EJ2_ro 10 #1 Публикувано 2 Август, 2009 Колко килограма тежи д15б2 и колко б18ц4,ако някои знае да помага!Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EJ2_ro 10 #2 Отговорено 2 Август, 2009 Колко килограма тежи д15б2 и колко б18ц4,ако някои знае да помага!Благодаря предварително!Ако може модераторите да добавят,че въпроса ми е колко тежът въпросните двигатели,а не целите коли! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #3 Отговорено 2 Август, 2009 Конкретни данни немога да ти кажа, обаче...K20A (Civic Type R EP3 и т.н.) само двигател, без скоростна кутия е между 120 и 130 кила.Този мотор казват, че е по-тежък от B18C... моторите (но с колко точно, незнам).Някъде бях чел, че B16A2 е около 100кг, което е много като маса за 1.6 литров мотор спрямо на други производители. Предполагам, B18C4 е по-тежък от него (все пак, по-голяма кубатура е), а D15B2 е доста по-лек (доста доста... 15-ина кила да е по-лек).И аз един отговор ти дадох, та нямам думи.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 2 Август, 2009 Каквото намерих из интернет, приблизителни килограми:D15B2 - 95kg (сух)B18C4 - 145kg (мокър) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #5 Отговорено 3 Август, 2009 Пружините на ВТИ са с 1 витка повече от на не-вти. И кола с правен swap с Б16/Б18 мотор направо забива носа в асфалта, докато не и се сменят пружините. Така че си има доста разлика - поне 50тина кг, както каза Векса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #6 Отговорено 3 Август, 2009 Някой да знае н22а колко тежи.Някой може ли да изкара в таблица повече мотори от различните серии д,б,х,к,,,...на всички би било интерестно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #7 Отговорено 3 Август, 2009 Пружините на ВТИ са с 1 витка повече от на не-вти. И кола с правен swap с Б16/Б18 мотор направо забива носа в асфалта, докато не и се сменят пружините. Така че си има доста разлика - поне 50тина кг, както каза Векса.Колега не си прав ... ако искаш ела да видиш ЕСИ купе с б18ц4 колко е висока предницата ... няма да ти се вярва в никакъв случей не забива предница може би се усеща че е по тежичък но тия амортесиори и прожини ако клякаха така от 50тина кг .... какво остава ако се качат 4 5 човека в колата това значи да неможе да се движи ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #8 Отговорено 4 Август, 2009 Д15Б2 без кутия и колектори , динамо, хидравлична помпа и т.н. 67кг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aphex 1 #9 Отговорено 8 Август, 2009 (Редактирано) Съвсем скоро колеги ще разберем колко кляка Седан 5-та генерация Д15Б2 суапнат с Б18Ц4 и доколко забива муцуна в асфалта.Ако наистина е пове4е от допустимото, ще се наложи да помагате... предполагам по яки пружини + амортисьори от ВТИ ще оправят нещата.Принципно само пружините ли ще се наложи да се сменят или и още неща по ока4ването.Какви пружини бихте ми препоръ4али евентуално ако се наложи и от какво.Мерси за информацията предварителноИзвинявам се за оффтопика Редактирано 8 Август, 2009 от Aphex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове