Jump to content
Nikitele

Новия Акорд 2.0 впечатления

Recommended Posts

От доста време не бях влизал във форума , ама гледам , че пак тоя БратV се развихря ,че даже и какви смешки е писал , залях се да се хиля :|)) Изкара се Фитипалди с кола , която карам вече 1 година и според мен не струва !Карам черен Акорд 2.0 , наточил съм си го ...Какво да ви кажа , красавица е тая кола , но е слаба. На магистралата с много зор прави ускорението 100-160 , за нагоре да не говоря , до 200 е такава мъка, че и трябва наклон. Самата динамика на колата и поведението в завоите не е лошо, но сревнявайки показателите с предната ми кола и преден двигател - Пежо 407 04 2.0 пак бензин , просто е слаба. Вярно,че за кратко бях свикнал и на уникалната мощ на Мустанг GT (и слабо сцепление и traction) но все пак доста ме разочарова как върви Акорда.Смятам да и напасна един турбо кит от щатите (има някои руснаци са успели) или ако преценят,че няма да стане , да я сменя.Не казвам нищо лошо за колата ,а и не съм от тея дето карат бавно и не знаят как да сменят скорост (ако ще се хвалим с постижения - Варна-София съм го вземал за 3 часа и 31 мин с Пежото) , но просто не е пъргава дори за 155 коня. Явно 8цата за разлика от 7цата е по-тромава.А на брат Велко няма кво да му се нервите , човека не вярваше,че с 140 може да се овладее занасяне на лед , без да е гледал ESP и DTSC тестовете на лед на споменатото от мен Волво S60 , а и на много други коли , които се тестват на занасяне с 120 км/ч и избягване на препядствия на лед :( , а сега разправя как е карал като Шумахер :) А и останах с впечатлението преди ,че човека е на възраст, в която е и по-сериозен , но май съм се излъгал.Ясно е ,че всички са N:1 зад компютъра, но едно време само на Божурище можеше да се докаже кой какво , как и дали :( Аз лично мисля вече да карам по-спокойно, защото нищо ,че карам от 5 годишен и съм роднина на състезател, винаги има една теория на вероятностите ,която може да изиграе лоша шега на някой.Споделих мнението си от колата за тази 1 година вече , ако някой има други впечатления, да ги сподели. Колата ми харесва , но просто е твърде слаба за Хонда вдъхновението .

Редактирано от Nikitele

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ти ме отчая от известно време се чудя между стария прелют и споменатия акорд.сега вече незнам.даи мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ти ме отчая от известно време се чудя между стария прелют и споменатия акорд.сега вече незнам.даи мнение

:| между кое се чудиш???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ти ме отчая от известно време се чудя между стария прелют и споменатия акорд.сега вече незнам.даи мнение

:| Ами те са несравними , различен клас са. Като коли нямат нищо общо, както и като цена. (просто защото 4та генерация Прелюд не се произвежда отдавна) . Ако искаш спортна количка, чиито двигател се потдава на оптимизация и то добра и има части за тази цел, няма какво да се чудиш - вземаш Прелюда.А ако ти трябва хубав седан, от класа на А4 , БМВ3 и т.н - новия Акорд привлича погледи , а и разликата в цената с преди това споменатите не е голяма (А4 базово ти е 59 500 , а Акорда 51 900 - тва с боята там перла ала бала ).Набутваш му ксенони, партроници, кожа, и други и си имаш кола за престиж (не лукс, но престижна) , а с Прелюда можеш да ходиш на дръпки ако се спреш на двигател h22 премерно , който е 185 коня и има мн. добри характеристики.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , само да отбележа грешката си - Моя грешка.Колата имаше лек проблем нищо, че е на 4800 км само. Не беше нещо особено и сега на ОМV доста добре дръпна Ауди А3 1.8 Турбо 150 коня.Хондата е 156 , но пък Аудито е Турбо и е по-леко, така ,че японеца се представи супер. Оборотите ги качи до 7000 на прекъсвач и на околовръстното си дигна 200 на отсечката между 2та сфетофара сравнително бързо.Изглежда съм карал с този проблем от доста време, за това ми е било и такова впечатлението.Наистина оттеглям коментара , просто не вярвах , че кола на 4800 км може да има проблем с катализатора и от това да ми прави проблем в ускорението и оборотите. Е, все пак утре съм записал час в Бултрако да я тестват и бая срам май ще бера , сега като работи вече :DСъс здраве на всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е ,че всички са N:1 зад компютъра,Мда - има доста хора които просто си пишат актив с клавиатурата. Вероятно има и добри (като Мен) :) които с волан и педали пред монитора са мнОо добри, но на улицата едно задно паркиране немОат да напрАат (като днеска някой дет ме е "охлузил". Преди да си взема Акорда, с бялата микровълнова от подписа ми Монтана - Русе (от врата до врата) - 2 часа и 40 мин. Със сребристата Акула вече стигам с около час по-бавно :D Двете са съвсем различни - естественно А е "по-бръз" от С, "но това ли е най-важното???" Иначе малко по-конкретно по темата (в случай че някой не го е прочел м/у горните редове). Относно духът на сегашните и предишните Хонди мисля всички са на едно мнение , а времето което маркетолозите отнеха от конструкторите още не е свършило и ще носи своите негативи (дано не още много) :D Важното е че грешката е осъзната http://news.automedia.bg/read/8015.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...