outoflimit 2 #1 Публикувано 22 Юни, 2009 Здравейте колегипопадна ми една хубава турбина и сега се двуомя дали да не пробвам да сложа турбо. До колкото разбрах на карбуратор е по лесно да се сложи, но какъв ще е резултата? моля споделете мнения и надявам се опит Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #2 Отговорено 22 Юни, 2009 а е братле както и да го погледнеш не си струва да се прави този мотор Много пари за нищо . Просто от сега ти казвам щом искаш турбо вземи си поне д15б7 или малкия втек. Другото е просто загубена кауза А тез мотори са по 1000лв вече и вече ще имаш добра база за начало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #3 Отговорено 22 Юни, 2009 ЦЪКТърсачката има и още отговори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lakaicho 0 #4 Отговорено 22 Юни, 2009 Колега не виждам ама грам смисъл в тфа занятие ... При положение че ти тия пари къде ше ги дадеш за да направиш D13-ката турбо ше си купиш една B16-ка и ефекта ше е 10 пъти по голям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #5 Отговорено 23 Юни, 2009 апсолютно подкрепям мненията на колегите,никакъв смисъл от замисъла ти,ако искаш да не съжаляваш по-добре се насочи към суап,и след това,но си приготви 4 цифрена сума,иначе няма да стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #6 Отговорено 23 Юни, 2009 За подобни начинания ти трябват пари , които да хвърляш с лека ръка и да не те е яд или жал за тях Възрващаемост във формата на вървене ще има , няма как - но средствата изобщо няма да ти са оправдани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
outoflimit 2 #7 Отговорено 23 Юни, 2009 Ок ясно колеги хубавото е че всички стте единодушни по въпроса. Благодаря ви за мненията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #8 Отговорено 23 Юни, 2009 Всеки път когато някой попита за д13 и едно и също.Ти луд ли си,тоя мотор не става за нищо......и тн.АтмосВерни коне с турбо коне да се сравняват е смешно просто.Рено5 1.4 турбо е 120 коня и е карб,някой с Е-вит или д16 малка да излезе срещу него ?Колега всичко се прави и става,ако ти се занимава почвай а не питай.Сори за спама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #9 Отговорено 23 Юни, 2009 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=33558 мисля да не коментирам вижте и прочетете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #10 Отговорено 23 Юни, 2009 Всеки път когато някой попита за д13 и едно и също.Ти луд ли си,тоя мотор не става за нищо......и тн.АтмосВерни коне с турбо коне да се сравняват е смешно просто.Рено5 1.4 турбо е 120 коня и е карб,някой с Е-вит или д16 малка да излезе срещу него ?Колега всичко се прави и става,ако ти се занимава почвай а не питай.Сори за спама колега никой не е казал че колата няма да стане но с тез пари които ще даде от 75 коня да стане 110 най много ,ама ще даде супер много кинти ! Затова по добре да ги спести или да си купи с тях един двигател,хем ще има повече коне хем и по евтино ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #11 Отговорено 23 Юни, 2009 110 коня може да ги направи само с VTEC глава и малко други играчки без турбо. Диното го е показало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #12 Отговорено 23 Юни, 2009 На мен ли ми се струва или Рено5 турбо е по-лекичко от Сивика Към НОС - Евалана на момчето за проекта , много добре изпипана рабоа , но 14.447 и частите , които е сменил и времето което е вложил за мен лично е чисто хвърляне на пари на вятъра парите които е дал финландеца ще си куп б16-ка и ще я тунингува и времената ще са му в най-лошия случай с 1сек по-добри а запаса , който ще има двигателя ще е 5-пъти повече от д13-ката която от нейна страна е изцедена яко Ако колегата иска такава д13-ка , да се хвърля с главата напред ще е пионер и първия направил такова нещо в България Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #13 Отговорено 24 Юни, 2009 колега цялата манипулация мми излезе 50лв за колектор 4 2 1 от д16 и премахване на ограничителя на 2рата дроселова клипа показва как на 3 та вдигнах без проблем 160 като имаш в предвид че сток мах сьм вдигал 170 а сега с 4 човека 200 без проблеми а от 0 до 100 ги прави за 10-11 сек а на клипа е за 14 щото мн ясно се чува че 2ра не влезе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #14 Отговорено 24 Юни, 2009 Прав си ТИНО с около 150-200 кила,мисълта ми беше че разлика в кубиците почти няма,а едната е 75 коня а другата(най слабата) е с 30-ина коня повече.Просто турбото си е турбо,и може да съживи всеки един ДВГ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове