NPN 11 #1 Публикувано 20 Август, 2009 Колеги, нуждая се от съвет/помощ. Двигателят ми е D15Z3. От скоро като е студен пали и работи на 2 цилиндъра. Проверих кабели и свещи- не е от тях. Като загрее до около 50-60 градуса и заработва нормално. Силно съм притеснен. Дайте някакви идеи и съвети, моля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 20 Август, 2009 отваря ли капачката да я видиш как е ? Като си пробвал свещите, смени ли ги или ? Защото такива повреди най-лесно се откриват със смяна на чарка с работещ на 100% (същото е и за капачката). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NPN 11 #3 Отговорено 20 Август, 2009 Да, свещите и кабелите смених. Проблема си остана. Дистрибуторната капачка не съм сменял, но като извадя кабел от неработещите цилиндри се чува прескачането на искра. Възможно ли е да е нещо свързано с клапаните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 20 Август, 2009 не. Недей да вадиш кабелите докато колата работи Да не сменяш бубина на сила. Смени капачката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 20 Август, 2009 ако е клапан отворен клапан няма да се оправи като загрее. както ти казва терориста ток майка. щом си с нови кабели и свещи остава капачка и палец. скоро имахме подобен случай на твоя- стар(слаб акумулатор), колата пали трудно и винаги на 2 макс 3 цилиндъра(зацапва свещи, който като позагрее почват да работят що горе добре и се оправя). пробвай със по силен акумулатор и виж как ще е. имай предвид, че като ти зацапа няколко пъти свеща, колкото и нова да е си заминава ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NPN 11 #6 Отговорено 20 Август, 2009 Колеги, благодаря за съветите. Акумулаторът ми е съвсем добре. Остава да видя как стои въпроса с капачката и палеца. Интресното е, че проблемът се появи изведнъж, без никакви признаци преди това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #7 Отговорено 21 Август, 2009 Внимавай обаче да не си пукнеш капачката като я стягаш после Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове