GoroB 4 #1 Публикувано 15 Септември, 2009 Здравейте,вчера вечерта възникна следния проблем: след кратко спиране (за около 5 минути), колата не можа да запали, върти само стартера но няма никаква идея да припали даже. Колата има аларма (без имобилайзер) и газов инжекцион .... които бяха изключвани последователно и в комбинация .... но не пали. Основния проблем (според мен) се крие в ЕКУ-то, защото когато се вкара контактния ключ лампичката за фабричния имобилайзер изобщо не светва, а когато се даде на контакт "Engine Check" лампата също не светва. Струва ми се, бензиновата помпа работи, защото на контакт се чува лек шум който после спира след цъкването на релето. Всички бушони които според сервизното ръководство имат някаква връзка с ЕКУ-то са проверени (освен ако няма някой скрит) и са здрави.Въпросите ми са: Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и какви може да са евентуалните причини?Предложения приемам всякакви ...... и благодаря предварително на всички отзовали се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #2 Отговорено 15 Септември, 2009 Мяза на аларма имобилайзер (нефабричен) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GoroB 4 #3 Отговорено 15 Септември, 2009 .... и аз така си мислех в началото, но при шунтиране на алармата промяна няма. А съм сигурен и че алармата няма имобилайзер, защото обикновено допълнителния имобилайзер (този на алармата) прекъсва чрез реле почти цялото захранване на колата (трябва да дадеш на контакт и след това да отблокираш имобилайзера). В случая всичко си работи (ABS & SRS модулите си правят проверка на системите и т.н.), ... само дето няма никакво желание да запали .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #4 Отговорено 15 Септември, 2009 Колега първо трябва да провериш дали достига ток до свештите и после да се насочиш на каде да търсиш проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kenary 0 #5 Отговорено 22 Септември, 2009 Колега, предполагам вече си се справил с проблема. Сподели какво се оказа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #6 Отговорено 22 Септември, 2009 Когато си стартираш шоковия датчк за катастрофа,се оправя всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШМИРГЕЛ 9 #7 Отговорено 25 Октомври, 2009 Когато си стартираш шоковия датчк за катастрофа,се оправя всичко.На времето Бате Емчо имаше такъв проблем.Гьорги, що не се обаждаш бе???Унарев минал през един бурдюр и после си скапал акумулатора от въртяне.Като си купил нов и колата пак не палела някой го светнал за "катастрофалния" датчик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gunterche 0 #8 Отговорено 25 Октомври, 2009 Ако имаш друк клуч пробваи с него чипа дали работи на тоия.Иначе ако си удрял в дупка може да е шоковия бутона на сивика англискиа е доло до педала на гаста натискаш го тои спира всичко ток гориво.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GoroB 4 #9 Отговорено 26 Октомври, 2009 ..... Абсолютна са прави всички предположили "шоковия датчик" (аварииния бутон при катастрофа). Слизане от бордюр докато е паркирана колата, се оказва достатъчно да го активира ... . Благодаря на всички отзовали се по темата - дано помогне на някой следващ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове