GTS 0 #1 Публикувано 6 Август, 2009 (Редактирано) Здравейте на всички във форума - първи пост ми е Разполагам с един непалещ английски Сивик 6 ген, купе MB2 (5 врати хеч) и двигател D14A7 1997 Брат ми преди време писа за същия проблем, но сега искам да питам по-конкретно. Колата бе измита на автомивка вътрешно и оттогава не пали, показва MIL грешка, която няма как да проверя все още. Стартера върти, ключа също бива разпознат, но не съм присъствал вътре в колата при палене за да кажа за помпата дали работи. Свещи не са проверявани все още. Свалил съм кората до краката на пътника, показа се ECU-то с номера: 37820-P1J-E13 231905-7225 EJ5 OKI (UK) Limited made in UK От таблото, точно вдясно от жабката се подаваше сноп кабели, който издърпах свободно. От гледаните конектори в аутодата и из нета видях три типа - с два, с три и с пет пина всички висящи свободно. Прочетох в една тема малко по-рано че конектора трябва да е черен, а на мен ми излязоха два сини - с 2 и 5 пина (този с 5-те дефакто три жици са свързани) Бушоните са разместени също, на места за 15 имаше 20А такъв и обратното - това поне е поправимо преди да пробвам да я запаля ето ги и по-близо конекторите + жиците които излизат от тях, ако не се виждат цветовете : (черно, кафяво) (кафяво,бяло, празно, празно, лилаво) Въпроса ми: кой от двата конектора да окъся за да видя грешката? п.с. телефона ми е отвратителен за снимки Редактирано 6 Август, 2009 от GTS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 6 Август, 2009 тоя с 2та пина се окъсява Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GTS 0 #3 Отговорено 6 Август, 2009 Таблото грейна като коледна елха след като дадох на контакт акумулатора, маслото и срс-а светнаха също двигателя седеше светнат през цялото време, нямаше мигане с окъсена и без окъсена верига резултата беше един и същ, не съм пробвал на петорния конектор Като извадих ключа премигна този на таблото В крайна сметка завъртя стартера и отново не запали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #4 Отговорено 7 Август, 2009 Направи следното:подаваш си на контакт все едно ще палиш.... чека остава светнат..... без да пипаш повече ключа, закъсяваш буксата с 2-та пина. Ако чека продължи да си свети както е светил преди малко имаш много сериозен проблем и можеш да си сигурен, че компютъра НЕ работи. Или е тотална щета или по някаква причина няма захранване.Оглеждаш много много внимателно всички бушони и се надяваш да намериш някой изгорял.Ако ти се занимава можеш да свалиш компютъра и да го огледаш за признаци от намокряне от вън и от вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GTS 0 #5 Отговорено 7 Август, 2009 (Редактирано) Направи следното:...Благодаря за препоръките и на двама ви Колегата purkinie ме насочи точно към проблема и колата запали без никакви проблеми - трябваше да се натисне инерционния ключ.Докато са чистили са го омазали в автомивката...Натиснах го, врътнах ключа и двигателя оживя, лампите които светят се сведоха само до отворените врати http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry289521Ето я и темата с точно моя проблем всъщностОгромно благодаря на целия форум ;) ;) Редактирано 7 Август, 2009 от GTS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове