JadeStudio 2 #1 Публикувано 2 Август, 2009 Здравейте на всички знам че са много такива теми но пък мисля че е доста по различно това значи преди няма и месец смених консумативи масло.масл филтър,гор филтър,вуздушен филтър обаче дни след това оборотите започнаха мн лощо да играят и по точно паля колата става въпрос за Д15З6 6-та ген та паля колата и разбирасе е на смукач оборотите са на около 1500 оборота карам карам карам докато загрее и нормално оборотите слизат на около 1000 доколкото знам така и трябва но минути след това да кажен съм натиснал газта и спирам на светофар и оборотите падат почти до минимум и там остава става въпрос за около 200 оботота и там остава и работи доста критично не, че немога да натисна повече газта но това не е нормално. Така, ядосах се аз и отворих вчера капака и кадето е инжекциона или незнам точно какво е има един болт който по мое мнение пуска повече въздух но не съм сигурен та го врътнах и нещата се оправиха и сега си заковава на 1000 и си е супер обаче почна да ме човърка да не земе да стане нещо така като съм го "отворил" та въпроса ми е може ли да се случи нещо на двигателя така и какво според вас може да доведе до това "запушване" ако мога така да се изкажа?И имам още един проблем който ще го вмъкна тук наполедък забелязах че ми е намлял антифриза долях малко обацхе след седмица беше изчезнал което е доооста обезпокоително та как мога да разбера ако изтияа в двигателя?Айде ако изтича на земята майната му нали някоя траба или радиатор малка пукнатина това се оправя но пък ме притеснява да невлиза в двигателязащото тогаване е мн готино даже и идея си няма как се процедира с товаи може ли да има някаква зависимост от проблемите Ще иде и на лекар но Сашо "Омбре" може да ме приеме чак др седмица след вторник пък се притеснявам да не и стане нещо.малее това си стана това като малък роман но ако някой се е зблъсквал с подобни неща и проблеми ще ми е от полза благодаря предватително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 2 Август, 2009 на бензин ли караш или имаш и газ? аз мойте обороти също ги гласих от инжекцията и до сега нямам проблеми. водата ако не ти капе от някъде на вън, значи я гори. оглеждаш добре отвсякъде и ако няма теч минаваш на следващо ниво надува ли ти маркучите повече от нормалното, загрява ли повече от нормалното, пали ли трудно сутрин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesso_varna 167 #3 Отговорено 2 Август, 2009 Здравей, колега. Проблемът ти с оборотите е идентичен с този, от който се оплакват много други, включително и аз в една доста дълга тема. Досега не е намерено еднозначно решение, доколкото знам. Интересното е, че този феномен се появява май само в горещо време. На мен няколко пъти дори ми е загасвала колата.Относно антифриза, най-вероятно имаш дупчица на радиатора или някоя от връзките на тръбите на охладителната система сълзи. Най-добре остави колата да поработи на място докато загрее добре и се включи вентилатора и гледай дали ще прокапе отнякъде.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #4 Отговорено 2 Август, 2009 Само да вметна, че от 0 до 1000 оборота не е оразмерено както при по-високите обороти. Над 0-та има една тънка чертичка, която мисля че беше 500 оборота. А играенето на оборотите може да е от по-рязко натискане на спирачката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inc0rrupt2000 0 #5 Отговорено 2 Август, 2009 И на мен ми изчезва много бързо антифриза , но аз карам на газ и мисля, че ми капе от изпарителя . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JadeStudio 2 #6 Отговорено 2 Август, 2009 значи колата съм я купил с газов инжекцион но не съм я карал никога на газ дори съм изключил комп. на газта на бензин ми е добре засегаИнтересно е ,че пали си от раз двигателя работи като по часовник не загрява никаква аномалияосвен гореспоменатото за оборотите които мисля че ги оправих но пък за антифриза ще поогледам така да видя но огледах няколко пъти нищо невидях ... ама знам ли иначе мерси де ще погледна и радиатора по добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #7 Отговорено 3 Август, 2009 Антифриза не ти влиза в двигатела, отвори капачката на разширителното казанче и се огледаи за отаика по стените, или за променен цвят на антифриза, трябва да е син или зелен, в никакав случай, червен или кафяв. Тва би значило, че меша антифриза с маслото.