Jump to content
Ilko_84

Проблем с двигателя на Хонда Сивик 1.4 моноинжекция

Recommended Posts

Здравейте, Аз съм съвсем нов във форума и с голямо желание се присъединих към него! Проблема ми е следният:Преди година и половина си купих Хонда Сивик 1.4 моноинжекция, англичанка, 75к.с. Незнам какъв беше късмета ми, взех я с познат но много ме набутаха. Още при регистрирането, разбрах че резервоара ми е спукан, след това диковете ми на спирачките се оказаха криви, след това ауспуховата система поправих и най накрая я позакарпих защото сякаш от нищото се отвориха две огромни дупки на праговете.Когато четете това сигурно не ми вярвате но е така, тя е била внос от Германия и затова явно е била по-изгнила, ама е пооправена временно в България за да се продаде и сега си я имам. Както и да е аз я постегнах,сега има доста добър вид, само че има още нещо и то основно - оказва се че , двигареля ми яко бута масло. На пробег от 500 км, доливам близо литър (тръгвам на нормално ниво на щеката, и се връщам на минимум). А наскоро ми издуха клапан на 2 цилиндър и гарнитура на главата. Смениха ми ги сега е добре. Посаветваха ме да сменя маслото, тя беше с някакво немско Фучс или нещо такова. Смених го, но няма промяна, пак си бута масло. Човека който я отваря каза че е зле и е за ремонт, пък той ще ми излезе скъпо, и незнам какво да правя. Други хора пък ме посъветваха да и сложа присадка и да я продавам. Не знам какво да правя пък не ми се продава, защото няма да и взема парите за които съм я взел даже, пък отделно съм хвърлил още много. А ако и сложа присадка и я карам незная колко време ще изкара така. Иначе пък гори малко бензин (градско 6,7), извън града до към 5 пада. Много странно. Ще бъда благодарен на всички ако си изкажете мненията! :lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

добре дошъл , неси сполучил на кола ! относно проблема ти по добре си намери един двигател цял за околл 400-500 лв. и си решаваш проблема :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лесно е да си смениш двигателя..хоп-хоп...наистина ремонта може да ти излезе доста солен../сегменти,гумички,основни и биелни лагери,ако се наложи шлайф на главата..а може и блока..може и коляновия вал да е надрал.../ най добре е да я види някой който разбира от тези коли и тогава да си направиш сметката,защото ако си и направиш ремонта...качесвено е по-добре око купуваш двигател на сляпо...това е мое мнение...лош късмет,има си гадове които правят всичко да замаскират колата за да я продадат..но..кво да се прави и за тях има Господ..майната им..Късмет..дано не е чак толкова лошо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, да те питам. като си отварял да сменящ гарнитура на главата и клапан и знаеш, че гори толкова масло защо не смени сигменти и биелни лагери? сега ще трябва да отваряш втори път и да плащаш втори път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...