Jump to content
outoflimit

Turbo D13b2

Recommended Posts

Здравейте колегипопадна ми една хубава турбина и сега се двуомя дали да не пробвам да сложа турбо. До колкото разбрах на карбуратор е по лесно да се сложи, но какъв ще е резултата? :tooth: моля споделете мнения и надявам се опит

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а е братле както и да го погледнеш не си струва да се прави този мотор :tooth: Много пари за нищо . Просто от сега ти казвам щом искаш турбо вземи си поне д15б7 или малкия втек. Другото е просто загубена кауза :tooth: А тез мотори са по 1000лв вече и вече ще имаш добра база за начало :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не виждам ама грам смисъл в тфа занятие ... При положение че ти тия пари къде ше ги дадеш за да направиш D13-ката турбо ше си купиш една B16-ка и ефекта ше е 10 пъти по голям :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

апсолютно подкрепям мненията на колегите,никакъв смисъл от замисъла ти,ако искаш да не съжаляваш по-добре се насочи към суап,и след това,но си приготви 4 цифрена сума,иначе няма да стане!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За подобни начинания ти трябват пари , които да хвърляш с лека ръка и да не те е яд или жал за тях :tooth: Възрващаемост във формата на вървене ще има , няма как - но средствата изобщо няма да ти са оправдани :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок ясно колеги хубавото е че всички стте единодушни по въпроса. Благодаря ви за мненията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки път когато някой попита за д13 и едно и също.Ти луд ли си,тоя мотор не става за нищо......и тн.АтмосВерни коне с турбо коне да се сравняват е смешно просто.Рено5 1.4 турбо е 120 коня и е карб,някой с Е-вит или д16 малка да излезе срещу него :tooth: ?Колега всичко се прави и става,ако ти се занимава почвай а не питай.Сори за спама

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки път когато някой попита за д13 и едно и също.Ти луд ли си,тоя мотор не става за нищо......и тн.АтмосВерни коне с турбо коне да се сравняват е смешно просто.Рено5 1.4 турбо е 120 коня и е карб,някой с Е-вит или д16 малка да излезе срещу него :rolleyes: ?Колега всичко се прави и става,ако ти се занимава почвай а не питай.Сори за спама

колега никой не е казал че колата няма да стане но с тез пари които ще даде от 75 коня да стане 110 най много ,ама ще даде супер много кинти ! Затова по добре да ги спести или да си купи с тях един двигател,хем ще има повече коне хем и по евтино !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

110 коня може да ги направи само с VTEC глава и малко други играчки без турбо. Диното го е показало :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ли ми се струва или Рено5 турбо е по-лекичко от Сивика ;) Към НОС - Евалана на момчето за проекта , много добре изпипана рабоа , но 14.447 и частите , които е сменил и времето което е вложил за мен лично е чисто хвърляне на пари на вятъра ;) парите които е дал финландеца ще си куп б16-ка и ще я тунингува и времената ще са му в най-лошия случай с 1сек по-добри ;) а запаса , който ще има двигателя ще е 5-пъти повече от д13-ката :P която от нейна страна е изцедена яко :P Ако колегата иска такава д13-ка , да се хвърля с главата напред ;) ще е пионер и първия направил такова нещо в България :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега цялата манипулация мми излезе 50лв за колектор 4 2 1 от д16 и премахване на ограничителя на 2рата дроселова клипа показва как на 3 та вдигнах без проблем 160 като имаш в предвид че сток мах сьм вдигал 170 а сега с 4 човека 200 без проблеми а от 0 до 100 ги прави за 10-11 сек а на клипа е за 14 щото мн ясно се чува че 2ра не влезе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си ТИНО с около 150-200 кила,мисълта ми беше че разлика в кубиците почти няма,а едната е 75 коня а другата(най слабата) е с 30-ина коня повече.Просто турбото си е турбо,и може да съживи всеки един ДВГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...