Може някоя скоба на някои маркуч да не е добре стегната и да тече, но да тече само на загрял двигател, защото се създава налягане в охладителната система и сички течове избиват или текът по-силно на загрял двигател, и ако не оставя локва за 1 нощ пресой тва значи, че може да тече само на загрял двигате, и ако на загрял двигател не тече отдолу, значи, че може да капе нещо по колектори насам натам по по-загрятите части на двигателя и да се изпарява, за това отварчш и на работеща перка (демек загрял яко) почваш да гледаш нялъде дали сълзи, дали излиза пара ... бтв един приятел винаги си оставяше капачката на разширителния съд затегната колкото да не падне и се оплакваше, че му губила колата антифриз, и като му обеснявах не вярваше, че от отворената капачка кондензира и се изпарява, та проблеми много ... Мислиш и гледаш Успех с решението ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JadeStudio 2 #8 Отговорено 3 Август, 2009 Ами да имам отайка по стените синьо зеленикава една е значи невлиза там ами ще проверя за капачката много ще се смея ако е това и мерси иначе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamendobrev 0 #9 Отговорено 3 Август, 2009 Ако нямаш омазняване по мъркучите следствие антифриза,може да е водна помпа . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #10 Отговорено 4 Август, 2009 така както си вдигнал оборотите изкуствено, най-много да ти се вдигне разхода на място. Относно антифриза и аз си мисля че е радиатор или капачка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JadeStudio 2 #11 Отговорено 6 Август, 2009 (Редактирано) Е няма такава лудост гледам завирам се разглеждам невиждам течове глупавото е че преди 3 дена сложих антифриз и сега няма почти нищо пък е минала само 100-150 км мн. глупава работа притеснявам се да не би да и стане нещо до вторник-сряда, че тогава ще иде на "доктор"как да позная дали влиза в двигателя по мое мнение "не че разбирам много" но мисля, че трябва да пуши бяло ако пуши значи влиза в двигателя ... как мислите вие ? дали мога така да се познае поне на 1-во четене пак благодаря Редактирано 6 Август, 2009 от JadeStudio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #12 Отговорено 10 Декември, 2009 Колега ако влиза в цилиндрите ще ти надува маркучите.Провери твърдоста и. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
airbrush 8 #13 Отговорено 10 Декември, 2009 Колега след като си сменял антифриз, на другия ден сутринта доля ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #14 Отговорено 10 Декември, 2009 Аз също съм с D15Z6. Това,че оборотите на празния ход са ниски, е много условно казано. Някъде четох,че нормално трябва да са 700+/- 50 об/мин. Ходих при Сашо(Омбре),за да ги регулира и той ги остави на ≈700 об/мин.(каза,че това са нормалните обороти за този двигател). Разбира се, тези обороти ми се струват нисички, но явно всичко е правено за икономия. Аз лично си ги регулирах до около 750 об/мин. Между другото стрелката на оборотомера малко подлъгва- при 600 об/мин тя вече минава средата на скалата надолу. Това го знам,защото съм с Инфоборд и мога да следя по-точно оборотите.Моят съвет е да си регулираш оборотите както ти харесва, за да не се дразниш постоянно(въпреки това мисля,че 1000 са множко). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #15 Отговорено 10 Декември, 2009 Много лесно може да разбереш дали ти е заминала гарнитура.Много трудно се забелязват мазни петна,Антифриза може въобще да не си промени цвета, маслото също.Наи явен признак за проблем с гарнитура са.1.Вадиш всички свещи и ако има някоя която да е като нова все едно не е слагана,без нагар и т.н значи този цилиндър яде вода 100%.2 получава се много специфичен шум в парното когаро е пуснато.Това е едно бълбукане все едно тече вода.3 И наи просто за проверка.Отваряш разширителния съд-има вода,отваряш капачката на радиатора- водата е намаляла.Е не може горе да има а долу да нямал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4i4o 2 #16 Отговорено 10 Декември, 2009 Много вероятно да е гарнитура,при такава голама загуба на антифриз за малко време... дано не съм прав.Ходи на лекар,там ще ти кажат точно какво е.На другата ми кошница имам загуба на антифриз и е маи гарнитурка!!ама и аз си карам....и си доливам....да видим до кога странното е,че не пуши... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #17 Отговорено 11 Декември, 2009 Може също така да се измерят газовете в разширителният съд! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #18 Отговорено 11 Декември, 2009 Предполагам никой не забелязва, че проблемът на човека е отпреди близо половин година. По-скоро трябва да го питаме дали го е решил и как, но той надали е видял изобщо темата. На мен ми е интересно какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове