Jump to content
slus4o©

Климатик - Подръжка и Сервизиране

Recommended Posts


Момчета преди някоко дни си допълних климатика и останах супер мега яко доволен,
което си е рядкост в наши дни по отношение на майсторите, човека е супер точен и е много печен. ;)


Цялата работа я свършихме за 20-тина минути:
провери ми системата дали издържа, допълни фреон-че и ми капна масълце.
Всичко това с една и съща машина БОШ, докато си говорихме на дълго и на широко се оказа
че е желателно веднъж годишно да се сервизира климатичната система, понеже моята не я бях барал 3-4 години,
при мен се оказа недостатъчно количество фреон имах 150мл а сега си пъркам с 550мл и климатика е на 6-тица. :P


За допълване (400мл),
проверка за течове (10мин)
+ масло и ми струваше = 40 кинта :)


Поне за кратко се върнах в едно време когато майсторите бяха майстори и взимаха толкова
колкото е нужно а не като другите търгаши дет за под 50лв няма и да те погледне,
защото по другите сервизи за автоклиматици мизата е 70-80лв не им прави чест,
та затова момчета бягайте при пича и ще се усмихвате на желаната от вас температура :)


Адрес на сервиза
Ако не сте се ориентирали това е Хладилника,
перпендикулярно на спирката на рейсовете,
влиза се през портал и се води стар селкостопански двор

Редактирано от slus4o©

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм... какво имаш предвид "масло"? къде го капна това масло? Говориш за моторно масло ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слага се масло за компресора, което циркулира заедно с фреона в системата.До колкото знам тест за течове за 10 мин. не може да се направи или поне такъв, че човека да поеме отговорност за това. Предполагам за 10-тина минути ти е вакуумирал системата и след това вакуума не е изпуснал. Основната цел на вакуумирането е да се изтегли въздуха и влагата от системата. Ако не го задържи това е показател за по-сериозни течове. Ако го задържи, това не означава че няма течове. Малко по-сложно е с течовете и не е работа за 10 мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Колеги наскоро отново посещавах сервиза но с друга кола, :dry:
още си работи още са пекани и още не са се уяли, та дерзайте! :(



Контакти:

Ники Василев - 0888 840 233

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,аз също съм ходил там,мога да ги похваля и аз!

Редактирано от porky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Мале, вчера минавах покрай Хладилника и бам цялото място а то беше доста голямо изкопано, та вече ако ви трябва пича само на тела сега не знам къде се е преместил



ПС Колега, с новия Фреон съм то май само на баба ми Мраза е със стария останал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, фреонът, освен на "стар" / "нов", се дели и на определени типове, в зависимост от конкретното приложение - R12, R22, R134(a), R404(a), R410 и пр. и пр. Всяка климатична инсталация се изпълва с точно определен тип от хладилния агент, съответното му копичество, както и нужното масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колко ти измериха въздуха от духалките? Аз скоро минах през тая процеруда и го измериха 9 градуса, ама ми се струва много, щот много бавно охлажда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз скоро минах тази процедура и уреда показа 6.5 градуса на въздуха от духалките. За 5-10 минути вътре става голем студ :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...