тодор 0 #1 Публикувано 7 Октомври, 2009 Днес патувах около 400км и нямах никакви оплаквания от колата. След като се прибрах и изгасих колата, и по късно реших да излизам с нея и като я запалих лампичката на абс сжетна за малко и няколко секунди след като запалих изгасна като всеки път. но в момента след като тръгнах тя светна отново. на какво мойе да се дължи. накладките са ми за смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 7 Октомври, 2009 Най-вероятно датчик на някое от колелата !Провери каква грешка ти дава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор 0 #3 Отговорено 7 Октомври, 2009 при грешка не би ли мигал чека? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор 0 #4 Отговорено 8 Октомври, 2009 как да изчистя грешките или да проверя дали има?????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rook 0 #5 Отговорено 8 Октомври, 2009 Толкова ли е трудно да се поставите на мястото на хората, които искат да ви помогнат? Не знам какъв ти е акорда, защото не си написал и не мога да ти отговоря на въпроса за грешките. Казвам за сивик англичанка (ОБД 1) се окъсяват 5-то и 3-то краче на буксата и се чистят грешките като се даде 20 и повече пъти на контакт. За твоята виж в аутодейтата (аутодатата) или поне дай информация за колата си (това, че е хонда ясно, но само обяснението акорд не стига). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #6 Отговорено 8 Октомври, 2009 Извинявам се за спама ама как се чистят грешки на абс-а на англичанка че моята ми къса нервите от известно време Номера с СРС-а мина на мойта кола ама тоз АБС зе да работи само като е стояла цяла нощ без да се пали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор 0 #7 Отговорено 9 Октомври, 2009 акорд купе ф22б5 тествах за грешки и ми показва 4-4 тоест скоростен датчик на задно десно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rook 0 #8 Отговорено 10 Октомври, 2009 След като знаеш къде ти е проблема, можеш да пробваш да го отстраниш. В аутодейтата е описано сравнително добре, къде и какво да измериш за да провериш дали е изправен датчика и инсталацията от него до ел.блока. Едва ли имаш осцилокоп или пък да можеш да измериш кога главината се върти с 60 оборота за минута, но нищо не ти пречи да измериш съпротивлението и дали отговаря на деденото в програмата. Показано е на кои крачета на буксата да мериш и колко трябва да е за предните, и колко за задните датчици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор 0 #9 Отговорено 11 Октомври, 2009 днес свалих гумата и се загледах в датчика, нямах уред под ръка за да премеря каква стоиност е, но установих че се е спукал. и сигурно ще е наложитена смяната му. Но ще е по натам, нямам толкова време да се занимавам с това. благодаря на всички за помоща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
photorino 0 #10 Отговорено 16 Ноември, 2009 Морга за Ровър на входа на Чепинци (до София е това) , след битака от лявата страна - Бойко е шефа тел. 0885-85-63-65 - за нашите Акорди стават датчици за абс-а и много други неща от Ровър 620 - лично аз от там си взех преден ляв - 1 към 1 е . Успех и дано не ви се налага да пазарувате много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове