Jump to content
JDM.BG

Помощ за турбинка

Recommended Posts

Значи един приятел има 2 турбини и ще ми подари едната, въпроса е дали някоя ше ми свърши работа за моята D16z6 и коя ???? турбините са KKK едната е K24 a другата К26 ако може компетентните лица да кажат дали стават и нещо повече за тях или са прекалено големи или малки (което не ми се вярва) като за начало ще гоня бууст от 0,5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като мощност които ще изкарат к26 ще е малко по- голяма (заради това 4е е с по голяма топла 4аст), Но пък к24 ще тръгва по- рано.Зависи какво иска6 от колата.Аз лично бих избрал к24. Пък и картата повече ми се нрави(говоря специално за тази от С2).Според мен няма6е да е зле да бяха сложили по голяма студена перка на К26цата и тогава тя ще6е да е безспорния лидер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще използвам темата на колегата за да не пускам нова.искам да попитам като се слага турбина какво трябва да се смени по колата.трябва ли да се сменят буталата и да се слагат такива с ямки или може и с обикновенните да си се кара колата.също така неща като ролки и ремъци трябва ли да се сменят със някакви подсилени.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Отвори подфорум "Проекти" и прочети какво са направили колегите и ще си отговориш на въпросите. Не очаквай някой да ти сведе компилираната информация в един пост тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

:)май повече ти подхожда ника r4d6, изгърчих се, докато прочета всичко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като мощност които ще изкарат к26 ще е малко по- голяма (заради това 4е е с по голяма топла 4аст), Но пък к24 ще тръгва по- рано.Зависи какво иска6 от колата.Аз лично бих избрал к24. Пък и картата повече ми се нрави(говоря специално за тази от С2).Според мен няма6е да е зле да бяха сложили по голяма студена перка на К26цата и тогава тя ще6е да е безспорния лидер.

от колата НА ПЪРВО ВРЕМЕ ще се гони надув 0,5 бара и мощности от диапазона на 180-200коня .... това ще е при турбинирането колата ми е ежедневка все пак и за сега мисля че ще е достатъчна тази мощност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито една от двете турбини неможе да ти даде такава мощност при 0,5 бара налягане.Много лесно започваш да се гърчиш. -> Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито една от двете турбини неможе да ти даде такава мощност при 0,5 бара налягане.

искаш да кажеш, че те стават за по-големи мощности и по-голям надув ли ? И по-добре ли ще е една китайка за целта ? Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа че с К26 на 0,5 бууст и сток д16з6 трябва да си късметлия да стигеш дори 160-170к.с.За тази цел ти трябва т360/48 или т3/т4.По добре не надувай двигателя над 180-190к.с. защото невярвам да ти направят перфектни настройки(тък и този двигател едва ли ти е само за експерименти).В чуждите форуми имат д16з6 на 250к.с но при тези слаби биелки изобщо се чудя как са издържали.Щом толко те вълнуват конете слагай к26 на 0,6-0,7макс. И това при късмет ще е към 180к.с.Но тези цифри са условни защото зависят от много фактори(да не кажа че зависи даже и кой ги мери). :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом толко те вълнуват конете слагай к26 на 0,6-0,7макс. И това при късмет ще е към 180к.с.

А К26 на 0,6 - 0,7 дали няма да счупим нещо.... като имаш в предвид че за момента бутала и биели са ми стокови.... само лагерите са ACL performance???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало при добри настройки да нямаш никакви проблеми.Все пак бъди готов за изненади, двигателите и стокови атмосверни се чупят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало при добри настройки да нямаш никакви проблеми.Все пак бъди готов за изненади, двигателите и стокови атмосверни се чупят.

Значи тогава варианта, който ми се струва най-смислен е следния. Слагам K26 на 0,5 и качваме на Дино... каквито резултати даде колата с настройката такива.... след което се вземат ковани буталца и нови биелки ...... и направо ще караме на сериозен надув и така ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето карти на двете турбини за тези които разбират на 100% останалите моля да не ме хвърлят в огъня без да са сигурни.

K24

Публикувано изображение

 

k26

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се отнася до карта мен на К24 повече ми допада.Единственото "хубаво" нещо заради което очаквам к26 да искара повече коне е защото няма да тапи двигателя във високите обороти. Но пък 6те имаш бууст по-късно. Моето ли4но мнение е че за кола която се сара всекидневно К24( ще бъде забавна количка). За кола която искаш мощност във високите обороти К26.Разликата м/у двете турбини не е голяма.Сигурен ли си 4е картите са на точно тези турбини които имаш.Помисли и друго: дали и двете са със външен гейт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината ще бъде К24... вече карантийте са купени, така че ще караме директно на сериозен надув... :worthy: надявам се до края на 2009-та да има още една кашляща хонда..... :punk: и още една интересна тема в проекти

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сериозен ли ? Та нали каза последно че са те разубедили и ще караш на 1бар?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сериозен ли ? Та нали каза последно че са те разубедили и ще караш на 1бар?

Иво, казах че ще се кара на 1 и така ще бъде :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми думите ти направо на сериозен надув ме накараха да се зачудя дали си променил мнението,защото 1 бар не е сериозен надув :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок имах в предвид сериозен надув спрямо стоковите турбаланки дето карат по на 0,5 аз ще стартирам на 1 с амбиций за 1,3-1,5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми думите ти направо на сериозен надув ме накараха да се зачудя дали си променил мнението,защото 1 бар не е сериозен надув :thumbs1:

Че какво не му е сериозното на 1 бар ? Аз лично имам опит колко бързо се случват белите и на толкова "малко" налягане. Аз също в началото търсех налягане 1, но после от самосебе си дойдоха и някой други работи - малко повече вятър в цилиндрите и малко повече дупки в портфейла. Нямам за цел да се заяждам, а само ще ти цитирам една табелка, която седи пред кабинета ми:"Когато се изкачваш по стълбата - поздравявай, защото когато слизаш срещаш същите хора!"Sako_DJ: Според мен си направил правилен избор, пробвай първо на по-ниското налягане, а когато му се нарадваш ще имаш и опит и още желание за повече :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това сме си говорили с него че по добре да тръгне на малко защото 1 бар за този мотор си е малко не е б16 или б18.Той Сашо си реши да си кара на 1 бар з ада си запазил по дълго време колата ,но аз му казах че това са глупости ще покара така месец и ще я ръгне на 1,5 колкото искаше в началото гаранция франция. То и аз казах повече от 1,8 няма даже ми е много ,ама пустата му лакомия си подмина доволно 2та бара :thumbs1: Така че и да си ги говорим едни стават винъги едни и същи макс пауър и тва е :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора не ми говорете така че само ме надъхвате.... нека сглобим и подкараме на 1 бар пък останалото ще дойде с времето си ... то е ясно че човек колкото повече има толкова повече иска.... :thumbs1: 1 бар според мен е добро начало особено спрямо целите....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са параметрите на тази турбетка,каква е големината на турбо пътищата( Фи-то) и големината на кулера горе-долу?Каква е целта на проекта? :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...