някои да го върти а вие само да гледате става по леснокато навиете волана се вижда реиката как се измаства и колко луфт има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marian toshkov 0 #28 Отговорено 27 Ноември, 2009 колега течеше ли ти хидравлична течност от там защото аз имам лек теч от лявата страна на рейката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velko1 2 #29 Отговорено 2 Декември, 2009 (Редактирано) още не е почнало да течепри мен се оказа савсем от различно мястотампона на мотора ми беше 1 см отвитно и реиката ми е заминала тя сега се чува само когато минава прз дупки Редактирано 2 Декември, 2009 от velko1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrugada 12 #30 Отговорено 14 Декември, 2009 току що разреших проблема . Оказа се лявата полуоска тя е дълга и се съединява посредата със шлици.Шлиците са се разбили и при завой на скорост тракат.Отделно има и един лагер на самата полуоска който беше за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове