vex 13 #1 Публикувано 14 Октомври, 2009 (Редактирано) Имам разглобени полуоските и техните карета. Въпросът ми е късата полуоска, и външната полуоска от дългата такава, как да разбера коя е лява и коя дясна? На пръв поглед са еднакви. Разбрах, че има теория която е, че едната е по-дълга, но коя етя? Лявата или дясната? Редактирано 14 Октомври, 2009 от vex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FAST GSI 0 #2 Отговорено 14 Октомври, 2009 лявата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stan7519 0 #3 Отговорено 14 Октомври, 2009 Имам разглобени полуоските и техните карета. Въпросът ми е късата полуоска, и външната полуоска от дългата такава, как да разбера коя е лява и коя дясна? На пръв поглед са еднакви. Разбрах, че има теория която е, че едната е по-дълга, но коя етя? Лявата или дясната? Късата е от дясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 14 Октомври, 2009 За да съм сигурен, че си разбрал въпроса, става дума за разглобена дългата полуоска (лявата), часта която е от външната страна, изглежда абсолютно същата като късата (дясната) полуоска. Може и в наименованията да бъркам нещо. Ето и нагледно: Като се свалят вътрешните карета, остават еднакви на вид части, как да позная коя е лява/дясна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Аня Митрева 4 #5 Отговорено 14 Октомври, 2009 Искаш да кажеш, че имаш две полуоски без вътрешни карета (само външните са на полуоските) и не знаеш коя е лява и коя дясна, така ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 14 Октомври, 2009 Точно. Аз така ги получих, със свалени вътрешни карета. Почнах да си ги доразглабям да ги почистя и освежа, и за сега ми изглеждат идентични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FAST GSI 0 #7 Отговорено 14 Октомври, 2009 ако са еднакви какво значение има коя е лява и коя дясна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #8 Отговорено 14 Октомври, 2009 Несъм сигурен дали са еднакви, аз за това питам. Казах, че изглеждат еднакви, но дали наистина са? Явно като ги доразглобя, ще ги меря. Но ако са различни по дължина или нещо друго специфично, въпроса остава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Аня Митрева 4 #9 Отговорено 15 Октомври, 2009 (Редактирано) Валовете са с еднакви шлици, няма логика да са различни... външните карета също са еднакви като размери и като брой шлици... премери дължината на валовете и ако са еднакви, вътрешните карета ще определят коя е лява и коя дясна щото като гледам снимката в тях има разлика... ако на снимката и двете са с вътрешни карета де , нека някой който е минавал по тоя път да каже Редактирано 15 Октомври, 2009 от Аня Митрева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 15 Октомври, 2009 Колега според мен прочети много внимателно дамата какво е написала и щ е разбереш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #11 Отговорено 15 Октомври, 2009 Да, вътрешните карета са различни. Разглобих валовете откъм вътрешните карета, за сега изглеждат сравнително идентични. Ще постна снимка малко по-късно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #12 Отговорено 15 Октомври, 2009 Ето и снимката на валовете все още със външните карета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #13 Отговорено 15 Октомври, 2009 (Редактирано) двете полуоски са абсолютно идентични. както каза колежката, определящо е вътрешното каре. аз имах абсолютно същия проблем http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=28683 Редактирано 15 Октомври, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #14 Отговорено 15 Октомври, 2009 Благодаря за инфото Остава само да ме светнете от къде да си взема хубава грес, маншони и пръстени за стягане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #15 Отговорено 15 Октомври, 2009 (Редактирано) аз взех графитна - 7-8 лв. за 450мл от ауто плюс. имам едно външно маншонче от каре на glo (ще ти го подаря ако ти трябва). а за вътрешните карета взимаш маншоните от колегата DIDO_, някъде към 15-20лв броя май бяха и са все още здрави от както съм турнал мотора Редактирано 15 Октомври, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове