AMD 347 #41 Отговорено 22 Март, 2010 смисълът е повече мощност разхода най вероятно да се вдигне от тежестта на десният крак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Zhelev 0 #42 Отговорено 29 Юли, 2010 Надявам се не е проблем, че пиша в тази малко поостаряла тема, но реших че няма смисъл да пълня форума, при условие че въпроса ми е свързан точно с писаното тук.Та...същата играчка d15b2 => пълна инжекция. За донор се ползва d16a6. От прочетеното в интернет получавам доста частична информация и се надявам точно тук да получа остатъка :lol:1вия ми въпрос е свързан с градусите на разпределителните валове на 2та мотора. От познати чух, че вала от d16-ката бил по-добър от този на d15-ката. Tъй като обаче не получих обяснение, кое точно му е по-доброто, проверих в интернет и макар и трудно намерих следното инфо: вала от d15 e 256/137 градуса, а този от d16 е 222/224. Верни ли са тези стоиности и ако не, какви са реалните? Защото ако са верни се обезсмисля смяната на валовете.2рия ми въпрос е свързан с големината на изпускателните тръби и колектор. Има ли разликата между двата колектора (големина) и колко е тя ако я има?3тия въпрос е свързан с големината на дросела на d16a6. Тук, във форума, намерих размери за моделите двигатели, но се получава несъответствие е резултатите. В смисъл такъв, че тук пише 55мм, а след измерване от моя страна установих размер 57мм. Възможно ли е това или работата ми с шублер иска подобряване? Мисля, че за сега това е всичко. Има и други неща, но мисля че на този етап е това. Искам да се извиня предварително ако с нещо съм нарушил правило на форума или се натрапвам прекалено, но моля ви имаите снисхождение - аз съм нов и любопитен член на форума Ви поздрави, Ники Желев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japan_PoweR 2 #43 Отговорено 30 Юли, 2010 http://www.psytronix.org/xo/modules/smarts..._lang=bulgarian Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #44 Отговорено 30 Юли, 2010 1- Бат Емо беше мерил валовете и май-няма смисъл да се сменят. (на него му вярвам с двете ръце ) 2- Еднакви са 3- Може правелно да мериш ама явно не си мерил това дето трябва. Мери размера на самата клапа, а не на входа на дросела размера е само един - 55 мм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Zhelev 0 #45 Отговорено 30 Юли, 2010 teror1sta Благодаря за отговорите, помогна ми доста. Сега като се замисля за големината на дросела осъзнавам, че имаш право.Днес размишляваш и ми мина и друго през ума. Заслужава ли си въобще играчката да се подменят отделни части на d15ката, вместо да се монтира целия d16 мотор? Смисъл такъв, реално погледнато могат ли да се очакват по-високи резултати от стандартните 110 коня на d16 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #46 Отговорено 30 Юли, 2010 (Редактирано) Едно голямо предимство е че няма да сменяш двигателя, което ще рече че няма да имаш главоболия из КАТ. няма да даваш пари за пререгистрации и т.н. Относно разликите м/у д15 с пълна и д16 .... Аз разлики не виждам освен че ми се струва, че д15-ката върви повече. Няма много логика ама поне до това заключение съм стигнал. Може би, защото д15-ката е с по-леко оборудване, а разлика в мощността няма(или е повече от минимална). Редактирано 30 Юли, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Zhelev 0 #47 Отговорено 30 Юли, 2010 (Редактирано) на теория не би трябвало да върви повече d15ката и именно това ме кара да мисля другия сценарии. d15 има леко предимство в степента на сгъстяване ( различни бутала сигурно), но всичко друго е в полза на d16ката. Както и да е...ще се мисли. Благодаря ти за мненията и коментарите. Ако имам другира въпроси се надявам, че ще мога отново да получа отговори Редактирано 30 Юли, 2010 от Nikolay Zhelev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #48 Отговорено 30 Юли, 2010 (Редактирано) Аз мислих дълго върху това, дали да суапвам глава/инж. и реших, че е по-добре суап със друг двигател да речем д16а1. Има и противоречиви мнения по-горе ... но пък според мен така е по-добре ... Ако събера пари да б16а2 още по-добре. Редактирано 30 Юли, 2010 от Nikolay Kozloduy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове