SlowDead 0 #1 Публикувано 28 Юни, 2009 Здравейте колеги ... тъй като в форума на мицубиши не приемат много добре предложенията за тунинг реших да попитам тук защото мисля че колата ми е най-сходна като марка с тази на хонда..Значи решил съм да си сменям генерацията на Мицубишито .. то е Колт 1.6 16 винтила 1 разпределителен вал 113 конски силиВъртящия момент е в 5000 оборота 137нм а максималната мощност е в 6000 оборота...Утре ще измеря какви са ми тръбите в момента и ще пиша тука .. мисля че са към 45 милиметра.. може и да греша ... казвам го с идеята че съм ги виждал на око .. утре ще им одаря едно шублерче ...Според вас колко милиметра трябва да се сложат за този вид двигател... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 28 Юни, 2009 до 160 кс не повече от 55мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SlowDead 0 #3 Отговорено 28 Юни, 2009 до 160 кс не повече от 55мм.Когато ходих на майстора ми предложи 55 милиметра като оптимален вариант на моя мотор..А горе долу колко ще се вдигне мощността според вас ?На хонда 1.6 110 коня или 125 коня (втек) колко се вдига мощността при смяна на генерация ... ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 28 Юни, 2009 само по голям диаметър надали да ти вдигне осезаемо мощноста, ако прибавиш спортен изпускателен колектор, махнеш катализатор(ако имаш все още), сложиш хубаво спортно гърне и изправиш максимално генерацията с възможно най-малко завои ще се осети доста по голяма разлика. май-вече в ускорението, колата ще стане по-агресивна (как го казах само). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SlowDead 0 #5 Отговорено 28 Юни, 2009 (Редактирано) само по голям диаметър надали да ти вдигне осезаемо мощноста, ако прибавиш спортен изпускателен колектор, махнеш катализатор(ако имаш все още), сложиш хубаво спортно гърне и изправиш максимално генерацията с възможно най-малко завои ще се осети доста по голяма разлика. май-вече в ускорението, колата ще стане по-агресивна (как го казах само).Катализатора го разкарах преди доста време.. осетих разлика в ускорението ... като цяло изходните колектори са ми 4-2-1 тъй като ги гледам .. даже са 4-2 има гарнитура от 2 става в 1 тръба и влиза в пурата .. след нея излиза пак 1 тръба .. прави завой отзад влиза в гърнето и от там вече си излиза.... като на сивиците ми е изходящата система само че ауспуха ми е от дясно а не отлявоИнтересува ме за тези спортни изходни колектори.. откъде могат да се поръчат такива защото за тази кола е супер трудно да намеря тунинг части.. предполагам се правят по поръчка... Редактирано 28 Юни, 2009 от SlowDead Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #6 Отговорено 28 Юни, 2009 Аз пък се чудя що не пробваш тук да получиш отговори за твоята кола ЦЪК Сигурно ще са по-полезни от хонда-форум, нали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #7 Отговорено 29 Юни, 2009 (Редактирано) тъй като в форума на мицубиши не приемат много добре предложенията за тунинг Явно там не се толерират тия работи... За колектори погледни в E-bay дали има за Mitsubishi, в BG не се занимавай да търсиш...ако има вариант да си намериш генерация с колена, а не огъвани тръби ще е най-добре!Ако направиш всичко както трябва ( колектор, тръби 50 или 55 милиметра без сгъвки и максимално прави както каза Pitbuls и право крайно гърне ) може да очакваш +5 кс мощност Редактирано 29 Юни, 2009 от tazzz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #8 Отговорено 29 Юни, 2009 Това за +5 к.с. е много относително. Зависи какви са му стоковите тръби (и на колектора и другите). Повечето коли имат потенциала да дръпнат около 10-12 % мощност, ако нещата са изчислени правилно и са направени качествено. Освен това зависи какво търси. Може да извлечеш максимума от една кола, но няма да можеш да я караш по улиците. Може да увеличиш показателите в ниски и средни обороти, а да се "запуши" във високи (или обратно). С правилния колектор и правилните диаметър и дължина на тръбите, с резонатори или без... Вариантите са безброй. Така че може и 10 - 15 к.с. да вдигне, а ако реши да спести 50 лв. може и да я спъне. Достатъчно е тръбата да е прекалено къса (прекалено широка също) или да остава под колата, където действат различни въздушни потоци и завихряния - резултата ще е отрицателен въпреки вложените време и средства.В заключение - неслучайно цените на маркова, качествена генерация са толкова високи. Някой е вложил много време и усилия в смятане, тестване и т.н. Както и не случайно повечето ментета са пълно копие на доказани марки, а не "свободни съчинения с елементи на разсъждение". Ако тръгнеш да слагаш тръби и резонатори едно към гьотере - най-много да ти се разпърди колата и/или да получиш за подарък вибрации в определени обороти.И те така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове