fibonachi 0 #1 Публикувано 7 Юли, 2009 (Редактирано) Колеги от скоро имам един странен проблем,при нормално каране /3000-3500 оборота/колата си загрява нормално,но при вдигане на оборотите над 4000 започва да загрява доста над нормалните стоиности.Странното е че след като отпуснеш газта температурата пада заедно с оборотите.Смених термостата но проблема си остажа,от сервиза ми казаха че вероятно проблема е електрически и трябва да се закачи на елкон.Някакви предположения от какво може да е?Колата е CIVIC D14A2 Редактирано 7 Юли, 2009 от fibonachi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6estaka 1 #2 Отговорено 7 Юли, 2009 виж си ламелите на радиатора,ако доста са оредели това ще да е причината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #3 Отговорено 8 Юли, 2009 Според мен проблемът не е електрически.Охладителната система,нешто не и е добре.Вече видях водна помпа на която торбинката почти я няма,не смогваше да варти охл.теч(водна помпа на CRX-98 беше чау).Дано нее нешто по сериозно.А елкона само ште покаже че колата загрява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #4 Отговорено 8 Юли, 2009 ....Странното е че след като отпуснеш газта температурата пада заедно с оборотите....Поясни го това моля те. В смисал стрелката на температурата пада много бързо ли?Ако я оставиш дълго време на място загрява ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fibonachi 0 #5 Отговорено 8 Юли, 2009 Ами да като намалят оборотите и температурата намалява веднага.Като стои на място на ниски обороти няма проблеми.Загрява само на високи обороти/над 4000/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #6 Отговорено 8 Юли, 2009 Имаш малка пукнатина в гарнитурата ..отваряй Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #7 Отговорено 9 Юли, 2009 проблема не е електрически, почти сигурно е. какъв термостата сложи, щото и аз го имам същия проблем като тебе и още не мога да го открия. водната ми помпа е нова, радиатора не е запушен, термостата си отваря когато трябва, перката тръгва когато трябва и си спира съответно, не надува маркучите на системата изобщо, не хвърля антифриз нито от капачката на радиатора, нито от разширителя, не губи антифриз ама като я изпъна в баир на горе стрелката застава над средта, в баир надоло стрелката пада под средата. това ми се появи след зимата и съм се насочил към термостат, но по-скъпичък и марков, че видях доста нови ментета,които не работят както трябва.не мисля,че е гарнитура на главата(говоря за моята кола) понеже при сдухана гарнитура ще надува маркучи, ще губи вода, ще я хвърля, ще отива да прегрява(особено в градски условия,където охлаждането не е толкова добро както извънградско), а и градско я настъпвам редовно над 4000 об. прегледай си тези работи който ти изброих, че съм проверил аз. ако са ти наред продължаваме колега" едмундо "- нищо лично, ама стига с тия гарнитури и с тия малки пукнатини. на половината форум кратуните на колите свалихме. има доста други неща, който трябва да се проверят преди гарнитурката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #8 Отговорено 9 Юли, 2009 (Редактирано) Нищо лично ама я си виж и твойта гарнитурка....НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ИЗОБЩО-1-колата да загрява градско за сметка на извънградско2-да надува маркучите осезаемоКарах 7000 км с подобен проблем ,градско при 40 градуса жега и цял час каране стрелката е закована преди средата-там където и е мястото при хонда,маркучите ми не бяха по-твърди от сега-след перфектен ремонт,колата вдигаше температура и леко хвърляше в разширителя СЛЕД ПРОДЪЛЖИТЕЛНО КАРАНЕ около и над 4000 оборота и накрая познай -ГАРНИТУРА така че нищо лично но аз съм минал по-тоя път,успех!!!п.п- крайно време е да се спре с подобни питания защото кръга от отговори е доста тесенПроверяваш термостата и водната помпа ,виждаш дали работи перката и дали радиатора е в добро здраве и накрая кво остава -въпросната гарнитура ,има 4-5 елементарни за проверка неща! Редактирано 9 Юли, 2009 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fibonachi 0 #9 Отговорено 9 Юли, 2009 И аз съм проверил вичко което казваш и си е наред.Продължавам да търся причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #10 Отговорено 9 Юли, 2009 (Редактирано) газова имаш ли? ако не, не е лошо да минеш на газанализатор- там ще се разбере на 100% дали е гарнитура и дали гори вода.при мен на газанализатора не отчете нищо необичайно така, че при мен отпада въпроса с гарнитурата. виж и ти.колега едмундо, как ще обясниш тогава, че по наклон надоло колата "изстива" под границите на нормалното. при кола, която е наред в баир нагоре , надоло стрелката стои по средата. как тогава ако надува и тика компресия в охл система температурата ще пада под нормалната???? Редактирано 9 Юли, 2009 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #11 Отговорено 9 Юли, 2009 Ти сам си се насочил, а и признаците при теб са други...тури нов термостат па каквото сабя покаже а и предполагам знаеш колко лесно се проверава нормалната работа на един термостат, успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #12 Отговорено 9 Юли, 2009 Аз имах същият проблем,смених всичко,термостат,водна помпа,мих радиатора и бях почти сигурен,че е наред.Карах така година и половина понежев градски условия нямах проблеми.Накрая реших да сменя и радиатора.Сега на 8000 оборота сигурно мога да карам от София до Пловдив и стрелкатаси седи малко под средата.Ако не губите течност и не надува сериозно маркучите не пипайте главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове