Jump to content
GTS

Mil грешки - проверка

Recommended Posts

Здравейте на всички във форума - първи пост ми е :huh:

 

Разполагам с един непалещ английски Сивик 6 ген, купе MB2 (5 врати хеч) и двигател D14A7 1997

Брат ми преди време писа за същия проблем, но сега искам да питам по-конкретно.

Колата бе измита на автомивка вътрешно и оттогава не пали, показва MIL грешка, която няма как да проверя все още.

Стартера върти, ключа също бива разпознат, но не съм присъствал вътре в колата при палене за да кажа за помпата дали работи.

Свещи не са проверявани все още.

Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

Свалил съм кората до краката на пътника, показа се ECU-то с номера:

37820-P1J-E13

231905-7225

EJ5 OKI (UK) Limited

made in UK

Публикувано изображение Публикувано изображение

От таблото, точно вдясно от жабката се подаваше сноп кабели, който издърпах свободно.

От гледаните конектори в аутодата и из нета видях три типа - с два, с три и с пет пина всички висящи свободно.

Прочетох в една тема малко по-рано че конектора трябва да е черен, а на мен ми излязоха два сини - с 2 и 5 пина (този с 5-те дефакто три жици са свързани)

Бушоните са разместени също, на места за 15 имаше 20А такъв и обратното - това поне е поправимо преди да пробвам да я запаля

Публикувано изображение

ето ги и по-близо конекторите + жиците които излизат от тях, ако не се виждат цветовете : (черно, кафяво) (кафяво,бяло, празно, празно, лилаво)

 

Въпроса ми: кой от двата конектора да окъся за да видя грешката?

 

 

п.с. телефона ми е отвратителен за снимки

Редактирано от GTS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя с 2та пина се окъсява

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Таблото грейна като коледна елха след като дадох на контакт

акумулатора, маслото и срс-а светнаха също

двигателя седеше светнат през цялото време, нямаше мигане

с окъсена и без окъсена верига резултата беше един и същ, не съм пробвал на петорния конектор

Като извадих ключа премигна този на таблото

 

В крайна сметка завъртя стартера и отново не запали :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи следното:подаваш си на контакт все едно ще палиш.... чека остава светнат..... без да пипаш повече ключа, закъсяваш буксата с 2-та пина. Ако чека продължи да си свети както е светил преди малко имаш много сериозен проблем и можеш да си сигурен, че компютъра НЕ работи. Или е тотална щета или по някаква причина няма захранване.Оглеждаш много много внимателно всички бушони и се надяваш да намериш някой изгорял.Ако ти се занимава можеш да свалиш компютъра и да го огледаш за признаци от намокряне от вън и от вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи следното:...

Благодаря за препоръките и на двама ви ;) Колегата purkinie ме насочи точно към проблема и колата запали без никакви проблеми - трябваше да се натисне инерционния ключ.Докато са чистили са го омазали в автомивката...Натиснах го, врътнах ключа и двигателя оживя, лампите които светят се сведоха само до отворените врати :Dhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry289521Ето я и темата с точно моя проблем всъщностОгромно благодаря на целия форум ;) ;) ;) ;) Редактирано от GTS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...