Jump to content
Niko1

В кое да търся проблема?

Recommended Posts

Здравейте колеги,и аз съм един от многото напатили от майстори фен...така че ако някой е имал следния проблем,нека сподели за да се ориентирам...без да ме лъжат майстори...разбирачи.Проблемът е следния...Хондата ми е Сивик купе 94год. и задното ми ляво колело стои "разкрачено" в кое точно да търся проблема..тампони ли?? втулки ли?? носач ли?? незнам ;) ..ще бъда безкрайно благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и крива главина да има. може да е големия тампон... как да ти кажем кое точно е без да сме виждали колата. прегледай си първо тампоните и тогава гледай железата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав е колегата, как да ти се останови проблема без да е виждана колата изобщо. ще се вади боба ;) колко е разкрачено колелото и в горния или долния край излиза навън? ако е много няма да е от тампон най-вероятно. има нещо криво, което ще трябва сам да откриеш, или да отидеш на стенд за регилаж и там да ти кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дефинирай "разкрачено" моля. Или е наклона или е сходимостта на колелото. Ако си слагал по ниски пружини се променя наклона на колелото и без камбър кит май не може повече да се оправи. Ако е сходимостта имаш 3 варианта:1. малката напречна щанга която държи началото на големия носач...от нея се регулира сходимостта и където се затяга има елипси за да може да се коригира. Тя ти вади колелото0 на вън и съответно го прибира.2. Големия тампон "пеперудата" той отговаря за същото.3. крив носач или нещо от сорта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под "разкрачено"имам в предвит..все едно си прав,застанал мирно..и леко разкачиш единия си крак. И благодаря на отзовалите се. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай малко предистория.. от кога е така, защо си я водил на майстор, какво са сменяли и т.н.Имай предвид че ако всичко отдолу изглежда здраво, право и кораво, последния вариант е големия надлъжен носач. Той се криви при удари и понеже фабрично е много крива конструкция е много трудно да видиш че е крив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи днес един майстор...приятел на брат ми каза че имам за смяна..големия тампон..и тампони на долния носач..и най вероятно от това било..това са думи на човека...а тя че тропа от ляво,тропа,като на желязо,гледа амортисьорите и вика.."стават още" какво трябва да значи това?? :lol: ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  Niko1 написа:

Значи днес един майстор...приятел на брат ми каза че имам за смяна..големия тампон..и тампони на долния носач..и най вероятно от това било..това са думи на човека...а тя че тропа от ляво,тропа,като на желязо,гледа амортисьорите и вика.."стават още" какво трябва да значи това?? :lol: ..

Штом са ти разбити тампоните смениги,ако несе оправи разкажи как или кога се получи този проблем.Може да пробшаш пловдивските тампони на Шиков(разбирасе ако не държиш на оригинала)Ас преди четири гедини смених двата задни големите и вече повече от 90хил.км.неса мръднали(чак не мога да повярвам и ас,тос е голиам маистор)Не искам да правя няква реклама,просто имам впечетления. Редактирано от ocean

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих ако решиш телефона му е ********* мисля че имат и някъв сайт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  no1else написа:

Дефинирай "разкрачено" моля. Или е наклона или е сходимостта на колелото. Ако си слагал по ниски пружини се променя наклона на колелото и без камбър кит май не може повече да се оправи. Ако е сходимостта имаш 3 варианта:1. малката напречна щанга която държи началото на големия носач...от нея се регулира сходимостта и където се затяга има елипси за да може да се коригира. Тя ти вади колелото0 на вън и съответно го прибира.2. Големия тампон "пеперудата" той отговаря за същото.3. крив носач или нещо от сорта.

Наклона.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега ето ти една снимка на задното окачване на Сивик 5 ген. Прати ми я Крелион-а понеже аз пък имах проблеми със сходимостта.http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=12561135Значи най-просто казано. Оградената на снимката с червено щангичка както и големия тампон отговарят за това колко ти е изнесено колелото на вън...от там се регулира сходимостта.Щангичката която на диаграмата е до основата на пружината ти регулира наклона. За това за автомобили които са направени по ниски се продават афтърмаркет такива щангички на които им се регулира дължината и от там и наклона съответно. Без някакъв удар или смяна на пружини няма как да ти се промени наклона. Не виждам как може да стане неусетно това. Разгледай схемата и ще ти се изясни задното ти окачване. Ако колелото е затворено в горната си част тази малка щангичка би трябвало да е проблема. Ако е затворено в долната част търси проблема в задна долна напречна щанга (няма я на диаграмата) тя държи колелото, амортисьора и е хваната към купето. Остава варианта и голямият надлъжен носач да е крив или посукан както ти писа вече Емо, но ми се струва най-малко вероятно понеже е доста здрав. Съжелявам, но не виждам как повече може да ти се помогне......

Редактирано от no1else

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много ви благодаря пичове.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...