R-Racing 86 #1 Публикувано 5 Юли, 2009 Здравейте колеги искам да попитам каква е разликата при стягането на болтовете на главата с метална или клингеритова гарнитура т.е интересувам се при клингеритовата и металната с колко Nm и на колко пъти се стягат болтовете на главата защото като си взех метална нямаше упътване на колко Nm се стягат и позлвах това от service manual-a и дали металната и клингерита се затягат с еднаква сила ?Благодаря ви предварителноПоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #2 Отговорено 5 Юли, 2009 (Редактирано) Коя година е колата,какъв е мотора, ние да не сме гадатели? Дори и в аутодата да погледна ми трябват тези данни ,баси! Д14А1 ли е мотораПо данни на аутодата: главата:1-ви етап -30нм2-ри етап-68нм Редактирано 5 Юли, 2009 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #3 Отговорено 5 Юли, 2009 (Редактирано) става въпрос за D серията незнам дали има значение какъв точно е мотора ?!?блок D14глава от D16Z6 Редактирано 5 Юли, 2009 от hondaracing Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 5 Юли, 2009 (Редактирано) За D16Z6 стягането е : първо -30 нм второ-73 нм Редактирано 5 Юли, 2009 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #5 Отговорено 5 Юли, 2009 Благодаря колеги за инфото Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове