CRX 7 #1 Публикувано 19 Август, 2009 колеги имам едно допитване до вас,понеже се прецака сьединителят и сам решил да си закупя комплект керамичен сьединител+олекотен маховик,та искам да се допитам до всички вас какав ште е краиният резолтат,какво да очаквам от тази смяна с такав саединител,мерси предварително и поздрави на всички ^_^ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #2 Отговорено 19 Август, 2009 Зависи от керамичния съединител ... има някои със демпферни пружинки, има някои без. При втория случай си губиш полусъединителя ... при потегляне или въртиш гуми или гаснеш. А за маховика к'во да ти кажа ... спорно е колко е полезен и колко вреден за ежедневна кола, но в общите случаи улеснява развъртането на двигателя, но за сметка на това се губи въртящия момент при ниските обороти и трябва да катериш баирите на по-ниска предавка от обикновено и с по-високи обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #3 Отговорено 19 Август, 2009 в момента аз карам със съединител спец ниво5 без прожини и си има полусъединител и си правя доста сложи маневри без да гася колата ,колега с голф има пак без прожини но на дръга марка прави пак маневри но доста по рязко тръгва и има едно яко предърпване явно всичко си е до съединител. Но все пак ако не си турбо бих ти препоръчал с прожини защото не се знае на каквъв съединител ще попаднесш явно си е до марката . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CRX 7 #4 Отговорено 19 Август, 2009 мерси колега за добрия савет,сас сигорност ще е с прожини щот колата си е карам и за лични хужди !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CRX 7 #5 Отговорено 19 Август, 2009 Зависи от керамичния съединител ... има някои със демпферни пружинки, има някои без. При втория случай си губиш полусъединителя ... при потегляне или въртиш гуми или гаснеш. А за маховика к'во да ти кажа ... спорно е колко е полезен и колко вреден за ежедневна кола, но в общите случаи улеснява развъртането на двигателя, но за сметка на това се губи въртящия момент при ниските обороти и трябва да катериш баирите на по-ниска предавка от обикновено и с по-високи обороти. !!!мерси колега,за полезния савет поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове