Magian 0 #1 Публикувано 27 Август, 2009 Така... вече си имам нови спортни изпускателни колектори и следва да подменя сток генерацията назад. Въпросът ми е, дали да махам и катализатора и да остана само с резонатор и задно гърне или да го оставя. На мен някакси не ми се ще да го махам, но ако ще запушва цялата система, то изобщо заслужаваха ли си парите налети в колектори, тръби, гърнета, интейк и т.н. ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #2 Отговорено 27 Август, 2009 слагаш едно резонантно гърне на мястото на катализатора и заспива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikolaiN 83 #3 Отговорено 27 Август, 2009 Добре де в крайна сметка той катализатор каква роля играе?Казва ли са ми че има някои които са с разни датчици вътре след като ги махнеш дават грешки в компютъра... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 27 Август, 2009 http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%...%B8%D0%B7%D0%B0Или накратко - катализатора спомага за намаляне на отровните газове които се отделят след изгаряне на горивото. Няма датчици, няма щуротии. Може да има ламбда сонда след катализатора, но това е нещо различно, а и не на всяка кола има ламбда сонда там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
j0r0 0 #5 Отговорено 27 Август, 2009 (Редактирано) махай всичко за екологията е за сметка на конските сили Редактирано 27 Август, 2009 от j0r0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1NG 3 #6 Отговорено 27 Август, 2009 Аз па моята кола я купих без катализатор, и няма никаф проблем. А някой казват, че можело нещо да стане на колата. На нея нищо не може да и стане. Както j0r0 каза - "махай, всичко за екологията е за сметка на конските сили" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 27 Август, 2009 (Редактирано) ако ще запушва цялата система, то изобщо заслужаваха ли си парите налети в колектори, тръби, гърнета, интейк и т.н. ? ми че ти сам си си отговорил...предполагам целиш спортна (права) генерация - цялата идея е там, че е проходна - тоест няма прегради (каквито има в катализатора). Това, че ще стане нещо на колата са глупости - няма какво да и стане, най-много да се поотпуши и да върви по-добре, а и колекторите, както и резонатора би трябвало да имат място за ламбда сонда - просто се закача там и проблеми няма Редактирано 27 Август, 2009 от chris_barnes Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #8 Отговорено 28 Август, 2009 въпросната ламда сонда се слага на друго място и няма никакъв проблем (при мен оригинално си беше на изпускателния колектор и на новия колектор пак си имаше място за нея)както казаха момчетата махай катализатора и слагай резонатор (даже може и два)успех !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilkocivic 1 #9 Отговорено 28 Август, 2009 И аз да се похваля, смених стоковите изпускателни колектори, а ламбда сондата беше преди катализатора. При мен икономика катализатора е точно след колеторите пред двигателя, та сложих спортни колектрори 4-2-1 и ламбда сондата се слага точно накрая на единичната траба преди сглобката, вече го няма катализатора и морота вади своя зверски звук, доволен сам. Остана да опъна едни тръби на 55мм ватрешен размер и хубаво крайно гарне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #10 Отговорено 28 Август, 2009 ами пич живота на катализатора е 100 000 км след това служи само като тапа ,така че изобщо не му мисли ами го сваляй! а и един въпрос до пича над мен що за зверски звук има д15 на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #11 Отговорено 28 Август, 2009 махай го тоя катализатор,само ти запушва системата.Ако търсиш правата генерация и искаш колата ти да се "отпуши" слагаш един резонатор на мястото на катализатора,едно спортно гърне и си ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pantev 0 #12 Отговорено 30 Август, 2009 Колега махай го катализатора, щом целиш повече конски сили и си ги направил тези промени по ауспуховата система! Може и направо права тръба да сложиш на мястото на катализатора ще стане по-шумна! Ако не те кефи слагаш един резонатор и ще има минимална промяна! Един приятел даже е с два резонатора и уж малко намали един звук които се чуваше като е в обороти и върне газта, ама сега пак си се чува! Виж обаче ходи при некой читав майстор и го питай дали ти е здрав и си го запази! Иначе аз хода при едни араби давам им катализатора и те ми слагат тръба и си тръгвам без да плащам! А има и друг вариант да ти е изтърбушен,демек кух и да няма смисъл от махането му! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magian 0 #13 Отговорено 30 Август, 2009 Дам, явно така ще стане. Сега съм впрегнал един приятел в САЩ да ми намери едно хубаво Skunk2, Apexi или Injen крайно гърне и да го прати и като пристигне ще сглобим цялата изпускателна система БЕЗ катализатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове