Jump to content
egoistichno

Помощ закъсах!

Recommended Posts

Снощи тъкмо се пребирам към нас и на 200м от блока спрях на един стоп и колата просто угасна и повече не пожела да запали. Има 1/2 резервоар с бензин не е заради това. Колата я имам от 1 седмица, тъкмо я обслужих, масла, ремъци, ролки и сега тя просто угасна. Стартера върти, акумулатор има почти нов Бош, не разбирам много от двигатели, от 1 месец живея във Варна и няма кои дори да ме задърпа до някои сервиз. Моля ако можете помогнете :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, бобина или главно реле. Потърси за 5 мин. из форума и ще се ориентираш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е колата,каква е......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е колата,каква е......

Колата е Хонда Сивик 1993-а д15б2 намира се в близост до бизнесхотела район Одесос над бензиностанция Лукойл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм далеч от теб...Аксаково.Имам бубина ако изкаш за пробата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси някой електричар в района и го закарай при колата да почва да мери. На мен така като ми угасна колата един познат ме спаси с прост мултицет и акумулатор от дърпане и разкарване по сервизи като обезумял. Ако нещата зациклят - взимай бобина и главно реле за проба и не се чуди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук се установи следното: Бензиновата помпа работи, Ток по свещите тече, Бензин има, Акумолатор има, Стартера върти. Уравнение с едно неизвестно Х=защо не пали. Благодаря на всички колеги за отзива за помощ с дърпането, в краина сметка колата стигна до един електричар, сега чакам да каже какъв е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на бобина. :P

Хм ако е бобина добре, само дано не е нещо по-сериозно че дълго време ще седи пред блока с тая криза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% бубината тику що ми съобщиха веста. Честито на печелившите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така кочинката вече е добре. Отново съм в играта. Бубина 55лв (new). Сега остава да и сцепа г..а на кочината дет ще ме кара да я тегля из цяла Варна. Довечера ще и го върна аз на нея. Може да затваряте темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с това отношение "кочината" ше береш ядове и занапред ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с това отношение "кочината" ше береш ядове и занапред ! ;)

АААА НЕЕЕЕ не искам. Аз моята кочинка много си я обичам ;) Ама в момента завалийката е толкова мръсна че на такова прилича. Ама утре вече ще я вкарам в приличен вид да стане като принцеса и сменям прякора моментално :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега в един от по горните постове си казал така " ток на свещите има ..." а сега казваш че проблема е бил бобина ? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се научил да не вярвам на всичко, което чета, за това познах отговора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вище сега какво се получи: В сервиза казаха че е бубината, цитирам "токовете ти ги няма никакви" при което аз купих бубината, сложихме я, и колата запалила. Аз не бях там когато е запалила. След работа отидох да си взема колата, сервиза не работеше ключовете взех от пазача. Запалих от ряз, оставих колата 5мин за поработи и потеглих към вкъщи. На 250м от сервиза колата отново угасна и пак същия проблем, всичко светва въртя и нищо не пали. Супер много се ядосах, отворих капака проверих кабелите нещо да не се е извадило гледах гледах и по едно време установих че едната клема на акумолатора е хлабава. Позатегнах я малко и ЧУДО колата запали. По път за вкъщи пак угасна и щом наместих клемата пак се оправи. Пред нас извадих клемата почистих я хубаво, затегнах я както трябва и вече няма проблем. Дали съм сменил бубина напразно? Дали в сервиза са ме метнали на върбата? При първите опити да запаля пак мърдах клемата но така и неуспях да запаля. Майче страшно съм се набутал си мисля аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да са ти сменили бубината но е било напразно... освен ако не са забравили да стегнат клемата в сервиза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхлабена клема не върти на стартер обикновено, а ако върти и не пали е бобина обикновено. Консумацията на стартера е много по-голяма от тази на запалителната с-ма и ако върти на стартерн не би трябвало да имаш проблем със запалителната с-ма при разхлабена (не добре контактуваща) клема на акумулатора. Зависи какво и как ти се е случило.

Редактирано от rook

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...