Jump to content
tochko

работи като дизел (спира на 5200 оборота)

Recommended Posts

проблема е следния, оригиналната ми ламбда сонда се беше развалила след смяна на сонда втора уоптреба се случи големия проблем.Голям щото не моа измисля решение прочетох почти всички теми не открих,а да ПРОБЛЕМА е следния ; мотора спира на 5200 оборота,не свети чека не го отчита като грешка.Помогнете ако имате идея а и разхода е злобен 12 13 на сто градско колата е ;сивик 5g d15b7 а некои ако мойе да помогне с неква схема за тея 4 кабела мн БИРА ЧЕРПЯ

 

 

 

ПОЗДРАВИ ОТ СЛЪНЧЕВ БАЛЧИК :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай да я разкачиш изцяло и запали колата. Ще набие грешка , но ти провери да ли пак ще стига само 5200 об. Най-вероятно става прекалено богата смес и колата се дави. Заради това не може да вдигне повече обороти. И работи като дизел , защото сигурно се е зацапала някоя свещ и не работи на 4 цилиндъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е това проблема пробвал сам да откача и чека светва но не се оправя,а това че работи като дизел е нефорсирането на мотора нестига до достатачно обороти .Мисля да не би да е влязал в някакав сарвис режим .Този комп да не е здал багажа и той бем ли го,ако имате идей споделете.Опа да ви досподеля гарми при смяна на скоростите когато влезе в режим някаде кам 4600 4800 :D хварля оган :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D чак хвърля огън ?? ти за голямо прехранване говориш .. . или компа нещо се е здухал или са ти спекли инжектори :) аварийния режим е ~3500 об .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така развитие нема проблема си е сащия .Проверих топлинния датчик и нема подобрения тук един колега ми прати от ауто-дата материал и отивам при майстора ми 6те драстна резолтата,а ако междо другото се поеви някой с др идеи мн,ще сам благодарен.ПОЗДРАЖВИ ОТ СЛЪНЧЕВ БАЛЧИК;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо пропускаш... невъзможно е САМО да сте сменили сондата и да е станало така.Помисли какво друго сте докоснали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислех и замервахме и патрона закючи сондата работи.Значе с изкл сонда или вкл пак си таванясва от кво е туи проверих вс букси вс ок изглежда. 1net четох мн теми и осещам имаш доста идеи за HONDA .Moже ли да не сме варзали правилно тез кабели на керливата сонда да и го............... ;) и каде е туй прехранване ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета никои ли не измисли нещо за мен :D разглобих целия смокател,степково моторче,дросел е нема и нема резолтат ДАИ ТЕ ИДЕИ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де защо си разглобил целия всмукател?!?!?!казах ти, пропускаш нещо. При смяната на сондата сте направили нещо, което не е свързано с нея... нещо друго сте пипнали и после или сте забравили да го върнете на мястото или сте си мислили че сте го сглобили правилно. Просто помисли как точно сте сменили сондата и какво друго сте пипали.Редовния номер колата да няма мощност на високи е грешно зацепен ангренаж, ама вие сонда сте сменяли, а не ангренаж.... От де да знаем какво и е на колата, имаш симптом, който няма абсолютно нищо общо с това което сте пипали, значи единствения съвет който можем да ти дадем е да провериш всичко.И естествено остава варианта на някоя част просто да и е дошло времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...