Jump to content
Magian

Да махам ли катализатора?

Recommended Posts

Така... вече си имам нови спортни изпускателни колектори и следва да подменя сток генерацията назад. Въпросът ми е, дали да махам и катализатора и да остана само с резонатор и задно гърне или да го оставя. На мен някакси не ми се ще да го махам, но ако ще запушва цялата система, то изобщо заслужаваха ли си парите налети в колектори, тръби, гърнета, интейк и т.н. ? :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слагаш едно резонантно гърне на мястото на катализатора и заспива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де в крайна сметка той катализатор каква роля играе?Казва ли са ми че има някои които са с разни датчици вътре след като ги махнеш дават грешки в компютъра...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%...%B8%D0%B7%D0%B0Или накратко - катализатора спомага за намаляне на отровните газове които се отделят след изгаряне на горивото. Няма датчици, няма щуротии. Може да има ламбда сонда след катализатора, но това е нещо различно, а и не на всяка кола има ламбда сонда там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махай всичко за екологията е за сметка на конските сили

Редактирано от j0r0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз па моята кола я купих без катализатор, и няма никаф проблем. А някой казват, че можело нещо да стане на колата. На нея нищо не може да и стане. Както j0r0 каза - "махай, всичко за екологията е за сметка на конските сили"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ще запушва цялата система, то изобщо заслужаваха ли си парите налети в колектори, тръби, гърнета, интейк и т.н. ? :huh:

ми че ти сам си си отговорил...предполагам целиш спортна (права) генерация - цялата идея е там, че е проходна - тоест няма прегради (каквито има в катализатора). Това, че ще стане нещо на колата са глупости - няма какво да и стане, най-много да се поотпуши и да върви по-добре, а и колекторите, както и резонатора би трябвало да имат място за ламбда сонда - просто се закача там и проблеми няма ;) Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпросната ламда сонда се слага на друго място и няма никакъв проблем (при мен оригинално си беше на изпускателния колектор и на новия колектор пак си имаше място за нея)както казаха момчетата махай катализатора и слагай резонатор (даже може и два)успех !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се похваля, смених стоковите изпускателни колектори, а ламбда сондата беше преди катализатора. При мен икономика катализатора е точно след колеторите пред двигателя, та сложих спортни колектрори 4-2-1 и ламбда сондата се слага точно накрая на единичната траба преди сглобката, вече го няма катализатора и морота вади своя зверски звук, доволен сам. Остана да опъна едни тръби на 55мм ватрешен размер и хубаво крайно гарне :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами пич живота на катализатора е 100 000 км след това служи само като тапа ,така че изобщо не му мисли ами го сваляй! а и един въпрос до пича над мен що за зверски звук има д15 на газ :dry::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махай го тоя катализатор,само ти запушва системата.Ако търсиш правата генерация и искаш колата ти да се "отпуши" слагаш един резонатор на мястото на катализатора,едно спортно гърне и си ти. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега махай го катализатора, щом целиш повече конски сили и си ги направил тези промени по ауспуховата система! Може и направо права тръба да сложиш на мястото на катализатора ще стане по-шумна! Ако не те кефи слагаш един резонатор и ще има минимална промяна! Един приятел даже е с два резонатора и уж малко намали един звук които се чуваше като е в обороти и върне газта, ама сега пак си се чува! Виж обаче ходи при некой читав майстор и го питай дали ти е здрав и си го запази! Иначе аз хода при едни араби давам им катализатора и те ми слагат тръба и си тръгвам без да плащам! :) А има и друг вариант да ти е изтърбушен,демек кух и да няма смисъл от махането му!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, явно така ще стане. Сега съм впрегнал един приятел в САЩ да ми намери едно хубаво Skunk2, Apexi или Injen крайно гърне и да го прати и като пристигне ще сглобим цялата изпускателна система БЕЗ катализатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...