Jump to content
pano

Реглаж на клапаните?

Recommended Posts

Колеги днеска махнах стоковия колектор от Б18-катата си и го заместих с 4-1(изход 63мм външен) и генерация на 60мм(външен).След като запалихме мотора се появиха 2 неща за които искам да попитам:1-во:Като че ли се чуват детонаций вътре в колектора,нормално ли е? 2-ро:Разтркаха се клапаните предполагам изпускателните,като искам да подчертая че със стоковия колектор двигателя не се чуваше,има ли някакво обяснение и за това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснението е че тия колектори са далеч по тънки и по-шумни от фабричните. След такива интервенции никога не ми се е налагало да регулирам клапани, а и няма ниакаква логика. Май си се притеснил нещо. Омотаването на колектора с термо лента помага за намаляване на звука.Тия детонации ( айде да не ги наричаме така) може да си ги е имало и преди но да не си ги чувал, а може и да се е появило заради промяна на смесите, породена от "отпушването" на цялата генерация. Обикновено това не е проблем, особено ако ти работи ламбда сондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нямам ламда сонда,така настоихме П28-цата че да не я търси,но май открих проблема грнитурата на колктора изпуща около 1 цилиндър и от там патка,ще понатегна шпилките и тогава ще видя дали проблема ще изчезне.

Редактирано от pano

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги понатягай, че редовно се късат като ги понатегнеш. Свали колектора, изчисти го добре, провери го дали е прав, почисти главата и сложи хубава оригинална хондова гарнитура, а не ония меки прегарящи гадости дето идват с колекторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слушам :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще го сваляш вземи 1 лице на фланеца му!:drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фланеца на колектора под 1-ви цилиндър бяга на вън с 1-2мм за това неможе да упътни хубаво,проблема е че немога да намеря кой да го мине на фреза,колеги имате ли някои други идеи за справяне със ситуацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема беше отстранен,може да затваряте темата,благодаря на всички отзовали се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...