poliashki 0 #1 Публикувано 18 Октомври, 2009 Дано не повтарям някоя тема но не видях такъв проблем.Значи сменил съм комутатор, бобина, акомулатор, свещи, капачката и палеца на делкото... Сутрин когато е студена пали и малко след като загрее докато стигна първия сфетофар и ми гасне, светва чека и колкото да връщам ключа той не гасне и не иска да запали. И след 2-3 минути се оправя сама, случва ми се и да изгасне в движение. Няма палене дори и на скорост, странното е че не го прави всеки ден и другото странно е че докато е студена и настъпя рязко газта докато е на бензин започва да заглъхва и да пука. И примерно след като влезе в обороти стрелката почва да откача, играе нагоре надолу както си иска без да се усеща това на двигателя. След като загрее това се оправя и няма проблем. Първият майстор който ми смени комутатора и бубината ми взе безумно много пари и не я оправи. Онзи ден я взех от диагностик който я направи да пали супер но проблема пак остана, каза че имало грешка в ламбда-сондата всичко останало работело перфектно. До сега съм дал за тея неща над 500 лева и зе да ми писва затова моля някой ако може да даде компетентно мнение. Остана да проверя главното реле ама дали е от него?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poliashki 0 #2 Отговорено 18 Октомври, 2009 Да добавя само че колата е Ровер 620 двигателя трябва да е Ф20А4 ако не се лъжа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #3 Отговорено 18 Октомври, 2009 По мойте наблюдения, колегите първото от релето почват да търсят, въпреки, че като чета, проблемите са много разнородни .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 18 Октомври, 2009 Няма да е лошо да го презапоиш главното реле и като светне" чека "да видиш коя грешка показва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poliashki 0 #5 Отговорено 18 Октомври, 2009 Ами диагностика каза че е изчистил грешката в лабда-сондата сичко останало било супер, ама ако тея спойки ниякога бачкат друг път не предполагам че няма как да го разбере ако не се е случило при него. Ще поитам с това реле и ще споделя дали е от него, и дано е от него че иначе не ми се мисли.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 18 Октомври, 2009 Остави релето за сега !Първото нещо, което е трябвало да направиш е да видиш коя грешка показва ЕКУ-то / май при теб не е една / и тогава да сменяш каквото и да било.Направи го и после пиши ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 19 Октомври, 2009 (Редактирано) Да добавя само че колата е Ровер 620 двигателя трябва да е Ф20А4 ако не се лъжа.Лъжеш се, монтираните двулитрови хондови двигатели на модела са F20Z1 - 131к.с. и F20Z2 - 115к.с. Редактирано 19 Октомври, 2009 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KONI 11 #8 Отговорено 19 Октомври, 2009 съжалявам че пиша в темата на колегата но аз го имам почти същия проблем с прелюда Ф20А4 двигател колата е с газово но при първоначално палене на бензин понякога припалва за 4-5 сек и гасне ако задържи малко повече работи неравномерно и пак гаснеи след като я изчакам малко(3-4 мин)пали и работи все едно че нищо не е било както казах това може да го направи един път в месеца но го еправила и по 3 пъти на денпонеже по-горе стана дума за презапояване на главното реле къде се намира то на прелюда и какво точно се презапояваи една молба към колегите от Бургас да ме насочат към човек който разбира от Хонди и по точно от такива явно ел проблемизащото както бях писал в една тема по рано след два дена обикаляне неможах да намеря къде да и направят диагностика или нямаха програма или кабели изобщо мъка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 19 Октомври, 2009 (Редактирано) ....защото както бях писал в една тема по рано след два дена обикаляне неможах да намеря къде да и направят диагностика или нямаха програма или кабели изобщо мъка Тази тема виждал ли си ?За прелюда буксата е долу в ляво, под централната конзола на таблото, до педала за газта.П.П. За колегата с Ровера - диагностиката е същата, но буксата с двата пина е до жабката - долу в дясно към страничната греда.П.П.П. Още разяснения за диагностиката. Редактирано 19 Октомври, 2009 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KONI 11 #10 Отговорено 19 Октомври, 2009 благодаря колега за информацията той прелюда си има букса Елконите нямат кабели за тази буксаотносно местоположението на въпросната букса на едно от местата където въобще благоволиха да вдигнат капака след много търсене я ''откриха'' при двигателя но "нямаме такива кабели" и до тамблагодаря ти за съдеиствието Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 19 Октомври, 2009 Не си ме разбрал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #12 Отговорено 20 Октомври, 2009 аз бих добавил това прекюфкане и забиване може да от недостих на гориво,визирам бензиновата помпа нещо да не е наред...щото и аз ги имах същите проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poliashki 0 #13 Отговорено 20 Октомври, 2009 Да добавя само че колата е Ровер 620 двигателя трябва да е Ф20А4 ако не се лъжа.Лъжеш се, монтираните двулитрови хондови двигатели на модела са F20Z1 - 131к.с. и F20Z2 - 115к.с. Ами колата по документите които дойде от Италия се води 136 к.с. Но както и да е това няма значение.Днес ще погледна чек лампата коя грешка ще даде която явно се появява след като се изчисти компютъра, щото онзи ден като я взех от майстора палеше супер и нямаше проблем ама на другата сутрин не беше така вече.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poliashki 0 #14 Отговорено 22 Ноември, 2009 Проблема продалжава, ходих в сервиза на хонда в дружба презапоиха ми главното реле сега не го прави всеки ден но пак се случва. Като на бензин когато я вкарам в обороти стрелката на оборотомера подскача като луда.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове