Darko 0 #1 Публикувано 19 Септември, 2009 Колеги прерових стари теми но не можах да намеря тема за подобен проблем. Предварително се извинявам ако е имало подобна дискусия и съм пропуснал. Колата е Civic 1.4 (96-год, англичанка) имам я от 9 месеца. От април насам започна проблем при паленето - при завъртане пали трудно, стартера върти продължително време след което запалва все едно е задавена. Усеща се миризма на бензин отвън.Това се получава на около 5-10 паления веднъж (другите паления са си нормални), като в повечето случаи се получава при загрят двигател и по рядко при студен. Свещите ги смених още като я взех (NGK), акумулатора след замерване в сервиз се оказа изряден и динамото зарежда добре. Момчето което извърши замерването каза че дърпала много ток при палене. Не би следвало да е и стартер тъй като върти силно. Някакви предположения? И ако някой може да препоръча подходящ сервиз или майстор в Русе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 19 Септември, 2009 Виж това и това.П.П. Ти как търсиш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #3 Отговорено 19 Септември, 2009 (Редактирано) И аз имам такъв проблем - от 5-10 паления едно е с доста дълго въртене, но винаги когато колата е карана преди това и двигателя е загрял до някаква степен. Студена винаги пали бързо. Няма значение от околната температура (става и зимата при минус 10 и лятото при +40 в колата) и от последователни пъти гасене-палене, така че аз не клоня към главно реле. Свещите и кабелите ми са ОК, единствено не съм наясно как са капачката и палеца. Все си мисля, че ако е от тях нещата ще се влошават бързо, особено в гадно дъждовно време.P.S. и акумулатора е сменен преди 2-3 седмици - няма ефект Редактирано 19 Септември, 2009 от Slade Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Darko 0 #4 Отговорено 19 Септември, 2009 Благодоря тези съм ги пропуснал, въпреки това при мен няма гаснене на запален двигател и в повечето случаи е на загрят (рядко студен) - както го описва и колегата отгоре проблема е идентичен с неговия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VencislavRadolsavov 0 #5 Отговорено 22 Септември, 2009 аз съм с д14а4 японка и също паля трудно. При мен няма мирис за бензин, но особено сутрин когато е студена въртя доста време на стартер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Galin 1 #6 Отговорено 27 Септември, 2009 Здр. колегии аз имам този проблем. Значи когато поработи малко и я изгася в следващите 5-10мин или не иска да запали или пали много трудно, като и при мен мирише на бензин. Стартера си върти нормално.Казаха ми че може да е от делкото и понеже имах налично го смених, но пак същото. Акумулатора е отличен, така че не е и от него. Правиха ми компютърна диагностика и изникна една грешка(грешка 6), която е за термо датчик, но го смених и нямаше резултат отново. Чух мнения от различни майстори, че може да е:1. Пад на напрежение при палене2. Горивна помпа3. Горивен филтър и какво ли още не,но нито един от тях не беше сигурен и си казаха, че само предполагат.В това състояние е вече няколко месеца.А щях да забравя става дума за Honda Civic D15b2Ако някой знае какъв може да е проблема или има мнение моля нека сподели !!! Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 27 Септември, 2009 става дума за Honda Civic D15b2Главното реле презапоявано ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Galin 1 #8 Отговорено 27 Септември, 2009 (Редактирано) Здр AMDНямам си идея дали е презапоявано, а проблема е, че незнам и къде се намира Може ли малко инфо, къде да търся?Предварителни благодарностип.п. намерих инфо по въпроса във форума. Съжелявам за прибързания въпрос.Утре ще пробвам и ще кажа дали се получава Редактирано 27 Септември, 2009 от Galin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #9 Отговорено 27 Септември, 2009 Долу при бушоните, вляво Напиши в търсачката на форума "Главно реле" ще излезят много теми,даже някъде имаше и снимки, и схеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове