Jump to content
EMOBG

Проблем след смяна на изходящ колектор

Recommended Posts

След като видях, че изходящия колектор е с много пукнатини си взех втора употреба. Смених го и сложих моята ламбда сонда, защото на другия колектор нямаше и се появи проблем. Светна ми жълтата лампа. След като свалих минуса на акумулатора лампата изгасна за малко и пак си светна. Забелязвам, че се появиха и проблеми с ниските обороти на колата. Когато не е на скорост ниските обороти падат до 300-400 и отново към 750 и така няколко пъти докато се успокоят на 750. Какъв може да е проблема в цялата тази ситуация ? Ако при смяната се е развалила ламба сондата може ли само тя да е проблема ? ПС: Колата е Хонда Сивик Д14А8 англичанка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж каква е грешката и ще ти се изясни :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дава ми грешка 5 или по-малко вероятно 41 :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешка 5 - МАР сензоргрешка 41 - Oxygen Sensorсам си отговори, чувал съм че много често при развиването и, ламбда сондата се поврежда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз не съм много наясно с термините, какво представлява грешка 41 ?

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кислороден сензор или както ние си го знаем ламбда сонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се сваля сондата трябва да се изчака да изстине колектора, което става бавно.Трябва първо да се разкачат кабелите и да не се използват агресивни течности за развиването и, иначе риска за повреда при демонтаж се увеличава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се сваля сондата трябва да се изчака да изстине колектора, което става бавно.Трябва първо да се разкачат кабелите и да не се използват агресивни течности за развиването и, иначе риска за повреда при демонтаж се увеличава.

Можеби точно там е бил проблема. Самата сонда беше като заварена с колектора и използвах препарат за премахване на ръжда. Да се надяваме утре като сложа новата да изчезне проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...