Jump to content
Embata_beast

Въпрос за бензинов регулатор

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да ви попитам за този регулатор....значи карам Сивик 1.5 моно...та един приятел каза че е вакумен и като откача едно маркуче незнам не разбирам много...та щял съм да вдигна налягането на горивото....вярно ли е.... днес го откачих докато работеше колата и й се вдигнаха оборотите с около 150-200....намира се под кутията на дросела точно....маркучето е по малко от малкият ми пръст.....и като го пипна ми засмуква кожата....т.е. има явно налягане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако разкачиш маркуча на регулатора трябва да се затапи и регулатора и маркуча за да незасмуква въздух,ако го оставиш така ще ти засмуква въздух и от това се вдигат оборотите ;) Налягане няма да вдигнеш повече от заводското което ти е зададено на регулатора от напълно натиснат педал ,т.е на празен ход ако ти работи 2 бара и на пълна гас 2,9 ще си седи само на 2,9 постоянно ! За ефект много е спорно ,на някой коли има на други няма. Но ако караш така постоянно ефекта относно финансите ти за гориво трябва да се повишат ,защото ще ти гори повече :argue:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. регулатора няма смисъл да се затапва. 2. ефект по принцип има, защото повечето регулатори на тези години са дали фира и държат по ниско налягане. 3. разхода въобще не се вдига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам тогава:1. След като се извади тоз маркуч как ще се връща излишното гориво, което трябва да минава през другия край на регулатора? - може би на самотек :), нали за това е по принцип тоя регулатор ... да връща излишното гориво което се получава от разликата между наляганията на горивото и всмукателния колектор. Освен нещо да не мога да си го преведа кат хората, ама така си го пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

регулатора има вход и изход на бензина. И още една тръбичка която е за вакума. Разкача се въпросния вакум. Така се покачва малко налягането на бензина. Входа и изхода си остават :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не задълбавам повече по темата (ама ще задълбая още малко ;) ) ще попитам последно като малоумен - като се махне вакума, регулатора остава в отворено положение така ли? (щото то си има вход и изход за бензина ама мембраната вътре определя дали да отваря и затваря тоя вход и то именно чрез вакума)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак нещо не си разбрал правилно ;) Този вакум не определя отворен / затворен регулатор. Ами определя регулатора какво налягане да задържа преди да мине бензина през него.

 

Публикувано изображение

 

Вакума като е закачен улеснява преминаването на бензина през регулатора. Така налягането на бензина пада, защото регулатора не го задържа. Като се откачи вакума за да мине бензина през регулатора му е нужно по-голямо налягане(регулатора задържа бензина до по голямо налягане и тогава го изпуска ). (казано с думи прости).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерсаж много за разяснението ей те това исках да зная :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...