K1NG 3 #1 Публикувано 22 Август, 2009 (Редактирано) Начи работата е следната. Един ден както си бибиткам и клаксона прекъсна 2-3 пъти и после никакъв звук. Аз ест си помислих, че е изгорял и го махнах, но като го пробвах на 12v акумолаторче си пищи и то доста силно. Идва страннтата част. Отивам до колата свързвам жиците и, о чудо пищи, само че проблема е че не спира да пищи, като разделя жиците чак тогава (пояснение: в колатя няма никой а копчето сякаш е натиснато) Та какво е станало? Дали е залепнало някое от копчетата на волана (аз съм с Airbag и имам две копчета за клаксона) ? А дори не мога да разбера как се разглабя гадния волан. Пак ли е с напъване и груба сила. Да не прееба Airbag-a? Редактирано 22 Август, 2009 от K1NG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 22 Август, 2009 залепнала ти е някой пластина или седи опрян в пластината чопа на клаксона- трябва да отвориш да видиш от кой вид е. трябва да е на щипка гумата на волана и с дърпане или помоща на отверка да излезе(не прилагай зверска сила а го огледай добре). аирбега ти излиза със средната част на волана- няма да го прецакаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 23 Август, 2009 Клаксона не е ли през реле, да не ти е залепнало релето, а не можеш ли вместо да разглабяш волана да намериш кои са кабелите които идват от него и да ги замериш дали наистина веригата е затворена!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyopopov 0 #4 Отговорено 23 Август, 2009 Начи работата е следната. Един ден както си бибиткам и клаксона прекъсна 2-3 пъти и после никакъв звук. Аз ест си помислих, че е изгорял и го махнах, но като го пробвах на 12v акумолаторче си пищи и то доста силно. Идва страннтата част. Отивам до колата свързвам жиците и, о чудо пищи, само че проблема е че не спира да пищи, като разделя жиците чак тогава (пояснение: в колатя няма никой а копчето сякаш е натиснато) Та какво е станало? Дали е залепнало някое от копчетата на волана (аз съм с Airbag и имам две копчета за клаксона) ? А дори не мога да разбера как се разглабя гадния волан. Пак ли е с напъване и груба сила. Да не прееба Airbag-a?Колега,при мен се яви същия проблем-клаксона си свири сам/те са 2 тромби,и свирят и двете/,и това се появи след измиване,изчезна за малко,и после пак.Сега съм откачил клемите,а те са с гумички,които не позволяват да влиза вода...Мистерия...Някой да има някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivomugen 無限 24 #5 Отговорено 21 Септември, 2009 колега наи вероятно е от релето просто се е намокрило и дава постоянен контакт първо виж него а ако не е то се рови по на дълбоко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове