Jump to content
Guest Magnum

Кой ми надува резервоара?

Recommended Posts

Guest Magnum

Мислех си, че съскането като развия капачката е от вакуума, защото зареждам пълен резервоар и карам до червено. Обаче напоследък като се охарчих покрай гумите, и наливам по 10лв, и пак съска. И ми замириса на бензин - гледам бензинови пари излизат от резервоара.Карам 10-20км, отворих капачката - пак изсъска, и замириса много силно на бензин.Та въпроса ми е дали нещо не се е скапало и да надува примерно изгорели газове (?!?) в резервоара и изобщо от къде се получава това налягане, след като по-логично е да става вакуум, като се изхаби бензина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

До колкото ми е известно Братле, бензина е много ЛЕТЛИВ което схте рече че много бързо се испарява, налягането най-вероятно е испарил се бензин, и ще става все по осезаемо през лятото, мойта кобилка го прави същия трик нема страшно :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Patrik

аз пък много се кефя като ми надуват моя резервоар ;) ама толкова силно че да пръдна от кеф :dry::) sorry ама съм се разлигавил ако смятате че е твърде просташки я изтрийте ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Щом "съска" - значи всичко е ОК ;) Това показва че резервоара НЕ Е спукан :dry::);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Човече,това се получава защото изпарилия се от топлото бензин се разширява.Това не е много желателно,пък и занапред все по-горещо ще бъде.има едно простичко решение на този проблем-правиш една дупчица на капачката на резервоара и си свиркаш.аз преди имах капачка от друга кола,която не пасваше на гарловината и не се затваряше хубаво.естествено тогава никога не съм имал такова налягане вътре и никога не ми е шъшкало,но смених капачката с такава която уплътнява отлично и започна да шъшка.нали се сещаш че ако не затваря добре бензина просто ще ти се изпарява и ще намалява като количество в резервоара,а ти ще се чудиш защо харчи толкова много тази кола.обаче и ако ти е плътно затворена пак не е добре-става опасно.затова една малка дупчица ще реши и двата проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOGIE

едно простичко решение на този проблем-правиш една дупчица на капачката на резервоара и си свиркаш.

Да не си посмял да си дупчиш капачката :dry: , то така трябва да си саска

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

А защо не погледнеш от долу на капачката на резервоара, има една клапичка скрита с прожинка и примерно четири правоъгълни дупчици извън уплътнението! Използвай компресор да продухаш боклуците и може да се оправи! То винаги ще има леко надуване но като превиши определено налягане издиша от там! Незнам дали твойта капачка е такава? Но задължително има някъде отдушник!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

На мен ми се получава същото, незвисимо колко бензин имам в резервоара.Колкото е по-топло, толкова е по-яко надуването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RAZBIVACH

abe hora az do kolkoto znam 4e kogato rezervoara e zdrav i vsi4ko e ok kolata kato si zasmukva benzina nai obshto kazano tq pravi vakuum a ne se polu4ava nalqgane za tova 4e kato se otvori tq ne naduva a zasmukva vazduh i kolkoto pove4e zasmukva tolkova po dobre .Az sam vijdal kapa4ka pravena kak sled gonka napravo e zasmukana navatre kam rezervoarazashtoto ot ra4kata prashta pove4e gorovo i se polu4ava pove4e vakuum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

kolata kato si zasmukva benzina pravi vakuum a ne se polu4ava nalqgane

И аз така си мисля, че трябва да е. Дори и да има малко разширение, то трябва да е в рамките на вакуума, който е вътре, така че да не надува.Онази вечер заредих до горе (темпо 95++) и вчера след работа в колата така яко миришеше на бензин, до вкъщи не можа да се измирише хем карах с отворени прозорци.Вкъщи като спрях и развих капачката, и то ври и кипи вътре и почна да хвърля бензин едвам успях да завия капачката отново!Но сигурно е от разширението, защото снощи като я карах късно вечерта и после не кипеше...ама знам ли? Май капачката не е много добре не прави достатъчно вакуум, си мисля...знам ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RAZBIVACH

za kapa4kata neznam no vakuuma ili go ima ili go nqma.Ama ti si napravil golqma gre6ka v gore6to vreme ne se naliva dogore ,zashtoto kato e do gore nqma na kade da se razshirqva benzina kato se nape4e ot slanceto kolata.I prez odushnika kato se nagree benzina ama mnogo qko se izparqva ,i po zakona na marfi vinagi se vkarva v kolata mirizmata,taka 4e ne pravi tazi greshka pak :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Абе и аз докато наливах от боклуците на Темпо ми смърдеше. Мислих, че имам теч...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Абе и аз докато наливах от боклуците на Темпо ми смърдеше. Мислих, че имам теч...

