kytila 249 #1 Публикувано 6 Октомври, 2009 Такаа става въпрос за Х23 ВТЕК.Ако може някой да ми даде допълнително инфо за него че доскоро не знаех за съществуването му.Интересува ме колко конски сили е и с какъв компютър се управлява това чудо?Благодаря предварителноП.С:В момента съм с Х23 и въпроса е дали по някакъв начин компа,с който съм в момента,да се модне и да подкара ВТЕК-а(пренареждане на таблиците и т.н) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magian 0 #2 Отговорено 6 Октомври, 2009 (Редактирано) Ще си голяма екзотика с тоя двигател. Редактирано 7 Октомври, 2009 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magian 0 #3 Отговорено 6 Октомври, 2009 Намерих това: Как да суапнем H23A Blue TopДано ти свърши някаква работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kytila 249 #4 Отговорено 7 Октомври, 2009 Информацията достигна до мен благодарение на колегата Preluden,аз само я превеждам. И така: През 1998г. Хонда пуска рядка ВТЕК версия на двигателя Х23,но само на японския пазар.Това е Х23 блок с Х22 глава.Мощността е като Х22 само че с по-ниска червена зона. Спецификации: Размер на буталата:87.0х95.0 mm Кубатура:2,258 cc DOHC,16 клапана ВТЕК Тип на двигателя:редови 4 цилиндров,алуминиев блок и глава Степен на сгъстяване:10,6:1 Макс. мощност:200 конски сили(147кВ) при 6800 об/мин Макс. въртящ момент:221 Нм при 5300 об/мин Макс . обороти:7000 Този двигател обикновено се слага на японската версия на Accord Wagon и обикновено е със син капак на клапаните или "blue top". Дотук добре само че все още ми трябва инфо за компа.Доколкото се разрових из форума колегата sand0 е правил такъв суап и може да даде компетентно мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #5 Отговорено 7 Октомври, 2009 Аз си направих такъв от моя х23 благодарение на Варненска група преди около 2 год.Върви си безпроблемно.Сменят се доста неща включително и компа-някъде пусках тема тогава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #6 Отговорено 7 Октомври, 2009 Аз съм часта от групата която осигури частите за суапа на колегата M&M.Оборудвана глава с инжекцион,делко, ЕЦУ, детонационен датчик(главата беше от Х22А),ELD и кабелацитеЗа друго не се сещам в момента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magian 0 #7 Отговорено 7 Октомври, 2009 Този двигател H23A blue top си е произведен от Хонда и идва само с автоматична скоростна кутия и е obd2, а Прелюда на колегата най-вероятно е с obd1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #8 Отговорено 7 Октомври, 2009 Компа трябва да е като на Х22 -Р13 Обд-1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #9 Отговорено 7 Октомври, 2009 (Редактирано) H23A VTEC * Found in the Japanese 1998-2002 Accord Wagon SiR (CH9). It produces 200 PS (147 kW; 197 hp) & 163 ft·lbf (221 N·m) and comes with a "blue top". * Found in the Japanese 1998-2002 Accord Wagon AWD (CL2). It produces 200 PS (147 kW; 197 hp) & 163 ft·lbf (221 N·m) and comes with a "blue top". Да и двата са автоматици. Което не прещи да се сложат ръчни скорости. Още не съм си сложил на ОДИСЕЙя но скоро щe го монтирам. Имам пдф със сервизната книга на руски. Но мислия да си купя и оригиналната на японски за всеки случай ако не е описано нещо... И каква е тази мания да слагате ЕКУта от други двигатели??? Аз лично ще си ползвам оригиналния на двигателя. Редактирано 7 Октомври, 2009 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kytila 249 #10 Отговорено 8 Октомври, 2009 На Дино мерен ли е направения Х23 ВТЕК че е интересно, щото оригиналния е с по-ниски обороти-макс 7000. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
k_u_d_o_s 49 #11 Отговорено 8 Октомври, 2009 Незнам дали е за тази тема,но ме интересува и мен от известно време е кой е за предпочитане и защо (ако има такъв избор де) - H23A VTEC(197 hp @ 6800 rpm; 221 N·m @ 5300 rpm) , добре познатата H22A(197 hp @ 6,800 rpm; 218.96 N·m @ 5,500) или също така екзотичния F20b(200 hp@ 7000 rpm; 197 N·m @ 5500 rpm) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Golden 9 #12 Отговорено 16 Май, 2011 Някой може ли да обясни какво точно трябва за да се направи Х23 с В-Тек? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kytila 249 #13 Отговорено 16 Май, 2011 Оборудвана глава с инжекцион,делко, ЕЦУ, детонационен датчик(главата беше от Х22А),ELD и кабелаците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Golden 9 #14 Отговорено 16 Май, 2011 (Редактирано) Извинявам се ако нещо досаждам.. обаче в този форум http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=510617 са изредени доста неща... и се чудя ? Редактирано 16 Май, 2011 от kytila 8. Ð�е цитирайте човека, който е непоÑ�редÑ�твено преди ваÑ� в Ñ�пиÑ�ъка Ñ� мнениÑ�. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #15 Отговорено 16 Май, 2011 (Редактирано) Прави суапа смело-мотора вече 4 години не е пипан.Стана чук . Ето истеричната ми тема от тогава. http://forums.hondab...=1 Благодарности отново на Драги4 и Чикирики Редактирано 16 Май, 2011 от M&M Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове