Jump to content
fibonachi

Странно загряване

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги от скоро имам един странен проблем,при нормално каране /3000-3500 оборота/колата си загрява нормално,но при вдигане на оборотите над 4000 започва да загрява доста над нормалните стоиности.Странното е че след като отпуснеш газта температурата пада заедно с оборотите.Смених термостата но проблема си остажа,от сервиза ми казаха че вероятно проблема е електрически и трябва да се закачи на елкон.Някакви предположения от какво може да е?Колата е CIVIC D14A2

Редактирано от fibonachi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж си ламелите на радиатора,ако доста са оредели това ще да е причината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблемът не е електрически.Охладителната система,нешто не и е добре.Вече видях водна помпа на която торбинката почти я няма,не смогваше да варти охл.теч(водна помпа на CRX-98 беше чау).Дано нее нешто по сериозно.А елкона само ште покаже че колата загрява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Странното е че след като отпуснеш газта температурата пада заедно с оборотите....

Поясни го това моля те. В смисал стрелката на температурата пада много бързо ли?Ако я оставиш дълго време на място загрява ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да като намалят оборотите и температурата намалява веднага.Като стои на място на ниски обороти няма проблеми.Загрява само на високи обороти/над 4000/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) проблема не е електрически, почти сигурно е. какъв термостата сложи, щото и аз го имам същия проблем като тебе и още не мога да го открия. водната ми помпа е нова, радиатора не е запушен, термостата си отваря когато трябва, перката тръгва когато трябва и си спира съответно, не надува маркучите на системата изобщо, не хвърля антифриз нито от капачката на радиатора, нито от разширителя, не губи антифриз ама като я изпъна в баир на горе стрелката застава над средта, в баир надоло стрелката пада под средата. това ми се появи след зимата и съм се насочил към термостат, но по-скъпичък и марков, че видях доста нови ментета,които не работят както трябва.не мисля,че е гарнитура на главата(говоря за моята кола) понеже при сдухана гарнитура ще надува маркучи, ще губи вода, ще я хвърля, ще отива да прегрява(особено в градски условия,където охлаждането не е толкова добро както извънградско), а и градско я настъпвам редовно над 4000 об. прегледай си тези работи който ти изброих, че съм проверил аз. ако са ти наред продължаваме ;) колега" едмундо "- нищо лично, ама стига с тия гарнитури и с тия малки пукнатини. на половината форум кратуните на колите свалихме. има доста други неща, който трябва да се проверят преди гарнитурката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нищо лично ама я си виж и твойта гарнитурка....НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ИЗОБЩО-1-колата да загрява градско за сметка на извънградско2-да надува маркучите осезаемоКарах 7000 км с подобен проблем ,градско при 40 градуса жега и цял час каране стрелката е закована преди средата-там където и е мястото при хонда,маркучите ми не бяха по-твърди от сега-след перфектен ремонт,колата вдигаше температура и леко хвърляше в разширителя СЛЕД ПРОДЪЛЖИТЕЛНО КАРАНЕ около и над 4000 оборота и накрая познай -ГАРНИТУРА така че нищо лично но аз съм минал по-тоя път,успех!!!!!!п.п- крайно време е да се спре с подобни питания защото кръга от отговори е доста тесенПроверяваш термостата и водната помпа ,виждаш дали работи перката и дали радиатора е в добро здраве и накрая кво остава -въпросната гарнитура ,има 4-5 елементарни за проверка неща!

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм проверил вичко което казваш и си е наред.Продължавам да търся причината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

газова имаш ли? ако не, не е лошо да минеш на газанализатор- там ще се разбере на 100% дали е гарнитура и дали гори вода.при мен на газанализатора не отчете нищо необичайно така, че при мен отпада въпроса с гарнитурата. виж и ти.колега едмундо, как ще обясниш тогава, че по наклон надоло колата "изстива" под границите на нормалното. при кола, която е наред в баир нагоре , надоло стрелката стои по средата. как тогава ако надува и тика компресия в охл система температурата ще пада под нормалната????

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сам си се насочил, а и признаците при теб са други...тури нов термостат па каквото сабя покаже :rolleyes: а и предполагам знаеш колко лесно се проверава нормалната работа на един термостат, успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същият проблем,смених всичко,термостат,водна помпа,мих радиатора и бях почти сигурен,че е наред.Карах така година и половина понежев градски условия нямах проблеми.Накрая реших да сменя и радиатора.Сега на 8000 оборота сигурно мога да карам от София до Пловдив и стрелкатаси седи малко под средата.Ако не губите течност и не надува сериозно маркучите не пипайте главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...