Jump to content
SlowDead

Смяна на генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги ... тъй като в форума на мицубиши не приемат много добре предложенията за тунинг реших да попитам тук защото мисля че колата ми е най-сходна като марка с тази на хонда..Значи решил съм да си сменям генерацията на Мицубишито .. то е Колт 1.6 16 винтила 1 разпределителен вал 113 конски силиВъртящия момент е в 5000 оборота 137нм а максималната мощност е в 6000 оборота...Утре ще измеря какви са ми тръбите в момента и ще пиша тука .. мисля че са към 45 милиметра.. може и да греша ... казвам го с идеята че съм ги виждал на око .. утре ще им одаря едно шублерче ...Според вас колко милиметра трябва да се сложат за този вид двигател...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до 160 кс не повече от 55мм.

Когато ходих на майстора ми предложи 55 милиметра като оптимален вариант на моя мотор..А горе долу колко ще се вдигне мощността според вас ?На хонда 1.6 110 коня или 125 коня (втек) колко се вдига мощността при смяна на генерация ... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само по голям диаметър надали да ти вдигне осезаемо мощноста, ако прибавиш спортен изпускателен колектор, махнеш катализатор(ако имаш все още), сложиш хубаво спортно гърне и изправиш максимално генерацията с възможно най-малко завои ще се осети доста по голяма разлика. май-вече в ускорението, колата ще стане по-агресивна :D (как го казах само).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

само по голям диаметър надали да ти вдигне осезаемо мощноста, ако прибавиш спортен изпускателен колектор, махнеш катализатор(ако имаш все още), сложиш хубаво спортно гърне и изправиш максимално генерацията с възможно най-малко завои ще се осети доста по голяма разлика. май-вече в ускорението, колата ще стане по-агресивна :) (как го казах само).

Катализатора го разкарах преди доста време.. осетих разлика в ускорението ... като цяло изходните колектори са ми 4-2-1 тъй като ги гледам .. даже са 4-2 има гарнитура от 2 става в 1 тръба и влиза в пурата .. след нея излиза пак 1 тръба .. прави завой отзад влиза в гърнето и от там вече си излиза.... като на сивиците ми е изходящата система само че ауспуха ми е от дясно а не отлявоИнтересува ме за тези спортни изходни колектори.. откъде могат да се поръчат такива защото за тази кола е супер трудно да намеря тунинг части.. предполагам се правят по поръчка... Редактирано от SlowDead

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък се чудя що не пробваш тук да получиш отговори за твоята кола ЦЪК

Сигурно ще са по-полезни от хонда-форум, нали :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

тъй като в форума на мицубиши не приемат много добре предложенията за тунинг

Явно там не се толерират тия работи... :)За колектори погледни в E-bay дали има за Mitsubishi, в BG не се занимавай да търсиш...ако има вариант да си намериш генерация с колена, а не огъвани тръби ще е най-добре!Ако направиш всичко както трябва ( колектор, тръби 50 или 55 милиметра без сгъвки и максимално прави както каза Pitbuls и право крайно гърне ) може да очакваш +5 кс мощност :) Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за +5 к.с. е много относително. Зависи какви са му стоковите тръби (и на колектора и другите). Повечето коли имат потенциала да дръпнат около 10-12 % мощност, ако нещата са изчислени правилно и са направени качествено. Освен това зависи какво търси. Може да извлечеш максимума от една кола, но няма да можеш да я караш по улиците. Може да увеличиш показателите в ниски и средни обороти, а да се "запуши" във високи (или обратно). С правилния колектор и правилните диаметър и дължина на тръбите, с резонатори или без... Вариантите са безброй. Така че може и 10 - 15 к.с. да вдигне, а ако реши да спести 50 лв. може и да я спъне. Достатъчно е тръбата да е прекалено къса (прекалено широка също) или да остава под колата, където действат различни въздушни потоци и завихряния - резултата ще е отрицателен въпреки вложените време и средства.В заключение - неслучайно цените на маркова, качествена генерация са толкова високи. Някой е вложил много време и усилия в смятане, тестване и т.н. Както и не случайно повечето ментета са пълно копие на доказани марки, а не "свободни съчинения с елементи на разсъждение". Ако тръгнеш да слагаш тръби и резонатори едно към гьотере - най-много да ти се разпърди колата и/или да получиш за подарък вибрации в определени обороти.И те така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...