Ще ме извините,но аз ще се върна към орогиналната тема,а именно-бензина 95++ на Tempo.Преди малко се върнах от упражнение,на което изследваме фракциите на горивото.Миналата седмица изследвахме Еко,а днес Темпо 95++защото бях много любопитен за резултата.И наистина горивото им е доста различно.съдържа много голиам % леки фракции,което предопределя лесното му и бързо изпарение.по-бързо изгаряне и по-лесен старт на двигателя.така че момчета и момичета-сипвайте си и се кефете

Та има логика ако е по-летлив да се изпарява по-лесно и да прави тези "проблеми". Това не означава, че е боклук, дори напротив.При мен грешката не е че заредих в горещо време, а напротив - заредих късно вечер, той резервоара като е под земята съвсем студен е бил. И после в жегите бензина се е разширил/изпарил и е надул. Предполагам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Румен

Принципно капачката не е ли с двойнодействащ клапан? Ако се получи вакуум, по-голям от определена стойност- как ще го преодолее помпата? И обратното- какво ще стане, ако налееш студен бензин (около 15-18 градуса е в цистерните и през лятото) и после те напече до 40 градуса?Според мен, клапанчето, което пропуска въздух към резервоара се задейства с много по-малко усилие от това, което е предназначено да изпусне нагнетените пари и заради това се получава този ефект при по-топло време.На някой да му се е получавало при минус 20 градуса :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

kolata kato si zasmukva benzina pravi vakuum a ne se polu4ava nalqgane

И аз така си мисля, че трябва да е. Дори и да има малко разширение, то трябва да е в рамките на вакуума, който е вътре, така че да не надува.Онази вечер заредих до горе (темпо 95++) и вчера след работа в колата така яко миришеше на бензин, до вкъщи не можа да се измирише хем карах с отворени прозорци.Вкъщи като спрях и развих капачката, и то ври и кипи вътре и почна да хвърля бензин едвам успях да завия капачката отново!Но сигурно е от разширението, защото снощи като я карах късно вечерта и после не кипеше...ама знам ли? Май капачката не е много добре не прави достатъчно вакуум, си мисля...знам ли
Добре бе готин - защо просто не смениш капачката ? Не е като да е нещо скъпо - какво толкоз !Иначе резервоарите имат и друга вентилация - ако е запушена пак може да има описаните проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kolata kato si zasmukva benzina pravi vakuum a ne se polu4ava nalqgane

И аз така си мисля, че трябва да е. Дори и да има малко разширение, то трябва да е в рамките на вакуума, който е вътре, така че да не надува.Онази вечер заредих до горе (темпо 95++) и вчера след работа в колата така яко миришеше на бензин, до вкъщи не можа да се измирише хем карах с отворени прозорци.Вкъщи като спрях и развих капачката, и то ври и кипи вътре и почна да хвърля бензин едвам успях да завия капачката отново!Но сигурно е от разширението, защото снощи като я карах късно вечерта и после не кипеше...ама знам ли? Май капачката не е много добре не прави достатъчно вакуум, си мисля...знам ли
Добре бе готин - защо просто не смениш капачката ? Не е като да е нещо скъпо - какво толкоз !Иначе резервоарите имат и друга вентилация - ако е запушена пак може да има описаните проблеми.
Здравейте,малко късно разбрах за този форум,въпреки че 8 години карам моята Хонда,сега ми даде дефект и мой приятел ме светна че има форум за Хонда,и тук мога да обменям информация.Сега по темата за съскането в резервоара.Още щом купих колата реших да сложа газ.Карах я известно време на бензин и този проблем не бе толкова осезаем,но след като сложих газ съскането и миризмата на бензин се усили.Въпреки че с месеци не я карах на бензин,той изчезваше от резервоара.След като помислих по въпроса,стигнах до отговора.При работа на двигателя,бензиновата помпа нагнетява в карбуратора бензин с голям дебит,но поплавака допуска само колкото е необходимо,излишното количество се връща в резервоара вече като затоплен от двигателя бензин,следва изпаряване,разширение и съответно при запушена клапа на капачката,съскане при нейното отвиване.Когато се кара на газ,този процес е по-интензивен,защото цялото количество бензин преминаващо през помпата се връща в резервоара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,вземете една пласмасова туба от 10 литра и я напълнете с 9 литра бензин!Вариант 1:карайте я цял ден с вас без да пипате капачката - тубата се надува и "съска" при отваряне!Вариант 2:Същата туба оставете в покой .При отваряне не съска!При положение че бензинът е силно запалима течност,изводът е :проверка на учебниците по физика и химия!Или по лесният вариант, да измислим да вървят с вода!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...