едмундо 34 #1 Публикувано 5 Септември, 2009 Здрасти , имам сериозен теч от делкото и явно трябва да подменя тези два елемента, та питането ми е ако някой го е правил да помогне да се справя и аз!Вече разбрах че семеринг с въпросния размер на тая планета нема и ще се слага по- малък намазан със силикон но как точно да извадя стария и да набия новия, благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #2 Отговорено 5 Септември, 2009 Да днес покрай делкото отворих и въздушния филтър..................реве ми се...целия въздухопровод е пълен с масълце а точно преди всмукателя има едно с образно сифонче, което е дюкме с масло .От щеката също подухва и омаслява а акордеца ми е след ремонт нови сегменти,, нови биелни лагери, гарнитури ,шлаифана глава ,гумички разработван е правилно и сега..мъка.....дайте предположение какво се е сговнило, долял съм и към литър за10 000 км след ремонта! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
998394 0 #3 Отговорено 7 Септември, 2009 Да днес покрай делкото отворих и въздушния филтър..................реве ми се...целия въздухопровод е пълен с масълце а точно преди всмукателя има едно с образно сифонче, което е дюкме с масло .От щеката също подухва и омаслява а акордеца ми е след ремонт нови сегменти,, нови биелни лагери, гарнитури ,шлаифана глава ,гумички разработван е правилно и сега..мъка.....дайте предположение какво се е сговнило, долял съм и към литър за10 000 км след ремонта!Клоега,мотора ти е за ремонт.Аз продавам акорд на части с мотор 1.8и,ако си навит може да спазарим целия мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 7 Септември, 2009 Чак да е за ремонт заради 1л. масалце - едва ли... едмундо, карай още 10к км. така и ако няма подобрение ще го мислим... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #5 Отговорено 7 Септември, 2009 Да днес покрай делкото отворих и въздушния филтър..................реве ми се...целия въздухопровод е пълен с масълце а точно преди всмукателя има едно с образно сифонче, което е дюкме с масло .От щеката също подухва и омаслява а акордеца ми е след ремонт нови сегменти,, нови биелни лагери, гарнитури ,шлаифана глава ,гумички разработван е правилно и сега..мъка.....дайте предположение какво се е сговнило, долял съм и към литър за10 000 км след ремонта!Смени си гарнитурата на главата ... :D А сега сериозно... Провери си вентилацията на картерните газове....По принцип, точно тя като се запуши, започва да качва маслото във въздушният филтър... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #6 Отговорено 7 Септември, 2009 Ей изядохте ме с тая гарнитура бре. , смених масълцето ,турих му Селения 10/40 и смятам да послушам Sebulba, газ още 10 хил и ще видим, но знаете ли кое е най-странното, в тоя"сифон" една с образна кривка малко преди всмукателя предишния тъпанар бе натъпкал ............кво .ИЗОЛАЦИЯ от полипропиленова тръба.Явно идеята е била при задържане на масълце там то да попива и да не се стича към филтъра , да ама тоя сифон вече бе препълнен и масълцето тръгна към филтъра , като го свалих и почистих си личеше че тва е стара помия събирана доста време...и сякаш след почистването понамаля и дхането от щеката...така че засега гааааз! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #7 Отговорено 7 Септември, 2009 Е той, точно тоя сифон (както го наричаш ) ти е за вентилацията на картерните газове... Щом си му махнал импровизираната тапа, вече не трябва да имаш ядове.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 7 Септември, 2009 и такива семеринги се намират .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bob 12 #9 Отговорено 7 Септември, 2009 E откъде се намират ако не е тайна * селенията май не е за наште коли-сложих в началото и увеличи шума и почна па малко до го гори= След смяна с Мобил със същите характеристики нещата се оправиха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове