Niko1 6 #1 Публикувано 9 Септември, 2009 Моля по-знаещите да ми препоръчат качествени и изпитани свещи..благодаря ви предварително.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 9 Септември, 2009 Ами на капака на ангренажа пише какви да са ти свещите!Стават NGK иDENSO.Аз при първата смяна на маслото реших и свещи да сменя -тръшнах към 100лева от екперименти и лъжи на скапаняци продавачи за свещи-значи с беру или френски нжк или всякви други не става работатаПоследно сложих денсо маде ин джапан и мирясах най -сетне,колата почна да върви както като я взех Няма да им вярваш на дрисните от магазините ,слушай само тука колегите от форума какво ти пишат и няма да сбъркаш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #3 Отговорено 9 Септември, 2009 иридиеви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magian 0 #4 Отговорено 9 Септември, 2009 NGKВиж тука за модела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan 6terev 0 #5 Отговорено 10 Септември, 2009 Оригиналните за хонда са NGK,но има много ментета,аз ли4но карам с Denzo и съм доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #6 Отговорено 10 Септември, 2009 Denso Q20PR-U11задължително японскиNGK има и френски, и много ментета има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
egoistichno 0 #7 Отговорено 10 Септември, 2009 Имах дензо иридиум 100% оригинални бяха 42лв за 1бр бяха купени не от мен но ми ги дадоха да ги пробвам. Не бях доволен. Купих си НЖК от тях съм по-доволен. Така че всичко е до индивидуален избор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #8 Отговорено 10 Септември, 2009 Благодаря ви за съветите..виждам че марките са две,ще се ориентирам май към Денсо,пък ще видим.благодаря ви колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chipko 11 #9 Отговорено 10 Септември, 2009 За да не отварям нова тема, реших да попитам тук.Казвате от "едни" не бях много доволен, а от "други" съм по-доволен. Как разбирате, че дадени нови свещи не са баш както трябва? Аз първо бях с NGK (така я купих колата), но бяха МНОООГО нагоряли, а бе направо свършили. Смених ги с "DENSO K20PR-U11" и наистина и разхода ми падна малко и като чили и повече "ряз" придоби колата. Но аз минах от много скапана вече свещ на чисто нова. За какви показатели трябва да се "услушвам", ако нещо в новите ми свещи не е съвсем наред? Не говоря, ако двигателя работи на 3 цилиндъра, а нещо тънко и спицифично.п.п. Може би въпроса ми на някои се е сторил доста наивен и лайшки, но аз съм от потребителите на Хонда, чиито наблюдения върху автомобила сега се градят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #10 Отговорено 10 Септември, 2009 Гледам че си от Габрово. Отиди в магзин Косер, намира се до Полицията и си вземи Денсо по 4.50 лв. за брой. Аз съм със същия мотор и нямам никакви грижи с тези свещи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #11 Отговорено 10 Септември, 2009 Гледам че си от Габрово. Отиди в магзин Косер, намира се до Полицията и си вземи Денсо по 4.50 лв. за брой. Аз съм със същия мотор и нямам никакви грижи с тези свещи.Мерси колега.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #12 Отговорено 10 Септември, 2009 Ами чипко как да ти обясня,примерно при мене с френските нжк мотора само бръмчеше във високите обороти сякаш тъпче на едно място и не ускоряваше въобще -само бръмчи силно мотора,с беруто беше нещо подобно но с повече липса на мощност-с денсото съм минал 3000 км и са добре само дето в последно време колата при натискане на по-рязко газта и забива муцуната за известно време преди да почне да ускорява,не знам това от какво е но се сещам за една тема на един колега който писа че неговата също добре бачкала с денсото но след 1000 почвали да се ронят и разрушават и затова били евтини че почвам да се замислям дали да е ги сменя пак за проба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1NG 3 #13 Отговорено 11 Септември, 2009 Аз пък не съм доволен от Denso. Смених си оригиналните обгорели, почернели NGK с Denso (японско) и колата започна да ми глъхне. Искам да кажа просто че колата ми работеше по-добре с NGK в окаяно състояние, отколкото сега с чисто нови Denso. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #14 Отговорено 11 Септември, 2009 Не че съм голям разбирач но щом са ти почернили свещите може да не е добре изгарянето на бензина в цилиндрите и да не е наред някой датчик примерно и да бърка компа нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rook 0 #15 Отговорено 11 Септември, 2009 Аз само да попитам тези, които вече са сменили/пробвали различни свещи, дали са се съобразявали с топлинните числа? На капака на колата си пише каква марка и какво топлинно число трябва да са свещите. Вероятно знаете, че различните марки имат различно означение. Тези, които не са харесали дадена марка свещи, сигурни ли са, че са били с подходящото топлинно число за техния двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #16 Отговорено 12 Септември, 2009 Чувал съм че свещите също са съобразно климата.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1NG 3 #17 Отговорено 17 Септември, 2009 (Редактирано) Е аз не ги разбирам тея топлинни числа... Гледах по капака на ремъка кви свещи трябва да взема и това е. Просто преди с NGk-то ми се е случвало мн пъти да въртя ключа и да го задържам прекалено много, защото не съм реагирал, че колата е запалила (не се шегувам) А сега с Denso-то се налага да го задържа че да запали. Това е моето мнение. Може и аз да съм ги збъркал нещо свещите.Ма още 10000км ще карат. Следващите NGK pak Редактирано 17 Септември, 2009 от K1NG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #18 Отговорено 17 Септември, 2009 взимах денсо-японки. след 1200 км ги качих на стенд и 3 от тях дадоха искра на 0,5 от 1,1 растояние. не работеше добре колата с тях. вече съм с нжк/японско/ и нямам ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueLude 4 #19 Отговорено 17 Септември, 2009 NGK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FAST GSI 0 #20 Отговорено 18 Септември, 2009 вземи си ngk iridium при мен имаше голяма разлика,много по гладко започна да работи двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #21 Отговорено 18 Септември, 2009 Абе те неслучайно са толкоз ефтини Денсото.Аз съм с такива и засега върви добре колата с тях ама са на 2-3000км само.Като навъртя повечко километри с тях тогава ще видим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #22 Отговорено 19 Септември, 2009 Колега аз карам вече около 5000 км с Френски NGK и съм доста доволен от тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #23 Отговорено 19 Септември, 2009 Аз карам с NGK от Бултрако не са скъпи а са оригинални поне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове