slus4o© 26 #1 Публикувано 5 Август, 2009 (Редактирано) Момчета преди някоко дни си допълних климатика и останах супер мега яко доволен, което си е рядкост в наши дни по отношение на майсторите, човека е супер точен и е много печен. Цялата работа я свършихме за 20-тина минути: провери ми системата дали издържа, допълни фреон-че и ми капна масълце. Всичко това с една и съща машина БОШ, докато си говорихме на дълго и на широко се оказа че е желателно веднъж годишно да се сервизира климатичната система, понеже моята не я бях барал 3-4 години,при мен се оказа недостатъчно количество фреон имах 150мл а сега си пъркам с 550мл и климатика е на 6-тица. За допълване (400мл), проверка за течове (10мин) + масло и ми струваше = 40 кинта Поне за кратко се върнах в едно време когато майсторите бяха майстори и взимаха толкова колкото е нужно а не като другите търгаши дет за под 50лв няма и да те погледне, защото по другите сервизи за автоклиматици мизата е 70-80лв не им прави чест, та затова момчета бягайте при пича и ще се усмихвате на желаната от вас температура Адрес на сервизаАко не сте се ориентирали това е Хладилника, перпендикулярно на спирката на рейсовете,влиза се през портал и се води стар селкостопански двор Редактирано 5 Август, 2009 от slus4o© Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #2 Отговорено 5 Август, 2009 Хмм... какво имаш предвид "масло"? къде го капна това масло? Говориш за моторно масло ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #3 Отговорено 5 Август, 2009 Слага се масло за компресора, което циркулира заедно с фреона в системата.До колкото знам тест за течове за 10 мин. не може да се направи или поне такъв, че човека да поеме отговорност за това. Предполагам за 10-тина минути ти е вакуумирал системата и след това вакуума не е изпуснал. Основната цел на вакуумирането е да се изтегли въздуха и влагата от системата. Ако не го задържи това е показател за по-сериозни течове. Ако го задържи, това не означава че няма течове. Малко по-сложно е с течовете и не е работа за 10 мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #4 Отговорено 7 Септември, 2010 Колеги наскоро отново посещавах сервиза но с друга кола, още си работи още са пекани и още не са се уяли, та дерзайте! Контакти:Ники Василев - 0888 840 233 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #5 Отговорено 7 Септември, 2010 С какъв фреон си R12 или R134? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
porky 0 #6 Отговорено 8 Септември, 2010 (Редактирано) Да,аз също съм ходил там,мога да ги похваля и аз! Редактирано 8 Септември, 2010 от porky Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #7 Отговорено 9 Септември, 2010 Мале, вчера минавах покрай Хладилника и бам цялото място а то беше доста голямо изкопано, та вече ако ви трябва пича само на тела сега не знам къде се е преместилПС Колега, с новия Фреон съм то май само на баба ми Мраза е със стария останал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Concord 12 #8 Отговорено 9 Септември, 2010 Колега, фреонът, освен на "стар" / "нов", се дели и на определени типове, в зависимост от конкретното приложение - R12, R22, R134(a), R404(a), R410 и пр. и пр. Всяка климатична инсталация се изпълва с точно определен тип от хладилния агент, съответното му копичество, както и нужното масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MachineMan 1 #9 Отговорено 9 Септември, 2010 Колега, колко ти измериха въздуха от духалките? Аз скоро минах през тая процеруда и го измериха 9 градуса, ама ми се струва много, щот много бавно охлажда... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
italianeca 0 #10 Отговорено 9 Септември, 2010 И аз скоро минах тази процедура и уреда показа 6.5 градуса на въздуха от духалките. За 5-10 минути вътре става голем студ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове