Jump to content
el niño

Към хората с газова уредба

Recommended Posts

Първо да уточняч,че става въпрос за обикновена газова уредба. Интересува ме мерил ли е някой от вас вътрешният отвор на смесителя (т.н. плочка)колко милиметра е. Какво трябва да бъде за даден двигател и какво влияние оказва в/у работата на мотора, защото си мисля че газаджиите слагат плочка каквато имат, стига да отговаря външмия размер и от там започват косилата. Предимства и недостатъци на по-големия и съответно по-малкия отвор. Би било полезно да се уточнят тези неща, ако има някой с доста опит по темата нека сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега Нещо по въпроса съм написал в тази тема:http://forums.hondabg.com/index.php?s=&amp...st&p=119966Правил съм си експерименти с направата на смесител на по-голям диаметър от входящия диаметър на дросела, но резултата не е задоволяващ, защото потока въздух който преминава през дадено сечение не може да се ускори само с вакума от двигателя, а намалява пропорционално на увеличаването на диаметъра. Като цяло имам едни корейски смесители в сервиза, който са с много добро сечение и най-вече с часта си преди дифузьора. Ако намеря време ще пусна снимка точно как изглежда, защото имено този тип смесители правят по-добра динамика на двигателя при смесване на въздух / гориво.До скороCharlie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще е добре ако откриеш снимка. Виждал съм на снимка италиански на BRC специално за хонда, представлява едим конус, но диаметъра на отвора е неизвестна. Остава въпроса за оптималният размер на отвора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега Нещо по въпроса съм написал в тази тема:http://forums.hondabg.com/index.php?s=&amp...st&p=119966Правил съм си експерименти с направата на смесител на по-голям диаметър от входящия диаметър на дросела, но резултата не е задоволяващ, защото потока въздух който преминава през дадено сечение не може да се ускори само с вакума от двигателя, а намалява пропорционално на увеличаването на диаметъра. Като цяло имам едни корейски смесители в сервиза, който са с много добро сечение и най-вече с часта си преди дифузьора. Ако намеря време ще пусна снимка точно как изглежда, защото имено този тип смесители правят по-добра динамика на двигателя при смесване на въздух / гориво.До скороCharlie

Колега какъв е тоя МегаСкуирт?Какво представлява?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя смесител (D15B2) си го поръчах от Lovato през техния представител тук. Газаджиите ми бяха сложили естествено какъвто имат, плюс бленда на въздуха (малоумници). След като сложих този на Lovato колата си работи много добре, вече 3-4 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При разни газаджии, представители на Ловато, съм виждал техен каталог със смесители за различни марки и модели - доста голямо разнообразие- предполагам , че за общите случаи на вграждане са оразмерени правилно.Аз лично 1 месец събирах и четох литература по въпроса, 1 месец задавах въпроси на "газаджии" и когато не успях да получа удовлетворителни резултати си направих плочки със сменяема сърцевина.Променях формата на дифузьора, диаметъра, броя, размера и мястото на отворите и захранващите щуцери и направих добре работещи смесители за конкретния двигател. Като цяло, ако имаш струг, алуминий, литература, свободно време и интерес можеш да се захващаш с експерименти ,иначе по- добре да разчиташ на практическия опит на някой "газов гуру" - лошото е , че се броят на пръстите на едната ръка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!Според мен /плочката трябва да ти е с максимален отвор възможен на дифозъора/Хонда нема дебитомер,следователно ако е с по -малък диаметър и запушваш устата ..... как да бяга?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това изобщо не е вярно !От опит - монтирах по-голям вътрешен диаметър смесител - колата изобщо не заработи / т.е. не заработи качествено /, сложих по-малък - няма грижа !

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак никой не каза колко е диаметъра на отвора на неговия смесител. Аз имам един с 33мм. отвор, което ми се струва много малко, от гледна точка на това че съпоставено в площ е 1/3 от площа на дросела. И ми се струва че въздуха който влиза е недостатъчен, особенно на по-високи обороти, където според мен сместа става много богата и колата се дави. Може и да греша и да става точно обратното, бедна сменс на високи обороти. Имали някакъв начин да се следи сместа, чувал съм че има такива уредби, но не съм виждал. И ако някой има снимка на оргинална плочка за хонда независимо на коя марка е нека я покаже да я видим. От Стара Загора съм и тук в който и сервиз да отидеш ( BRC, Lovato Landirenzo) се предлагат плочки "сам ли си ги прави или някой ти помага" гаражни изпълнения. Аман от майстори.Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Д15-ка 32мм отвор. По-малък зле, с по-голям много зле.Със този даже я настроихме и със конусен спортен филтър.Най- добре си сложи ламбда контрол и няма да му мислиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...