Jump to content
backstage

Как да разглобя централния панел на таблото на Сивик?

Recommended Posts

Става дума за Хонда Сивик 1998 англичанка хечбек/фастбек

 

Изгорели са ми всички лампи зад врътките за парното, часовника и т.н. Отделно от това врътката за топло и студено се е прецакала и трябва да я видя и нея. До преди малко смнеях крушки по таблото, но не успях да разглобя централната кнзола. помогнете, ако сте наясно как става?

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махат отстрани двете болтчета (където стрелките) ; има още 2 където са ти аварийните и там др не помня какво беше; махаш касетофона/цд-то и там има 2 под ръчната има едно капаче. Там 2 болта , ако са с кръстата отверка забрави да ги развиеш. Чупиш пластрмасата и после преправяш малко. общо взето е това. крушките са 2 бр от малките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. А някакви щипки нещо? Иначе аз тези зад авариините и острани съм ги махнал вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма щипки, май имаше още 2 болтчета отстрани малко преди скоростния лост (ана не съм сигурен погледни за всеки случай). топката на скоростния лост се развива да може да махнеш барчето напълно. после да смениш крушките трябва да поразглобиш конзолката. врърките се дърпат и се махат, после има едни щипчици с тънка отверка излизат доста лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Където съм ти посочил с малките стрелки http://gsisport.snimka.bg/automobiles/tablo.424749 има винтчета, за да махнеш това зад касетофона трябва да извадиш тялото на самото ЦД, най проблемно ще бъде с двата винта под ръчната има капаче махаш го.Те са клеясали 100% ВД40 и здрава звезда ти трябва за там и отзад при пепелника има също два винта отстрани на барчето.И да не забравиш да отвиеш топката на ск. лост и това е но задължително се маха барчето за да излезне централната конзола :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нещо запъна работата. Махнах всички винчета, без тези при ръчната. Само да кажа, че моят Сивик е с само с преди ел стъклаи не е с онова високото барче.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Там, където има червени точки, съм развил болчетата вече. Малко помош ако може за тези при ръчната, под копчетата за ел стъклата ли са? И ако да, как се махат те.

 

И още няколко въпроса имам, за да не пускам нова тема:

1. Колко литра побира резервоара на Сивика?

2. Колко л/км ми остават, когато ми светне лампата, че съм в резерва?

3. И има ли от къде да си купя бели, по възможност кристални мигачи?

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остават ти само два винта тези под ръчната, където е легенчето да си мушнеш ръката за да я опънеш има едно капаче правоъгълно, маха се и под него са винтчетата. 1 Резервоара побира около 45-50 литра но не повече ;2 Резервата е около 5-6 литра но аз не смея да я вкарвам чак до там.3 Тунинг изпълнения за англичанки няма ,дори и кристални мигачи :worthy: Това е от мен поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много. Всичко е точно. Открих болтовете, но наистина са много много клеасали. Сложих им малко оцет да ги охалби, много пъти съм го рпавил тоя номер, обаче тия едвам едвам поддават - по малко, по малко. Пък и отверката м ие гадни и ме е страх да напъвам ,че може да замине резбата. Ще ги оставя да престоят още няколко часа и ще си купя една стабилна звезда. Да попитам само, как мода да сменя подцветката от оранжева на червена - за светлината зад бутоните на парното говорим. Нещо такова:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че съм ти помогнал, здрава звезда ти трябва и на всеки половин оборот връщаш половин назад за да разкара ръждата.Колкото до подсветката има такива малки диодчета като за таблото с различни цветове или с крушките става, които (са боядисвани в час по трудово в КИТАЙ :D ) но те светят по слабичко.Отиваш в някой по-зареден магазин за автоаксесоари и там ще ти кажат :D ПОЗДРАВИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря още веднъж. Обаче тия гадни болтове направо ме съсипаха, Купих си хубава подсилена отверка с гумирана дръжка оставих ги няколко часа да принкне оцета по резбата и да пораявде ръждата и пак не стана. Главата на болтовете почти замина. Утре сигурно ще ги разпробия с бормашината. След това ще купя два нови болта и ще намажа хубаво резбата и втулката с грес. Дано да стане. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...